Hoi, gister heb ik de moves van piccolo en "uitgevonden" en zo opgeschreven...
Hoi,
Ik heb hier de moves van een paar personages in DBZ Mugen, de namen wist ik niet precies dus heb ik zelf een naam voor de verschillende moves bedacht. Richting betekend in de richting van je tegenstander. Andere richting betekend dus het pijltje van je tegenstander af.
Deze knoppen die hier staan gebruik ik dus het is belangrijk dat je dezelfde knoppen instelt. Dat doe je als volgt: Ga in het hoofdmenu naar options, dan naar key-config en druk vervolgens op F1. Deze knoppen moet je achtereenvolgens intoetsen: up, down, left, right, a, s, d, z, x, c, enter. Als je klaar bent met de knoppen druk op ESC. totdat je weer in het hoofdmenu zit. Klik op trainig om eerst je nieuwe moves te oefenen.
Moves Piccolo.
Kies piccolo. In het spel moet je deze knoppen achter elkaar invullen om de move die ervoor staat uit te voeren.
Vlammenkanon: Z+X+down+(richting)
Single Shot: X+down+(richting)
Super attack: A+S+down+(richting)
Energie opladen: A+S
Super Kick: S+D+down+(richting)
Schot omhoog: X+down+(andere richting)
Straal uit ogen: A+S+(andere richting)
vliegen: Z+X+up
Dit waren de moves die ik tot zover voor piccolo heb kunnen vinden.
De moves van GokuSSJ2 komen er vanavond nog aan.. eers t DBZ kijken
/edit:
voor degene die ut gemsit hebben: hijs hier te downen (freeware):
http://www.elecbyte.com/
Dan ken je zelf ook de moves tryen!
/edit
Hoi,
Ik heb hier de moves van een paar personages in DBZ Mugen, de namen wist ik niet precies dus heb ik zelf een naam voor de verschillende moves bedacht. Richting betekend in de richting van je tegenstander. Andere richting betekend dus het pijltje van je tegenstander af.
Deze knoppen die hier staan gebruik ik dus het is belangrijk dat je dezelfde knoppen instelt. Dat doe je als volgt: Ga in het hoofdmenu naar options, dan naar key-config en druk vervolgens op F1. Deze knoppen moet je achtereenvolgens intoetsen: up, down, left, right, a, s, d, z, x, c, enter. Als je klaar bent met de knoppen druk op ESC. totdat je weer in het hoofdmenu zit. Klik op trainig om eerst je nieuwe moves te oefenen.
Moves Piccolo.
Kies piccolo. In het spel moet je deze knoppen achter elkaar invullen om de move die ervoor staat uit te voeren.
Vlammenkanon: Z+X+down+(richting)
Single Shot: X+down+(richting)
Super attack: A+S+down+(richting)
Energie opladen: A+S
Super Kick: S+D+down+(richting)
Schot omhoog: X+down+(andere richting)
Straal uit ogen: A+S+(andere richting)
vliegen: Z+X+up
Dit waren de moves die ik tot zover voor piccolo heb kunnen vinden.
De moves van GokuSSJ2 komen er vanavond nog aan.. eers t DBZ kijken
/edit:
voor degene die ut gemsit hebben: hijs hier te downen (freeware):
http://www.elecbyte.com/
Dan ken je zelf ook de moves tryen!
/edit