Toon posts:

[BC3] Nieuwe spellen goed???...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn computer heeft nu (tijdelijk) een Geforce3 i.p.v. GeForce2 MX en een c700
en nog steeds hebben die nieuwe spellen, zoals Tribes 2 en Blach & White, veel te veel bugz.... |:(

Bijvoorbeeld Tribes2. Na SierraUpdate krijg ik elke keer een foutmelding :(. Het spel draait wel, maar het laden van spellen stopt, tot ik een keer m''n cd-rom speler ff open en dicht doe.....

Black and white loopt soepel nu :9~, maar elke keer als ik overnieuw het spel opstart is m''n creature al z''n spells vergeten.

Die software houses hebben die spelletjes maar slecht afgeraffeld.

Waarom?
Moeten ze de spellen nou zo snel uitbrengen, dat ze er geen tijd meer voor hebben om het spel netjes af te werken?

Leg mij dat nou eens uit.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Hier nog geen problemen gehad met spellen.. Ik heb het idee dat er mensen zijn die een pc hebben die niet altijd goed samenwerkt (de onderdelen onderling) met games en programma''s. Hoe dit kan weet ik niet, waarschijnlijk drivers en hardware support. Een game wordt meestal pas uitgebracht wanneer er een goede versie van is en die paar updates vind ik zelf niet erg. Ben al blij dat ze de game nog goedmaken :) Misschien moet je het eens van de programmeur kant kijken (ikzelf ben ook programmeur in opleiding) want er komt echt veel te bekijken bij alle code die je schrijft en die de anderen in een team maken. Om nog maar niet te spreken van een AI in een game.. En tsja dan moet je nog je sponsor houden om een game financieel rond te krijgen..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zaterdag 26 mei 2001 08:34 schreef Yoozd het volgende:
en nog steeds hebben die nieuwe spellen, zoals Tribes 2 en Blach & White, veel te veel bugz.... |:(

Bijvoorbeeld Tribes2. Na SierraUpdate krijg ik elke keer een foutmelding :(. Het spel draait wel, maar het laden van spellen stopt, tot ik een keer m''n cd-rom speler ff open en dicht doe.....

Black and white loopt soepel nu :9~, maar elke keer als ik overnieuw het spel opstart is m''n creature al z''n spells vergeten.

Die software houses hebben die spelletjes maar slecht afgeraffeld.

Waarom?
Moeten ze de spellen nou zo snel uitbrengen, dat ze er geen tijd meer voor hebben om het spel netjes af te werken?

Leg mij dat nou eens uit.
probeer jij eens een spel te maken wat op alle 100.000 verschillende hardware combinaties goed loopt, enne ik mag aannemen dat je de spellen legaal hebt? anders lijkt me het probleem nogal duidelijk..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
jeez;

ben jij van de actiegroep tegen kopies of what?

als je een spel gewoon goed kopieert hoor je niet van die vage sh*t te krijgen

Verwijderd

Het aantal bugs in software neemt niet af als jij een andere hardwareconfiguratie hebt hoor...wellicht dat je ze niet merkt dan, maar dat is wat anders natuurlijk.

maar goed, door toenemende concurrentie op de spellenmarkt wordt de druk op het snel uitbrengen van een spel wel steeds groter waardoor mensen misschien problemen hebben met het spelen van een spel. Vooral diegenen die ''exotische hardware'' hebben kunnen nogals eens een probleem krijgen. Ik heb gelukkig nooit veel problemen met games :)

• BC3 Victim
vroeger vergat ik een spel meestal gelijk als het niet werkte >:) . Hup volgende :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Mijn computer heeft nu (tijdelijk) een Geforce3 i.p.v. GeForce2 MX ....
[offtopic]
Hoezo: (tijdelijk) een Geforce3 ipv een Geforce2mx? Leg jij dat maar eens uit ;)

Verwijderd

Wel gesaved??

• BC3 Victim
Op zaterdag 26 mei 2001 10:42 schreef Wouter17 het volgende:
jeez;

ben jij van de actiegroep tegen kopies of what?

als je een spel gewoon goed kopieert hoor je niet van die vage sh*t te krijgen
een hoop rips van spellen werken niet goed, iso''s zijn natuurlijk een ander verhaal, die werken meestal wel goed. :)

Verwijderd

Topicstarter
Tribes 2 heb ik gekocht, nadat ik de illi versie had gespeeld.

Black and White is illi :)

En ik heb de geforce 3 tijdelijk, omdat mijn huisgenoot de rest van zijn nieuwe systeem over een weekje of 2 pas krijgt (pc-prive...). Op zijn oude c300 komt de Gforce3 niet tot zijn recht.

Maar ben ik nou de enige met die problemen...

Als ik bij T2 een redjack (lag voor de leek :) ) heb, kan ik gewoon ff op escape drukk''n en ik kan weer verder spelen.

stom?

• Lord-M
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-02 23:10
Nieuwste patcht van T2 gedownload? (vermoedelijk wel, anders mag je van Sierra update niet eens spelen ;) )...

Tja.. dan kunnen er wat ''bugs'' optreden. Ik heb ook al wat rare dingen gezien tijdens het spele met deze patch (die dus ook wat ''random features'' toevoegd)..

Probeer eerst maar eens alle .dso bestanden uit je tribes 2 dir te verwijderen, dat schijnt te helpen. Verder kun je ook de netwerk instellingen in t2 wat aanpassen...

Verwijderd

Topicstarter
[b]

Probeer eerst maar eens alle .dso bestanden uit je tribes 2 dir te verwijderen, dat schijnt te helpen. Verder kun je ook de netwerk instellingen in t2 wat aanpassen...
Is al gebeurt, prestaties zijn niet veranderd
Pagina: 1