Toon posts:

[BC3] Snelle nederlands RA3 servers (druk)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net RA3 en ik vind het geweldig. Wat alleen minder is is dat ik met 56k moet spelen (nee niks anders beschikbaar (misschien binnenkort maar ISDN maar dat weer terzijde).
Dus er zijn maar weinig server waar ik echt een beetje ''fastoenlijk'' op kan spelen. Met ''fatsoenlijk'' bedoel ik dus voor 56k ping 120-175.

Ik heb er 1 gevonden van quakeFR.com maar daar zitten alleen maar fransen en dat zijn niet de sportiefste of gezelligste mensen. (chattkillen en 999killen vinden ze fair en terrecht (behalve uiteraard als je het dan bij hun doet). En wat kunnen die mensen een lol hebben zeg als je niet 100% correct frans praat. (engels nl duits en spaans verstaan ze uiteraard ook niet).

Maar ik dwaal weer af. :)
Ik zoek dus een server die druk bezocht word en een lage ping heeft. Liefst NL of UK.

Bij gayspy en net heb ik altijd een veel te hoge ping of er is niemand. Clanbase heeft er een paar maar ik zoek dus meer :)

Verwijderd

Wat is RA3 ?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Rocket Arena 3 (q3 mod)

q3ra1.gamepoint.net:27960

en xs4all enzo hebben er vast ook wel een paar..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-01 08:42
Red Alert 3 natuurlijk!
waar heb je gezeten!!!!!

8-)
Op zondag 27 mei 2001 00:28 schreef Tweaker het volgende:
Wat is RA3 ?

• BC3 Victim
Op zondag 27 mei 2001 00:32 schreef Molybdenum het volgende:
Red Alert 3 natuurlijk!
waar heb je gezeten!!!!!

8-)
[..]
jaja en dat is al uit :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 00:32 schreef Molybdenum het volgende:
Red Alert 3 natuurlijk!
waar heb je gezeten!!!!!

8-)
[..]
Op tropico :)

Is die mod trouwens gratis zoals cstrike ?

Ik heb wel Q3 en Q3TA

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-01 08:42
haha!
dat was een grap!
:Y)
Op zondag 27 mei 2001 00:34 schreef madmanrules het volgende:

[..]

jaja en dat is al uit :?

• BC3 Victim
volkomen gratis

• BC3 Victim
Je moet maar eens naar Henslfuk gaan die server is Altijd druk en heel snel :)

tjek maar eens op www.henslfuk.nl

edit:

owja het is een Nederlandse server als je dat nog wou weten ;)

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 00:39 schreef ds het volgende:
volkomen gratis
Offtopic

Ik heb namelijk net Quake 3 en Q3TA gekocht *D dus als het iets is. Wat voor soort mod is het ?

Verwijderd

Topicstarter
Te gek pplz :) bedankt!!!!!

Voor tweaker, het is dus een gratis mod voor 1.27. Ik heb TA ook gekocht en dit is gewoon 100* beter.

Het zijn gigantisch veel nieuwe velden die je alleen online of in LAN of iets dergelijks kunt spelen (dus niet tegen bots).
Het is even wennen allemaal want de interface is ietsje anders.
Je hebt een x aantal maps (ik weet niet hoeveel stuk of 12 gok ik) elke map heeft 3 1vs1 velden en 1 groot clan veld. Je begint (meestal ligt aan wat er allemaal gevote is) met 100% leven 100% armor en alle wapens op de BFG na. In 1vs1 speel je dan met 1 leven dus dood is dood. Als je wint mag je blijven staan als je verliest moet je (kort dus het is maar 1 frag per man) wachten.
Ondertussen zitten er talloze votes + muziek (zelf mp3''s toevoegen mogelijk) + chat(irc) ingebakken zodat je kunt dan uit veel dingen kiezen (bijv geen schade bij rocket jumps ofzo of 2vs2 3vs3 (er kunnen dan dus bij wijze van spreken wel 10 koppels van 2 of 3 zijn)
DE clanmap is een grote map voor TDM stel je begint 4tegen4 red vs blue jij word 1 keer doodgeschoten dan is het dus 3vs4 je maat word doodgeschoten dan dus 2v4 tot er een team uitegroeid is, dan krijg je een punt. Etc.

Nou ik hoop dat het je duidelijk is, gewoon proberen.

En je vervolgens afvragen waar de tweakers clan blijft, of is die er al :)

• BC3 Victim
Op zondag 27 mei 2001 01:54 schreef funksngrooves een hoop info
yep, daar heb ik niks meer aan toe te voegen.

gewoon downen die hap

Verwijderd

Topicstarter
Alleen ik moet maar niet meer zo snel typen want er staan me toch een aantal fouten in :)

Die NL server is trouwens vet (druk) zelfs gisteren om 5:00 ''s ochtends, veel nederlanders en voor 56k een lekkere ping. Een aanrader dus voor de mensen die dat adres nog niet kenden.

Verder misschien nog als iemand geintresseerd is in die snelle franse :r server :) 195.219.50.210:27967

En een leuke clanbase server 194.109.206.51:27960
Pagina: 1