Toon posts:

[BC3] Counterstrike-server hosten

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment heeft onze clan een dedicated server draaien maar waarschijnlijk moet hij weg.

We zijn op zoek naar een alternatief hiervoor maar de beperkingen hierbij zijn de kosten.....

Wie iemand waar we een server kunnen laten hosten.

Verwijderd

jolt.co.uk doet ''t voor 50 pond per maand *D

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
50 pont? Je bent niet wijs heb het net nagekeken maar kost 270 pond voor 3 maanden.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt heb het ook gezien. Je kunt dan wel met 14 mensen tegelijk spelen en 5 spellen hosten.

Ideetje: nog 4 clans die ook een server willen hosten: 270/5 =54 pond / 3 maanden = 60 gulden/ clan/ maand

Verwijderd

als je nou ff wat mannetjes regeld in de uk dan is het stukken goedkoper!

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet wat de kwaliteit van de verbinding is. Heb toch liever een provider in NL. Dan kun je ook makkelijker contact houden.

Iemand nog andere ideetjes ???

Verwijderd

ach scheelt maar 40 pond per maand ;)

Kleinigheidje blijf je houwe :P

Verwijderd

Hmm bij jolt heb ik altijd beste ping en minste lag JOLT RULEZ!!!!

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-01 16:54
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/184281

''T kan niet goedkoop.

Dusss.. wat is je budget ?

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:54
Waarom niet gewoon bij XS4All? :?

Verwijderd

het KAN wel goedkoop.. bij darkseed.. voor 60 piek per maand.. maar hun zijn nu servers aant regelen met hun sponsor dus hij is niet 123 beschikbaar om te huren..
url: http://games.darkseed.net/

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-01 16:54
65 piek ? Ik ben benieuwd hoe ze dat doen dan... zelfs MET sponsors.

btw.. ik las op hun forum iets van probleempjes met lag... lijkt erop dat ze veel servers op 1 machine hosten maar goed..

mjah.. 65 piek? Demon rekent er 180 in de maand voor... ahum.. en dat is denk ik al redelijk aan de krappe kant.. gezien serverruimte.. traffic.. hardware... onderhoud.. upgrades... etc etc

Verwijderd

nouw.. ik speel er regelmatig en [BAR] en
[B->E] e.d. zie ik er ook vaak spele.. ik heb op zich niet echt lag problemen op de server.. alleen af en toe.. en tijdens wars is dat frustie natuurlijk maar voor 65 piek vind ik dat ze zeer behoorlijke servers hosten..
Pagina: 1