[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Verwijderd
Dit is echt heel gek en ik kom hier niet meer uit. Als ik een lekker potje ut wil spelen draait alles vloeien (fps >80) als ik in mijn eentje in het level loop, maar als er opponents zijn waar ik in direct gevecht mee ben dropt mijn framerate naar een lullige 14 fps. Daarmee kan ik dus niet meer goed mikken en ook anderen zien mij dan een beetje schokkend door het veld bewegen.
Mijn systeem:
win2k prof sp2
Athlon 550@721
Abit Ka7 met 4in1 v4.31
256 mb ram pc133
Geforce v6800 Asus met asus w2kv533 driver
ibm 30 gig
creative live
3com netwerkkaart 3c905c
directx7.0
Nou weet ik zeker dat een half jaar geleden unreal goed te spelen was bij mij en toen gebruikte ik directx 7.0
via 4in1 4.22 - 4.28 (weet niet meer precies)
en volgens mij de asus videokaart drivers. Ik dacht dat dat de v533 win2k waren.
Oh ja ook een andere ut versie maar ik heb geen idee welke er toen was. Ik heb altijd de nieuwste versie gebruikt.
Heeft iemand dit ook en misschien ook een oplossing
Mijn systeem:
win2k prof sp2
Athlon 550@721
Abit Ka7 met 4in1 v4.31
256 mb ram pc133
Geforce v6800 Asus met asus w2kv533 driver
ibm 30 gig
creative live
3com netwerkkaart 3c905c
directx7.0
Nou weet ik zeker dat een half jaar geleden unreal goed te spelen was bij mij en toen gebruikte ik directx 7.0
via 4in1 4.22 - 4.28 (weet niet meer precies)
en volgens mij de asus videokaart drivers. Ik dacht dat dat de v533 win2k waren.
Oh ja ook een andere ut versie maar ik heb geen idee welke er toen was. Ik heb altijd de nieuwste versie gebruikt.
Heeft iemand dit ook en misschien ook een oplossing
Heb je de high resolution textures van CD2 opgezet? Die vertragen namelijk ook gigantisch.
die dingen vertragen echt niet, als jou kaartje s3 metal ondersteunt gaat het zelfs sneller. Maar met een nvidia kaart (loki drivers) weet ik het niet zeker trouwens, lijkt mij van niet.
draai je direct3d of openGL?? Maakt namelijk ook veel verschil....
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik heb het net getest met 5 botjes en heb het in Direct3d en Opengl. In beide modes zakt de framerate van +/- 80 naar onder de 20
. Help me jongens please, Met die 14 frames kan ik dus echt niet fraggen.
Ik heb een vermoeden dat het aan de nieuwere 4in1 ligt. (IDE installed, AGP 4/133 installed, INF files installed)
Directx 8 staat er nog niet op maar weet van mijn vorige install (2 dagen geleden) dat hij hetzelfde deed als er opponents in de buurt kwamen.
Eerlijk gezegd kan ik dus niet meer goed mikken, maar ik merk het dus wel wanneer er iemand van achteren me benadert.
. Help me jongens please, Met die 14 frames kan ik dus echt niet fraggen.
Ik heb een vermoeden dat het aan de nieuwere 4in1 ligt. (IDE installed, AGP 4/133 installed, INF files installed)
Directx 8 staat er nog niet op maar weet van mijn vorige install (2 dagen geleden) dat hij hetzelfde deed als er opponents in de buurt kwamen.
Eerlijk gezegd kan ik dus niet meer goed mikken, maar ik merk het dus wel wanneer er iemand van achteren me benadert.
Verwijderd
Ben zelf weer gaan klooien mijn instellingen en heb de antialiassing uit gezet.
en alternate depth buffering technique aan
Nu dropt hij niet meer.
Kan nu blijven battlen rond de 80 frames
en alternate depth buffering technique aan
Nu dropt hij niet meer.
Kan nu blijven battlen rond de 80 frames
Met Hardware Anti Aliasing rendert je kaart het beeld in een veel hogere resolutie en verkleint ''m dan zodat ie op het scherm past. schuine lijnen worden daardoor netter weergegeven, de kartelranden worden minder. Omdat je kaart veel harder aan de slag moet met Hardware AA heeft dit behoorlijke consequenties voor de fps. Er wordt onderscheid gemaakt tussen FSAA (Full Screen Anti Aliasing) 2x en 4x. De Geforce 3 heeft ook als nieuwtje Quincux AA. Dit komt basicly neer op het vervagen van lijnen...
Pagina: 1