Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Verwijderd
Daarnaast kan deze url:
http://www.gamespot.com/guides/ut_gg/toc.html
wat helpen. Wat tactische info, ook over populaire maps.
Maar de vlaggen van de CTF maps zijn altijd makkelijk te vinden je moet gewoon een rechte lijn voor ogen houden.
Als je maar vaak genoeg speelt dan weet je alles te vinden, de wapens, healt, stealth noem maar op.
Verwijderd
ik speel geen UT dus ik zou ook niet weten waar je die dingen ken halen...
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Ik ben niet zo''n tekenwonderOp zondag 27 mei 2001 12:49 schreef Timpie2000 het volgende:
waarom maak je er niet zelf een?
Dus jouw commentaar is helemaal overbodig hier!Op zondag 27 mei 2001 10:23 schreef MrFreeman het volgende:
dat weet ie nou wel... hij vraagt om bleuprints en niet wat jullie aanraden om te doen of wat jullie van bleuprints vinden...
ik speel geen UT dus ik zou ook niet weten waar je die dingen ken halen...
Maar als je nu eens UnrealEd opstart. Dan de map inlaad volgens mij kun je daar wel een soort overzicht krijgen.
Op zondag 27 mei 2001 14:46 schreef Artwido het volgende:
[..]
Dus jouw commentaar is helemaal overbodig hier!
Maar als je nu eens UnrealEd opstart. Dan de map inlaad volgens mij kun je daar wel een soort overzicht krijgen.
Op zondag 27 mei 2001 14:51 schreef JeanLucPicard het volgende:
Jup, in unrealed krijg je een soort bouwtekening, met 3 aanzichten en een 3d view. gewoon in unrealed openen dus.
volgens mij hebben jullie niet (goed) gelezen wat ik heb geschreven...Op zondag 27 mei 2001 00:18 schreef LoekieLeeuw het volgende:
Ik heb UTED al geprobeerd, maar dat is niet precies wat ik zoek, daar staan veelste veel lijnen enzo op...
kost wel wat tijd maar is de enige manier denk ik.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/