[BC3] Help met Black and White

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hi..

Ik speel nu net B&W,maar ik weet bij god niet hoe je huizen bouwt..
Ik ben net door de teleporter heen gegaan en nu moet ik een dorp opnieuw opbouwen..
Mijn volk schreeuwt om onderdak maar ik heb geen idee hoe ik ze nieuwe huizen laat bouwen..
Iemand die mij verder helpen kan??
Alvast bedankt..

(wat een verschrikkelijk gaaf spel trouwens)
Alvast bedankt

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
oef.. tijdje geleden alweer dat ik dit heb gedaan.

level 2:

stap 1: kap veel bomen om en breng die naar je village center zodat je hout krijgt.

stap 2: breng dat hout naar de woodfactory en vul het net zolang aan zodat hij gaat werken. (stap 1 kan je ook overslaan en rechtstreeks je bomen kappen en ernaar toe brengen)

stap 3: als hij uitgewerkt is zie je een scaffold (een blok hout) maak nu nog meer scaffolds (stap 1 en 2) en plaats ze opelkaar. Zo krijg je 1 grotere scaffolds, dit kan je zes keer doen.

stap 4: sleep die scaffolds naar een open plek en er verschijnt vanzelf een doorzichtig gebouw. Laat hem los en hij begint met bouwen.

ff hout aanvullen zodat het sneller gaat bij het huis en je huisje is in notime klaar

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Yesssssssss...
Ik had die hele timmerfabriek nog niet gezien joh..
Maar nu lukt het..
Thxxxxxxxxx

Verwijderd

Black & White is een beetje vaag he, in het begin ;)

• BC3 Victim
Best wel ja..
Ik ben nu al een hele dag bezig met dat 1e dorp op te bouwen,en ze blijven maar zeuren om FOOD of WOOD..dan willen ze weer pebaalde gebouwen hebben..
PPffff..stelletje zeikerds zijn het =))))
maar er gebeurd niet echt veel om eerlijk te zijn..
Zit al een aardige poos achter,en je bent eigenlijk alleen maar druk met je bevolking happy te krijgen

• BC3 Victim
Mja, dadelijk wordt het pas echt leuker, omdat je dan een of andere vortex krijgt naar een andere wereld..hier moet je meerdere dorpen onderhouden en kun je ook meer uh...hoeheetdatookweers..mja, van die magische krachten gebruiken :P

• BC3 Victim
Op zondag 27 mei 2001 16:51 schreef fietstuut het volgende:
Mja, dadelijk wordt het pas echt leuker, omdat je dan een of andere vortex krijgt naar een andere wereld..hier moet je meerdere dorpen onderhouden en kun je ook meer uh...hoeheetdatookweers..mja, van die magische krachten gebruiken :P
Die vortex ben 8ik dus gepaseerd..
En ik zit in dat dorpje dat je zelf op moet bouwen.. :)
Zoals ik al zei..stelletje zeikerds zijn die dorpelingen ..hehe..
Ik zal wel het 1 en ander verkeerd doen,maar tot nu toe gebeurt er niet veel..
But i keep on smiling,ut is gewoon een ergg gaaf game''pie

• BC3 Victim
Ik ben nu voorbij (ff denken) de tweede vortex. M''n creature zat gevangen en ik moest drie dorpies veroveren om hem terug te krijgen. Duurt echt dik lang maar is toch gelukt. Nu moet ik alleen nog een ander dorpie veroveren en dan ben ik als het goed is klaar.

Nog een tippie voor de mensen die er niet uitkomen => onderaan die berg met die goeroe erop zit een acteurtje. Zoals misschien een aantal van jullie wel weten kan je die vrolijk rondgooien zonder dat die dood gaat. Maar wat vele niet weten is dat als je dat mannetje in vijandig terein gooit je daar ineens spreuken kan uitspreken en wood en food van de tegenstander kan jatten. Veel succes nog verder.

• BC3 Victim
kijk voor heel veel tips op www.bwgame.com en dan door klikken naar het forum (je mot wel eerst ff lid worden als je wil posten)

PS Het forum zit verstopt achter de tweede ronde knop op de index pagina :)

• BC3 Victim
Thx :)
Ik zal eens kijken..

• BC3 Victim
weet of heeft iemand toevallig ook een goede patch voor deze game, want met mijn voodoo3 3000 ziet het er niet uit, maar bij een vriend van me die een 2000 heeft ziet het er veel beter uit. Dus enige hulp is niet weg, want ik kan geen patches vinden.

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op dinsdag 29 mei 2001 11:14 schreef Freezer2000 het volgende:
weet of heeft iemand toevallig ook een goede patch voor deze game, want met mijn voodoo3 3000 ziet het er niet uit, maar bij een vriend van me die een 2000 heeft ziet het er veel beter uit. Dus enige hulp is niet weg, want ik kan geen patches vinden.
Welke chip heb je? Er zijn Voodoo''s die erg vervelende bijwerkingen hebben ( zoals de bekende Banshee en Rush ).

C:\>_

Pagina: 1