[BC3] StreetRoad(of HotRod --> zo noem ik het :))

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb dus weer ff een leuke dos-game gedownload :) Genaamd: StreetRoad II of zoals ik het noem HotRod II...

Dus ik bestel leuk een auto.. wil hem ff overspuiten..krijg ik allemaal strepen op me scherm... :( Idem bij "opkrikken" van auto :(

Weet iemand waar ik hem goed kan downloaden(versie II).. of heeft iemand zelfde probleem? Is en blijft kick spel :+

edit:

Of ook genaamd StreetRacer :P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Heet het niet Street Rod II ?

Waar je het wel fatsoenlijk kunt downloaden? Keine anung... mag volgens mij ook niet gevraagd worden :+

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:11
Volgens mij mag je niet vragen waar het te downloaden is :o
* Dennis == traag

• BC3 Victim
Op zaterdag 26 mei 2001 19:17 schreef Big Tazzz het volgende:
Heet het niet Street Rod II ?

Waar je het wel fatsoenlijk kunt downloaden? Keine anung... mag volgens mij ook niet gevraagd worden :+
Street Rod II en is freeware game nu(DOSGAME!) HALLO :+ Iemand links voor Dosgames(zonder fouten erin..of mail me anders goede versie :P)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Of de Street Rod serie freeware is weet ik niet, maar ''t is iig niet zo dat als iets een DOS games is, dattie dan direct freeware is :(

"I sit in my room and imagine the future."

• BC3 Victim
Op zaterdag 26 mei 2001 19:22 schreef Theeboon het volgende:
Of de Street Rod serie freeware is weet ik niet, maar ''t is iig niet zo dat als iets een DOS games is, dattie dan direct freeware is :(
Oke..maar game uit 1990 zal nog 0,05 waard zijn >:) URL svp(dit is gewoon een te kick spel om te laten liggen)

• Theeboon

Theeboon

theebonen bestaan!

Wat mij betreft is Street Rod 10x meer waard dan een game van dit jaar...

• BC3 Victim
Op zaterdag 26 mei 2001 19:26 schreef Theeboon het volgende:
Wat mij betreft is Street Rod 10x meer waard dan een game van dit jaar...
Zeker... kan Street Rod III niet uitkomen(of zelf ff maken :)) Maar heb jij de game nog voor me :P

Afbeeldingslocatie: http://users.senet.com.au/~pboett/(min)garage2.jpg

Ziet er goed uit..al klaar of wanneer?

• Theeboon

Theeboon

theebonen bestaan!

Als je nou ff goed kijkt naar m''n posting dan vind je zelfs Street Rod 3.
SR 1 en 2 staan er dus ook.

En nee, is nog niet klaar, anders kon je ''em wel downloaden.

Maar misschien vind je Motor City leuker...

• BC3 Victim
Maar weet iemand waar ik dus StreetRod II kan downloaden zonder die fouten erin?

• BC3 Victim
Op zaterdag 26 mei 2001 19:30 schreef Theeboon het volgende:
Als je nou ff goed kijkt naar m''n posting dan vind je zelfs Street Rod 3.
Yep ;) maar uhm.. is al klaar of?

• BC3 Victim
Op zaterdag 26 mei 2001 19:33 schreef HappyFun het volgende:

[..]

Yep ;) maar uhm.. is al klaar of?
DEEL 3!!
The game features:

High-paced 3D sprite / polygon graphics with hardware acceleration.

About 6 tracks.

About 20 differnt muscle, shoebox and fat-fendered cars.

Lots of customizations, including the engine, tranny, running gear, body etc.

Single and multiplayer mode.

And with all that, the game is completely free

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:47

RvV

"Street Rod A 2787kb", is dat dan niet een nieuwe? Bijv. een beta van 3?

Y'24

Verwijderd

"Street Rod A 2787kb", is dat dan niet een nieuwe? Bijv. een beta van 3?
nee, dat hoort de Amiga versie van deel 1 te zijn. Alleen krijg ik ''m niet echt aan de praat (blijft in AmigaDOS hangen na het intro scherm)

jammer dat ze de PC versies van deel 1 en 2 niet even aangepast hebben voor snellere PC''s, ze zijn gewoon onspeelbaar.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Jongens, jullie weten best dat abandonwarez ook NIET mogen. En nu moet ik al die post gaan editten en waarschuwingen geven.. Doe dat voortaan niet meer.
Pagina: 1