Toon posts:

[BC3] Black & White crasht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje b&w alleen elke keer als de tempel gebouwt is en mijn goede geweten zecht dat hij uit wil vinden wat de scrolletjes zijn crasht ie :?
Ik speel het btw op een pII 350 met voodoo banshee 128 mb ram..

Iemand oplossing oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weeet niet wat de min system requirements zijn maar is een p350 net ists te laag? ik denk niet dat ut iets met je probleem te meken heeft maar doet dat ut goed op en p350? dan zou ut ook op me 500 moeten werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het maffe is dat de minimus systeemeisen voor B & W een pII 350, 64 mb en een videokaart van 8 mb zijn (...........).

Doh! Bovengenoemde minimum systeemseisen lijkt mij zwaar bullshit (tenzij je alles wel errug ranzig instelt) en het lijkt mij duidelijk dat jouw processor gewoon te langzaam is, ondanks ze aan de systeemeisen voldoen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmz, bij mij idd ook, net als die temple af is :(

Ligt iig niet aan de systeem eisen, ik ga hem nog opnieuw installen, mischien helpt dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 27 mei 2001 12:09 schreef sunnyboy het volgende:
hmmmz, bij mij idd ook, net als die temple af is :(

Ligt iig niet aan de systeem eisen, ik ga hem nog opnieuw installen, mischien helpt dat
Nope werkt ook niet...

maar het draait gewoon vrij flex.. lijkt me niet echt dat het systeem het niet meer trekt.. naja anders weer ff wachten tot mijn duron weer back is