De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
nee echt?Op zondag 27 mei 2001 21:44 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Looptoets 2x achter elkaar indrukken is een dodge, naar voren is een salto
Jammer dat er voor zoiets simpels een topic geopend moet worden heOp zondag 27 mei 2001 21:44 schreef xDeLiriuMx het volgende:
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
ik gebruik het om een hoek om te springen of soms om heel snel te vluchte:
ff strafen, draaien,dodgen (heel snel achterelkaar)
is wel ff oefenen, maar als je het kan vlieg je zo het scherm rond en dat ruled
Lopen ze voorbij en knal je ze in de rug, maar na 2x gedaan te hebben weten ze het wwel, en gaan ze op alles wat op de grond ligt schieten
39
(including me
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Under Construction
ken dit dodge niet sneller dat 2x naar links of rechts vind ik maar klote dat je hem op een key kan binden of zo.wel vond ik in de unreal tournament ini dodge timer maar die werkt niet sneller aleen maar langzamerOp maandag 28 mei 2001 09:04 schreef datwainer het volgende:
dodging all the way!!!! Echt ideaal, zeker in instagib waar je echt heel snel moet bewegen
Is zeker fijn..kan ik teminste anticiperen waar je terecht komtOp maandag 28 mei 2001 09:04 schreef datwainer het volgende:
dodging all the way!!!! Echt ideaal, zeker in instagib waar je echt heel snel moet bewegen
Als je met goede timing dodged kun je er juist heel goed schoten mee ontwijken. Probleem is idd dat als je verkeerd timed, je dan op de verkeerde moment juist niet meer kan dodgen. Maar veel spelers kunnen de snelheid van een dodge toch niet aanOp maandag 28 mei 2001 10:35 schreef Maiar het volgende:
[..]
Is zeker fijn..kan ik teminste anticiperen waar je terecht komt
i am da best dodger on got!
Gaan we een dodge-competition houden?Op maandag 28 mei 2001 12:11 schreef Mister_X het volgende:
[..]
i am da best dodger on got!
Lees je altijd de hele topic voordat je wat post?Op maandag 28 mei 2001 14:20 schreef Wesley het volgende:
hoe moet je precies dodgen dan?
Hmm, beetje flauw, sorry ;)[quote]
Op zondag 27 mei 2001 21:44 schreef xDeLiriuMx het volgende:
[/quote]
[quote]
Op zondag 27 mei 2001 22:14 schreef ugamer het volgende:[..]
nee echt?
[/quote]
[quote]
Op zondag 27 mei 2001 22:23 schreef Marv het volgende:[..]
Jammer dat er voor zoiets simpels een topic geopend moet worden he
[/quote]
LOLOp zondag 27 mei 2001 23:31 schreef Homedisc het volgende:
Bij een druk gevecht ga ik vaak snel nep dood liggen.
Lopen ze voorbij en knal je ze in de rug, maar na 2x gedaan te hebben weten ze het wwel, en gaan ze op alles wat op de grond ligt schieten
Dit doe ik ook wel jah
iz leuk
(Ik heb het nog maar net
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Verwijderd
Standaard met F, van Feigh Death.Op dinsdag 29 mei 2001 16:34 schreef SteAlthmAn het volgende:
Misschien domme vraag maar hoe ga je d00d liggen?
(Ik heb het nog maar net)
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
lol ik weet het nog jah op Netstalker, deed je dat ook een paar keerOp maandag 28 mei 2001 22:39 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
LOL
Dit doe ik ook wel jah
iz leuk
Under Construction