[BC3] SWAT 3 of rainbow six

Pagina: 1
Acties:

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
SWAT 3 of rainbow six: Rogue Spear ? ik heb net de demo van swat 3:Close Quarters Battle ff gespeeld, en ik vond het wel leuk, maar er is nu weer elite edtion ? (wat is daar dan in verbeterd op de multiplayer na?)

edit:
ik speel het alleen singleplayer

http://psnprofiles.com/AfthyX

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
koop Q3... wacht tot 1juni en downloaden Urban Terror Beta2

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Dan zou ik voor Rogue Spear gaan.

Tom Clancy roels... :)

Verwijderd

Ik vindt ze alle twee matig :7

Ik zou ze gewoon alle twee niet kopen 8-)

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Elite edition: Dit is een uitbreiding die gratis te downloaden is als je zelf Swat 3 hebt (zoals ik) en die idd multiplayer toevoegt, maar ook een hele shitload nieuwe wapens (In de gewone swat zijn er niet erg veel guns) en een paar nieuwe maps...
R6 heb ik slechts één keer gespeeld, maar als je van het genre houdt is Swat3 zeker een aanrader!

Verwijderd

kan je bij swat3 de guns wel zien? dat vinnik ut grootste (en zo''n beetje enige)nadeel) eigenlijk van RS...

• BC3 Victim
Ik heb beide de singleplayer uitgespeeld (/me twijfelt nu wel een beetje, SWAT3 zeker) en het zijn allebei top-spellen. Het enige nadeel aan SWAT was dat je zo weinig wapens hebt, maar dat is volgens de_vinny te verhelpen. Als ik zou moeten kiezen zou ik wel RS nemen... Veeeeel en mooooie wapens...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
ze zeggen alleen dan RS erg kort is ?

http://psnprofiles.com/AfthyX

• BC3 Victim
Op zondag 27 mei 2001 20:51 schreef aftermath het volgende:
ze zeggen alleen dan RS erg kort is ?
Valt reuze mee, SWAT3 ben je ook zo doorheen. Het nadeel aan SWAT is dat je net zo goed alleen kunt lopen (vind ik dan), je teammates zijn toch lamers, gaan alleen maar dood |:(

Pagina: 1