Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
ga trug naar de winkel zou ik zeggen
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
[topic=169057]
LEES DIT GOED DOOR! hier staat namelijk de opplossing van je probleem!
Ehm? Die hele topic gaat over Plextor branders en CloneCD... ik heb de hele topic doorgelezen maar ben niet echt een oplossing tegengekomen?Op zondag 27 mei 2001 15:18 schreef kRiTz_C het volgende:
Geen brander die t met clone cd doet? no problem.
hier staat namelijk de opplossing van je probleem!
Of bedoel je nou gewoon dat je een kopieetje moet maken van je originele diablo2 cd? Zeg dat dan gewoon
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Het vreemde is dat hij eerder wel onder windows 2000 heeft gewerkt (sp2 misschien?)
Ik draai hem nu dan iig maar onder windows 98.
Onder windows 2000 had ik trouwens inderdaad al de meest nieuwe patch geprobeerd, alleen hielp dit ook niet. Hij zei ook niet insert play cd ofzo, nee gewooon dat er helemaal geen cd in de drive zat :?
Maar onder w98 werkt ie nu verder perfect
Verwijderd
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Ik heb het opgelost door daemon-tools te gebruiken ( http://www.daemon-tools.com/ ).
Dit programma emuleert een CD-Rom drive waar je een image (ISO of een ander CD-Image type) aan kunt hangen. Ik heb een image gemaakt met blindread en deze mount ik via daemon-tools. Zo heb ik altijd een werkende versie
Verwijderd
0 overbodig.Op maandag 28 mei 2001 13:47 schreef RedRoon het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem op mijn laptop. De ene patch doet het wel en de volgende weer niet.
Ik heb het opgelost door daemon-tools te gebruiken ( http://www.daemon-tools.com/ ).
Dit programma emuleert een CD-Rom drive waar je een image (ISO of een ander CD-Image type) aan kunt hangen. Ik heb een image gemaakt met blindread en deze mount ik via daemon-tools. Zo heb ik altijd een werkende versie
dit had ik ook al gezegd