[BC3] blueprint unreal tournament maps

Pagina: 1
Acties:

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

Topicstarter
(overleden)
Ben al een poosje opzoek naar plattegronden van veel gespeeld UT maps. Weet iemand misschien waar die te vinden zijn?

Ik heb UTED al geprobeerd, maar dat is niet precies wat ik zoek, daar staan veelste veel lijnen enzo op...

Iemand nog ideeen?

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

Je moet je meest gespeelde maps gewoon veel oefenen, daar leer je het meeste van.

Daarnaast kan deze url:
http://www.gamespot.com/guides/ut_gg/toc.html
wat helpen. Wat tactische info, ook over populaire maps.

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:39
Dat is het, gewoon veel spelen.
Maar de vlaggen van de CTF maps zijn altijd makkelijk te vinden je moet gewoon een rechte lijn voor ogen houden.

Als je maar vaak genoeg speelt dan weet je alles te vinden, de wapens, healt, stealth noem maar op.

Verwijderd

dat weet ie nou wel... hij vraagt om bleuprints en niet wat jullie aanraden om te doen of wat jullie van bleuprints vinden...

ik speel geen UT dus ik zou ook niet weten waar je die dingen ken halen... :)

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Topicstarter
(overleden)
Ik ken de weg wel in de UT maps, daar is het niet voor, maar mijn clan leader wil graag wat tactics enzo gaan uitwerken en zoekt daarom dus blueprints om die ook uit te kunnen tekenen (ja ik weet het hij is ziek :P )

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Tim
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

waarom maak je er niet zelf een? ;)

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Topicstarter
(overleden)
Op zondag 27 mei 2001 12:49 schreef Timpie2000 het volgende:
waarom maak je er niet zelf een? ;)
Ik ben niet zo''n tekenwonder ;)

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:39
Op zondag 27 mei 2001 10:23 schreef MrFreeman het volgende:
dat weet ie nou wel... hij vraagt om bleuprints en niet wat jullie aanraden om te doen of wat jullie van bleuprints vinden...

ik speel geen UT dus ik zou ook niet weten waar je die dingen ken halen... :)
Dus jouw commentaar is helemaal overbodig hier!

Maar als je nu eens UnrealEd opstart. Dan de map inlaad volgens mij kun je daar wel een soort overzicht krijgen.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:06
Jup, in unrealed krijg je een soort bouwtekening, met 3 aanzichten en een 3d view. gewoon in unrealed openen dus.

Steam

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Topicstarter
(overleden)
Op zondag 27 mei 2001 14:46 schreef Artwido het volgende:

[..]

Dus jouw commentaar is helemaal overbodig hier!

Maar als je nu eens UnrealEd opstart. Dan de map inlaad volgens mij kun je daar wel een soort overzicht krijgen.
Op zondag 27 mei 2001 14:51 schreef JeanLucPicard het volgende:
Jup, in unrealed krijg je een soort bouwtekening, met 3 aanzichten en een 3d view. gewoon in unrealed openen dus.
Op zondag 27 mei 2001 00:18 schreef LoekieLeeuw het volgende:

Ik heb UTED al geprobeerd, maar dat is niet precies wat ik zoek, daar staan veelste veel lijnen enzo op...
volgens mij hebben jullie niet (goed) gelezen wat ik heb geschreven... :)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:06
Die strepen haal je dan toch gewoon weg in paint ofzo?

Steam

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:03
gewoon in UnrealED een screenshotje maken van de bovenaanzicht en dan met een willekeurig tekenprogrammma de strepen die je nodig hebt wat dikker maken.

kost wel wat tijd maar is de enige manier denk ik.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1