[BC3] je beste UT score (op het internet)

Pagina: 1
Acties:

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-11 07:49

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
ik speel zelf op gamepoint:
dit is een van mijn beste scores:
[img][url="http://picserv.mediamonks.nl/109.jpg"]http://picserv.mediamonks.nl/109.jpg[/url][/img]
who can beat me ? 8-) *D

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 19:49 schreef frenkpie het volgende:
[url="http:// <a href="http://picserv.mediamonks.nl/109.jpg"]http://picserv.mediamonks.nl/109.jpg[/url][/url] " target="_blank">[afbeelding]</a>
who can beat me ? 8-) *D
Ook zo lekker veel bekende mensen/clanmembers... |:(

Maar ik heb weleens in een half uurtje iets van 250 frags gehaald met instagib in CTF-Valkon :) toen haalde ik ook unstoppable :)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

...opsomming... :P
Maar goed ik speel alleen UT op LAN''s en ik maak geen screenie''s

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Hier heb je dus niet echt wat aan, de score is afhankelijk van tegen welke klungels je aan het spelen bent...

Je kunt beter bij een UT ladder inschrijven en daar aan mee doen, dan krijg je een veel beter beeld van hoe goed je bent :)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
Op zondag 27 mei 2001 20:18 schreef LoekieLeeuw het volgende:
Hier heb je dus niet echt wat aan, de score is afhankelijk van tegen welke klungels je aan het spelen bent...

Je kunt beter bij een UT ladder inschrijven en daar aan mee doen, dan krijg je een veel beter beeld van hoe goed je bent :)
jah ik heb meegedaan met de 1on1 international DM
ik kwam tot de 30e plaats :)

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 21:34 schreef frenkpie het volgende:

[..]

jah ik heb meegedaan met de 1on1 international DM
ik kwam tot de 30e plaats :)
...Van de 30 :?

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Op zondag 27 mei 2001 21:46 schreef xDeLiriuMx het volgende:

[..]

Ha ha LOL :D

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 19:49 schreef frenkpie het volgende:
[url="http:// <a href="http://picserv.mediamonks.nl/109.jpg"]http://picserv.mediamonks.nl/109.jpg[/url][/url] " target="_blank">[afbeelding]</a>
who can beat me ? 8-) *D
Zulk soort scores heb ik ook wel es gehaald. Maar het zegt inderdaad weinig... misschien zijn de lui waartegen je speelt wel heel slecht. Kheb wel een keer gehad toen het vet lekker ging dat ik echt iedereen snoeihard zat te fraggen en dat ik binnen zeer korte tijd nadat ik op die server kwam op de eerste plaats stond. En dat nog op een map die ik niet zo goed ken (die met die compressiekamer met quad-damage derin) en insta-gib. Maar daarna kwamen we op een map terecht die ik slecht kende en met veel lava derin enzo. Dan ben ik best wel een lamer, want dan disconnect ik gewoon weer om op zoek te gaan naar een leuke map. Anders zit ik mezelf continue omzeep te helpen doordat ik op een onbekende map achteruitlopend de lava inloop ofzo :D

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
Op zondag 27 mei 2001 21:46 schreef xDeLiriuMx het volgende:

[..]

hahahah :( :?

kijk zelf dan op clanbase dan zie je dat er meer dan 200 spelers aan meedoen ;)

ennuuh dit haal ik niet een keer
maar bijna altijd
ik heb nog een stuk of 6 screens van
en een demo ;)

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Kzie dat er geen enkele speler in een clan zit? wil niet automatisch zeggen dat niemand goed is, maar met enkele clan pplz kan je al betere vergelijking maken.. niet dat elke clan speler goed is :)

dunno

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Op zondag 27 mei 2001 23:16 schreef RoVe het volgende:
Kzie dat er geen enkele speler in een clan zit? wil niet automatisch zeggen dat niemand goed is, maar met enkele clan pplz kan je al betere vergelijking maken.. niet dat elke clan speler goed is :)
Zegt niks :P

Tegenwoordig fakenicked iedereen bijna man :(

Verwijderd

Geen zin/tijd om bij een clan te gaan... ben opzich best wel goed, vooral met precisiewapens. Maar ik heb geen zin in dat gezeik van verplicht oefenen en clanwars enzo. Afentoe zoek ik gewoon een servertje op en als het me niet aanstaat of ik vind het een klotemap verdwijn ik gewoon weer. Het moet gewoon voor de ontspanning blijven vinnik....

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Op zondag 27 mei 2001 23:16 schreef RoVe het volgende:
heb jij je ogen in je zak zitten ofzo ;)
|kijk daar es :)
\/

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
ik had vandaag (gister) ook lekkere UT instagib server te pakken :9~ lage ping en hoge FPU (en fps :D )

[img]http://da_mod.tripod.com/nijz.jpg[/img]

ps. ja ik heet da_mod in UT en Q3 en CS (CS geen key, dus je zal me niet vinden daar :P )

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

• Copycat
  • Laatst online: 06-11 16:36

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Ja die ping is idd wel lekker,haal ik nooit :( Vorige week wel lekker een monsterkill gehaald(eerste keer).Met instagib nogwel :9 (CTF-Facing worlds)

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• answer_man
  • Laatst online: 13-12-2024
ohja, had ook nog monsterkill in insta ja :) eff vergeten :) (en godlike :P )

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

hmm met cs heb ik wel betere scores gehaald

36-0 is me beste :)

hallo

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:06
Mijn beste score is ping 10000 *D

Steam

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
MMM verneder ik jou jou niet meestal frenkpie :)

Nah FPH zegt niets, en zeker op curse niet, het is wel grappig maar ik let er niet echt op, maar mijn beste score is iets van 490 ofzo op stalwart.

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
Op maandag 28 mei 2001 08:52 schreef raptorix het volgende:
Nah FPH zegt niets, en zeker op curse niet, het is wel grappig maar ik let er niet echt op, maar mijn beste score is iets van 490 ofzo op stalwart.
dat zegt nouJUIST WEL iets !!
want fph = frags per hour
en hoe hoger de fph = hoe sneller jij aan het fraggen bent ;)
dus dit wil zeggen dat ik die score binnen no-time heb gehaald

ennuuh bijna alle spelers gebruiken niet zijn echte nick, ik ben een van de weinige die dat wel doet.

en over clans gesproken, ik ga nu bij een clan: C64 ,ze staan 3e op clanbase ladder NL
en 1 keer verloren, vandaag is de try-out :)

Verwijderd

Op maandag 28 mei 2001 09:10 schreef frenkpie het volgende:

en over clans gesproken, ik ga nu bij een clan: C64 ,ze staan 3e op clanbase ladder NL
en 1 keer verloren, vandaag is de try-out :)
ik heb met je te doen, clans zuigen echt hard, heb zelf vroeger ook lekker lopen clan hoeren, nou allemaal het zelfde. C64 nieuwe clan? nooit van gehoord, ben er al wel een tijd uit geweest, x2, Mc en C4 waren toen de betere Nederlandse clans.

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
Op maandag 28 mei 2001 09:23 schreef Chante het volgende:

[..]

ik heb met je te doen, clans zuigen echt hard, heb zelf vroeger ook lekker lopen clan hoeren, nou allemaal het zelfde. C64 nieuwe clan? nooit van gehoord, ben er al wel een tijd uit geweest, x2, Mc en C4 waren toen de betere Nederlandse clans.
da''s jouw mening
de laatste clans vond ik altijd heel leuk (ENM en ATP)

Verwijderd

Op maandag 28 mei 2001 09:35 schreef frenkpie het volgende:

[..]

da''s jouw mening
de laatste clans vond ik altijd heel leuk (ENM en ATP)
niet mijn mening, meer een feit. en jij hebt het over leuke clans ik had het over de betere :)

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
Op maandag 28 mei 2001 09:48 schreef Chante het volgende:

[..]

niet mijn mening, meer een feit. en jij hebt het over leuke clans ik had het over de betere :)
uuh volgensmij ben jij in de war met meningen en feiten? als jij mij verteld dat dat zuigt, en andere zeggen dat het niet zuigt, is het toch geen feit dat clans zuigen? :? |:(

ennuuh btw: je zei: clans zuigen !

Verwijderd

Op maandag 28 mei 2001 09:51 schreef frenkpie het volgende:

ennuuh btw: je zei: clans zuigen !
ooh had je het daarover ik dacht het feit over de clans die ik noemde, dat die in jouw mening niet goed waren.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:35

Bloodclot

Jawier!

Op maandag 28 mei 2001 03:46 schreef NaLiN het volgende:
hmm met cs heb ik wel betere scores gehaald

36-0 is me beste :)
das best goed

16-0 is mijn best op een internet server. Op xanadu (www.xanaduteam.net)
en op een lan 19-0, maar die lui spelen niet vaak cs. dus dat telt niet echt.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
nou mensen, vanavond rond 10:00 effe een potje? spreken we op icq af zoeken een lege server of iemand zet er 1 aan en dan effe potje ut''en, deck16/liandri, maakt me nix uit, instagrib of met alles wapens, etc,

who wants?

Verwijderd

Op maandag 28 mei 2001 12:04 schreef Mister_X het volgende:
nou mensen, vanavond rond 10:00 effe een potje? spreken we op icq af zoeken een lege server of iemand zet er 1 aan en dan effe potje ut''en, deck16/liandri, maakt me nix uit, instagrib of met alles wapens, etc,

who wants?
Ik zou wel graag mee willen doen, maar op het moment ligt m''n computer een beetje in de kreukels... kheb al niet zo''n geweldig systeem (k6-2 450, voodoo3 2000 en 160 mb), maar nu heb ik m''n processor ook nog een beetje verneukt door ''m te uncappen. En nu wil hij dus niet meer hoger als 350 Mhz, en dat is niet echt genoeg voor UT :'(

Als het goed is komt vandaag al m''n nieuwe k6-2+ 550 Mhz binnen, maar ik zit er al twee weken op te wachten dus dat is nog niet zo zeker... Als hij er vandaag dus is doe ik zeker ff mee!

En mijn voorkeur is trouwes instagib op stalwart (xl), liandri, deck16, phobos of turbine.
Pagina: 1