[BC3] CS_FlushEntityPacket???

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hey!

Newbie CS speler hier..
Ik krijg af en toe een CS_FlushEntityPacket melding..
Vervolgens gaat mijn ping naar de abnormale 3 seconden!!!
Erg vaag. Is er een FAQ of Patch ofzo.. Of hebben mensen een oplossing voor moi???
Ik heb PunkBuster en CS 1.1

TNX

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
zet je max aantal fps lager dmv fps_max 50 in de console te typen.

om je fps te zien moet je ff cl_showfps 1 in de console typen.

Verander die 50 naar een waarde die je ongeveer constant hebt. Dit vermindert je lag (als je hem bv op 300 hebt staan lag je gigantisch soms, zoals jij waarschijnlijk dus hebt.)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
`TOPPIE!!!!!!!!!
muchos beteros

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:01

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op maandag 28 mei 2001 13:32 schreef ds het volgende:
zet je max aantal fps lager dmv fps_max 50 in de console te typen.

om je fps te zien moet je ff cl_showfps 1 in de console typen.

Verander die 50 naar een waarde die je ongeveer constant hebt. Dit vermindert je lag (als je hem bv op 300 hebt staan lag je gigantisch soms, zoals jij waarschijnlijk dus hebt.)
Aanvulling: connect naar een lege server met een goede ping. Kijk waar je fps op blijft hangen gemiddeld en zet hem op die waarde

(werkte bij mij prima :) )

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden