Toon posts:

[BC3] Schizm release in juni...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor de adventure-liefhebbers onder ons.
Nu Myst III de grote verwachtingen niet helemaal kan waarmaken kijk ik met spanning uit naar Schizm. Dit las ik in een forum : šI was emailed by P3 and told that if you lived in a English speaking country that the game would not be ready until Sept and that the Dutch and German versions should release June 15thš :P . Nog een paar weken als het goed is alleen jammer dat het dan een Nederlandse versie is :r

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 27 mei 2001 01:41 schreef Kruimeltje het volgende:
Voor de adventure-liefhebbers onder ons.
Nu Myst III de grote verwachtingen niet helemaal kan waarmaken kijk ik met spanning uit naar Schizm. Dit las ik in een forum : šI was emailed by P3 and told that if you lived in a English speaking country that the game would not be ready until Sept and that the Dutch and German versions should release June 15thš :P . Nog een paar weken als het goed is alleen jammer dat het dan een Nederlandse versie is :r
Ik moet mezelf gaan verbeteren want ik zag hem vanmiddag al staan in een foldertje :P . Dus bij deze heeft iemand hem al gespeeld ?

• darmit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-04-2024

darmit

who wants to live forever

Ik heb hem nog niet gespeeld en nog niet gekocht ik wil eerst Myst 3 uitspelen en dan ga ik door naar schizm

searisk

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 mei 2001 00:38 schreef darmit het volgende:
Ik heb hem nog niet gespeeld en nog niet gekocht ik wil eerst Myst 3 uitspelen en dan ga ik door naar schizm
En wat vind je van Myst III ?