De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Stopt jouw achtbaan tegen een muur ofzo ?Op zaterdag 26 mei 2001 00:42 schreef SilentShadow het volgende:
De snelheid nam trouwens af van 188 naar 1 kilometer per uur in 1.5 seconde, zou er niet in willen zitten
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
als ie op max snelheid is; vrije val tot het laagste punt van de map > FOTO
hehe; en ze gaan er nog in ook
Hmm en gaan daar mensen in?Op zaterdag 26 mei 2001 00:42 schreef SilentShadow het volgende:
ik heb er eentje gebouwd die een goede 188 kilometer per uur haalde in green gardens.
De snelheid nam trouwens af van 188 naar 1 kilometer per uur in 1.5 seconde, zou er niet in willen zitten
Want een hoge snelheid maken gaat nog wel maar die scheiterts er nog in laten gaan is ook nog een hele klus
Wat maakt dat nou uit.Op zaterdag 26 mei 2001 10:50 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
Hmm en gaan daar mensen in?
Want een hoge snelheid maken gaat nog wel maar die scheiterts er nog in laten gaan is ook nog een hele klus
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Hierna, moet je de baan supersteil naar benee laten donderen en door een tunnel die berg in laten gaan tot hij weer op zeeniveau is.
Ik heb rct nu niet geinstalleerd, dus ik kan nix laten zien.
Maar ik hoop dat jullie er nog wat van snappen
sindsdien ben ik alleen maar van die zwakke dingen gaan bouwen...
This too shall pass
Maar dat is 1x leuk want er wil idd niemand in
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
45 people have died in your attraction
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
LEES !!!Op zaterdag 26 mei 2001 18:35 schreef Big Tazzz het volgende:
[..]
Daarom hebben ze die testfunctie erin gebouwd...
Dat had ie express gedaan ! Hij had er een stuk tussenuit gelaten
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
een 19(!!) jaar oude necro. Dat ik dit nog mag meemakenFlupke83 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 19:10:
Laatste ontwerp, snelheid 372 km/u[Afbeelding]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dit topic is gesloten.