Toon posts:

[BC3] Q3Radiant waar haal je dat

Pagina: 1
Acties:
  • 282 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag levels gaan maken voor qauke en zijn mod urban terror (beta 2) maar waar haal ik dat level maak programma ik wil buil 202 graag hebben da''s lekker nieuw :)Q3Radiant:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
ik heb bij altavista gezocht echt waar niks :(

• BC3 Victim
Op zondag 27 mei 2001 12:33 schreef -SK- het volgende:
ik wil graag levels gaan maken voor qauke en zijn mod urban terror (beta 2) maar waar haal ik dat level maak programma ik wil buil 202 graag hebben da''s lekker nieuw :)Q3Radiant:)
like... www.q3radiant.com
tip: eerst zoeken voordat je vraagt.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
oh en is het makkelijk hoe werkt het btw

• BC3 Victim
Op zondag 27 mei 2001 12:44 schreef -SK- het volgende:
oh en is het makkelijk hoe werkt het btw
Of het makkelijk is? Nee!
Hoe het werkt? UTFS!

Jij denkt zo maar ff een paar levels in elkaar te draaien zo te merken.... dat heb je dus goed mis... ik heb het ooit geprobeert, maar dr kwam geen fantsoelijk level uit.

Verwijderd

Topicstarter
ja ik dacht ik maak ff een level voor mijn clan huppa :) is er iets waar baby het mee kunnen

• BC3 Victim
Op zondag 27 mei 2001 12:37 schreef Angry_Pope het volgende:

[..]

like... www.q3radiant.com
tip: eerst zoeken voordat je vraagt.
hallo, als je niks nuttigs te melden hebt zeg dan niks! q3radiant.com is niet hun site,
dus hou svp dat geblaat waar niemand wat aan heeft voor je.

terug naar de topic:

aangezien dit je eerste keer is raad ik je aan deze tutorials allemaal door te werken.

tutorial 1

tutorial 2

heleboel tutorials

Probeer niet gelijk een mooie map te maken, dat werkt niet maar doe rustig aan en maak eerst een "fun map" waar je gewoon alles in verwerkt. Het is echt niet zo moeilijk als je denkt. Na 1 dag klooien kom je er redelijk uit.

edit: sinds wanneer ben je een hacker als je een post wil editen? :? Code #23 Hacker?

• BC3 Victim
Op zondag 27 mei 2001 13:06 schreef ds het volgende:

[..]

hallo, als je niks nuttigs te melden hebt zeg dan niks! q3radiant.com is niet hun site,
dus hou svp dat geblaat waar niemand wat aan heeft voor je.
typfout in m''n url, normaal check ik ze altijd. De echte url is overigens QERadiant.com of gtkradiant.com

ALTIJD als eerste gewoon de naam van je programma + .com/net/org invoeren voordat je dit soort vragen gaat stellen, extra bonus punten kun je krijgen als je ook nog es een zoekmachine gaat raadplegen...

wat betreft de originele topic starter: ik geloof niet dat je hebt gezocht de eerste 20 hits op google.com linken namelijk gelijk naar qeradiant.com waar je het programma kan downloaden..

Pagina: 1