[BC3] Diablo 2 Probleem met CD

Pagina: 1
Acties:

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-10 15:55

Dizzy

Where am I?

Topicstarter
Hoi ik heb een probleem met Diablo 2. Na de isntallatie geeft ie aan dat ie de cd niet kan vinden :( heb de nieuwste patch van de blizzard site geprobeerd, maar dat helpt ook niet. Voor de duidelijkheid, ik heb Diablo 2 wel origineel! Heb zelfs twee legale kopieën, en beide gaven hetzelfde probleem.
Ik werk onder windows 2000.

Iemand die dit ook ooit heeft gehad en misschien weet wat de oplossing is?

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Verwijderd

Misschien een cd-crack erover heen?

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-11 07:36

Frenkpie

"Crocs Rule !"

hmmm dat is wazig
ga trug naar de winkel zou ik zeggen

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Andere patches ook al geprobeerd? 1.05 ofzo.. Wat ook wel eens helpt is de cd er weer uit halen, scherm openen van deze computer en ff f5 drukken en dan de cd er weer in doen.

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

ik denk gewoon de cd-crack halen... hoeft ie ook niet te laden met filmpies enzo.. (zijn die er)... hek bj roque spear ook gedaan...

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
De Diablo CD is een lastige cd.... wij hebben hier ook 2 legale versies en die cd geeft gewoon vaak problemen... op 1 computer start ie soms wel... soms niet... voor 1 computer zelfs een nieuwe cdrom gekocht.... allemaal voor dat spel :(

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ja, die cd zuigt gewoon :( Bij mij geeft die ook heel veel problemen, maar op mijn broers pc dan weer niet... Volgens mij kan die cd niet zo goed overweg met sommige cd-roms

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dizzy

Dizzy

Where am I?

Topicstarter
ja oke, ik kan er een crack overheen gooien, maar mijn bedoeling is wel dat ik het ook online kan spelen, en voor zover ik weet kan dat niet met die crack toch?

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Nee kan niet, dan moet je echt wel de originele cd gebruiken, anders gaat het zekers niet werken :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik heb hier ene topic over gehouden wat hier mee temaken heeft

[topic=169057]

LEES DIT GOED DOOR! hier staat namelijk de opplossing van je probleem!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op zondag 27 mei 2001 15:18 schreef kRiTz_C het volgende:
Geen brander die t met clone cd doet? no problem.
hier staat namelijk de opplossing van je probleem!
Ehm? Die hele topic gaat over Plextor branders en CloneCD... ik heb de hele topic doorgelezen maar ben niet echt een oplossing tegengekomen? :?
Of bedoel je nou gewoon dat je een kopieetje moet maken van je originele diablo2 cd? Zeg dat dan gewoon :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• garak
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-05 02:05
update naar diablo2 versie: 1.06b in iedere versie hebben ze de copy protection weer wat beter gefixt

• Dizzy

Dizzy

Where am I?

Topicstarter
Ik heb nu windows 98 en windows 2000 geinstalleerd (toch maar ff een formatje) en onder windows 98 doet hij het nu wel, maar onder 2000 nog steeds niet.

Het vreemde is dat hij eerder wel onder windows 2000 heeft gewerkt (sp2 misschien?)

Ik draai hem nu dan iig maar onder windows 98.

Onder windows 2000 had ik trouwens inderdaad al de meest nieuwe patch geprobeerd, alleen hielp dit ook niet. Hij zei ook niet insert play cd ofzo, nee gewooon dat er helemaal geen cd in de drive zat :?:?

Maar onder w98 werkt ie nu verder perfect *D

Verwijderd

dat is een bekende D2 probleem. in Sommige patches verschijnt die error. hij sis geloof ik in de nieuwste patch uit.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Weet je echt zeker dat je niet online kan met de gekraakte 1.06 patch? Je hebt een originele key dus volgens mij kan het wel..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:24
Ik heb hetzelfde probleem op mijn laptop. De ene patch doet het wel en de volgende weer niet.
Ik heb het opgelost door daemon-tools te gebruiken ( http://www.daemon-tools.com/ ).
Dit programma emuleert een CD-Rom drive waar je een image (ISO of een ander CD-Image type) aan kunt hangen. Ik heb een image gemaakt met blindread en deze mount ik via daemon-tools. Zo heb ik altijd een werkende versie

Verwijderd

Op maandag 28 mei 2001 13:47 schreef RedRoon het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem op mijn laptop. De ene patch doet het wel en de volgende weer niet.
Ik heb het opgelost door daemon-tools te gebruiken ( http://www.daemon-tools.com/ ).
Dit programma emuleert een CD-Rom drive waar je een image (ISO of een ander CD-Image type) aan kunt hangen. Ik heb een image gemaakt met blindread en deze mount ik via daemon-tools. Zo heb ik altijd een werkende versie
0 overbodig.

dit had ik ook al gezegd
Pagina: 1