[BC3] Tricks Quake2

Pagina: 1
Acties:

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Ik speel nog niet zo lang, maar met veel plezier, Quake2 Multiplayer. Meestal speel ik dan op q2dm1. Nu zie ik hier soms mensen rondvliegen met een snelheid die ikzelf bij lange na niet haal (tenzij ik een raket in m''n reet geschoten krijg :) ). Ook zie ik diezelfde mensen van stapel kratten naar stapel kratten (bv. voor de megahealth) springen, iets wat ik dus ook niet haal. Mijn vraag is of hier nog trukjes voor zijn, of dingen om op te letten... Hierbij bedoel ik dus geen cheats, want daaar heb ik een bloedhekel aan :r

edit:

emoticon dee ut nie...

Verwijderd

kan zijn dat die rooie streepjes het zijn :)
daarmee kan je ergens op mikken en dan vlieg je ernaartoe.. kweet alleen niet meer welke knop het was :D , was heeeeel lang geleden dat ik q2 heb gespeeld :)

• RedTop
Volgens mij heb je het over de grapple hook :Y) , maar die wordt dus niet gebruikt... Ik ben echt benieuwd, want ik heb al gemerkt dat het veel frags scheelt of je ergens in 5 seconden of in 4 seconden bent :)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Staffejump? Das heel simpel, namelijk rennen, springen, en dan naar inks of rechts straffe. maar je grotere sprongen, en meer snelheid.

Steam

Verwijderd

juist, je hebt het over strafejumpen, de grappling hook zit alleen bij Lithium (een hele coole mod, wordt vaak gespeeld op xs4all, quake2-dm1-xs4all.nl geloof ik dat het IP is)

Als je ff op www.google.com zoekt naar ''the quake2 jumping guide'' dan vind je wel iets, want het URL weet ik ff niet meer, sorry. Maar daarmee verdubbel je je snelheid zo''n beetje en je kan echt een paar onmogelijke jumps halen :)

Veel plezier ermee.

• RedTop
Luitjes, jullie zijn geweldig! Ben ontroerd *snik* :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
en vergeet vooral niet te oefenen op andere levels :)
in dm3 zijn ook een paar leuke jumps uit te halen (rocket jump naar de invul bijv.)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:05
En als je daat bij die megahealth wil komen, moet je eerst op die blokjes springen die daar tegenover staan. Dan ga je tegen dat eerste (kleine) blokeje staan, kijkt een beetje naar beneden, dan moet je heel snel achter elkaar op springen rossen en iets naar voren gaan, als het goed is sta je dan op die hoogste blok, en kan je via de lamp bij de megahealth komen.
Pagina: 1