hallo
Nope, tis namelijk net na de tweakers lan, waar ik ieg heen wil, en net voordat ik op vakantie ga.
Waar is die verdomde tweakers lan nou?
Waar is die verdomde tweakers lan nou?
ik ga ook. samen met een stel andren die ik ken. en het ligt zowat naast de deur! (voor mij dan, hè. ik woon in enschede)
FYI Tweakers.LAN lan is erna (13, 14 en 15 juli). drome is 6, 7 en 8 juli.
ik weet niet hoe wij ons gaan inschrijven. als [HE] clan of als [BABE] clan. het wordt dus [BABE]Halliwell of [HE]ocf81. C U there!
FYI Tweakers.LAN lan is erna (13, 14 en 15 juli). drome is 6, 7 en 8 juli.
ik weet niet hoe wij ons gaan inschrijven. als [HE] clan of als [BABE] clan. het wordt dus [BABE]Halliwell of [HE]ocf81. C U there!
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Wat is FYI?
Kom ik ook af en toe tegen in UBB op mijn forumpje.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
For Your InformationOp zaterdag 26 mei 2001 21:27 schreef Captain Pervert het volgende:
Wat is FYI?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
[update]
Als ik ga zal ik wel ff vragen of Icebreaker en Fener misschien ook gaan
[/update]
Als ik ga zal ik wel ff vragen of Icebreaker en Fener misschien ook gaan
[/update]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Ik denk er nog even over na, maar ik heb er wel zin in 
Note: Mijn eerste lanparty was Drome II, en ik zie mezelf nog zitten, iedereen spelen met muis en toetsenbord (Quake) en ik zat nog lekker op mijn pijltjestoetsen te rammen
Toen ben ik maar wat anders gaan spelen
Note: Mijn eerste lanparty was Drome II, en ik zie mezelf nog zitten, iedereen spelen met muis en toetsenbord (Quake) en ik zat nog lekker op mijn pijltjestoetsen te rammen
Toen ben ik maar wat anders gaan spelen
Ik ga ook niet 
Is het niet handig als deze maar gewoon dicht gaat? Anders krijgen we 10 topics per week over wie wel of niet naar die en die LAN gaat
Is het niet handig als deze maar gewoon dicht gaat? Anders krijgen we 10 topics per week over wie wel of niet naar die en die LAN gaat
Pagina: 1