Toon posts:

[BC3] DBZ mugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, gister heb ik de moves van piccolo en "uitgevonden" en zo opgeschreven...

Hoi,

Ik heb hier de moves van een paar personages in DBZ Mugen, de namen wist ik niet precies dus heb ik zelf een naam voor de verschillende moves bedacht. Richting betekend in de richting van je tegenstander. Andere richting betekend dus het pijltje van je tegenstander af.

Deze knoppen die hier staan gebruik ik dus het is belangrijk dat je dezelfde knoppen instelt. Dat doe je als volgt: Ga in het hoofdmenu naar options, dan naar key-config en druk vervolgens op F1. Deze knoppen moet je achtereenvolgens intoetsen: up, down, left, right, a, s, d, z, x, c, enter. Als je klaar bent met de knoppen druk op ESC. totdat je weer in het hoofdmenu zit. Klik op trainig om eerst je nieuwe moves te oefenen.

Moves Piccolo.
Kies piccolo. In het spel moet je deze knoppen achter elkaar invullen om de move die ervoor staat uit te voeren.

Vlammenkanon: Z+X+down+(richting)
Single Shot: X+down+(richting)
Super attack: A+S+down+(richting)
Energie opladen: A+S
Super Kick: S+D+down+(richting)
Schot omhoog: X+down+(andere richting)
Straal uit ogen: A+S+(andere richting)
vliegen: Z+X+up

Dit waren de moves die ik tot zover voor piccolo heb kunnen vinden.

De moves van GokuSSJ2 komen er vanavond nog aan.. eers t DBZ kijken :p

/edit:
voor degene die ut gemsit hebben: hijs hier te downen (freeware):
http://www.elecbyte.com/

Dan ken je zelf ook de moves tryen! :)
/edit

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ehm waar hebbie die vandaan? ik had hem namelijk ook, maar ik ben hem kwijt :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ze zelf ontdekt! en dat in de trainng... opschrijven... en hier posten!

Verwijderd

Topicstarter
Hier zijn de moves van gokuSSJ2!

20 kliene vuurballetjes: A+down+(richting)
constructor disk: A+down+(andere richting)
dunne straal: S+down+(richting)
kleine vuurbal: DC+down+(richting)
kleine vuurbal omhoog: DC+down+(andere richting)
3 vuurballetjes: D+down+(richting)
1 vuurbal: D+down+(andere richting)
3x kamehameha: Z+down+(richting)
teleport: Z+down+(andere richting)
take-down kick: X+down+(andere richting)
4x kick: S+down+(andere richting)
quick attack: ZX
opladen: SD

Dat waren de moves die ik heb gevonden. Je kan ook de spirit bom... dies mij pas 1 keer gelukt maar weet de knoppen er nog niet van... als ik ze weet zal ik ze hierbij zetten... met de spirit bomb heb je je vijand altijd in 1 keer dood!

Als er nog mensen zijn die er nog meer weten, ook van andere personages... post ze maar zet wel even de knoppen die je gebruikt erbij.. anders ist zo raar weet je :)

• BC3 Victim
ik bedoel de dbz mugen, slimmeke :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
tsjek eerste topic --> de edit..

• BC3 Victim
Op vrijdag 25 mei 2001 18:59 schreef MrFreeman het volgende:
tsjek eerste topic --> de edit..
ah, had hem gemist :)

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Wel leuk om te weten is waar je die DBZ gozertjes kan loaden.. ;)

dunno

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 20:06 schreef RoVe het volgende:
Wel leuk om te weten is waar je die DBZ gozertjes kan loaden.. ;)
dat wil ik ook wel weten :)

Verwijderd

hmm een stel Brazilianen hadden het gemaakt alleen is de site offline. Dus die link die ik gebruikte werkt ondertussen niet meer.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
werkt niet met Win2k :/

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 18:06 schreef MrFreeman het volgende:
met de spirit bomb heb je je vijand altijd in 1 keer dood!
Echt niet iedereen hoor

Kan je trouwens ff een link plaatsen naar de mugen van dbz? ik kan hem niet vinden op die site

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

Servowire

prutser:~#

Uuhhm wat is dit voor game?

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

Topicstarter
ut is een soort streetfighter 8ig iets... speel ut alleen omdat je de gozertjes en aanvallen egt net zo kunt laten knokken met aanvallkeen enzo in de serie...

Mugen staat erwel... maar das dus de kern en iemand heeft daar een paar lompe ninja''s ingezet... heb gister de hele middag gezocht... niet kunnen vinden sorry...

Maar degene die em al hebben kunnen het wel doen :)... maandag vraag ik aan een vriend (waar ik mugen vandaan heb) hoe hij eraan is gekomen en dan post ik die link hier nog wel...okee?

Verwijderd

Topicstarter
Trouwnes... ik heb gisteravond ook de moves van krillin uitgevonden... zal ze meteen hier ff posten! De namen slaan wederom helemaal nergens op maar zo''n grote fantasie hek ook weer niet.

Moves Krillin.

Hele grote vuurbal: Z+down+(andere richting)
kopstoot: Z+down+(richting)
grote straal: A+down+(andere richting)
bredere straal: A+down+(richting)
veel meppen, trappen: S+down+(andere richting)
constructor disk: S+down+(richting)
klein vuurballetje: D+down+(richting)
kopstoor omhoog: S+down+(richting)
vliegen: AZ
opladen: AS

Dit waren de moves van krillin... Kuririn heet ie in ut spel... vanavond gaak weer een andere doen en die post ik hier morgen ochtend dan weer...

Iedereen die DBZ mugen wil... zendt ff ee mssg en laat mij je ff aden aan me contact list met ICQ... nummer: 93809152... Zet maar als reden dbz mugen ofzo...

Verwijderd

Topicstarter
Hoi... iedereen die em wil:

ik heb ook alleen de chars... ndie kan je er dus gewoon bij in de map zetten en dan moet je van die link mugen downen. die chars van mij zet je in de map chars en de ouwe flikker je dr uit... dan moet ut werken...

De chars zijn ook 30 mb maarja... je kan bv wel je favo personages opstruren ofzo dat je er 5 krijgt ofzo... of ik moet kijken of ik emhelemaal op me warzsite kan zetten >:)
Pagina: 1