[BC3] Getver lukt niet echt geloof ik :(

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoe kan je in godsnaam je eigen account opzeggen ?

Ik wil graag onder een andere naam :?

deze naam is :r

please help me ;)

Greetzz Frazer <--- moet het dus worden

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Van GoT??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Johpie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09-2025
Op vrijdag 25 mei 2001 18:41 schreef spacewalker het volgende:
Hoe kan je in godsnaam je eigen account opzeggen ?
Niet

• BC3 Victim
ja ja laat me raden .1 een half life freak ;) en .2 moet het kunnen anders is zit shit :r |:(

Greetzzz Frazer

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

User account kun je niet opzeggen en usernames worden NIET aangepast.

Dus er zit niks anders op als een andere naam te pakken en deze NOOIT meer te gebruiken. Voortaan kun je met dit soort vragen in Lieve Adjes terecht.

• BC3 Victim
oke thanks :P

Pagina: 1