Toon posts:

[BC3] CS 1.2 berichtje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
stond op CB vanmorgen:
Not sure how these things get started. No new weapon, no new model. Probably new maps, bug fixes, small features. Oh, and Valve''s upcoming voice comm tech.

Pretty mundane release.

cliffe

• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-11 21:48

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

weer geen nieuwe wapens :( gaan ze dat nu helemaal afschaffen ofzo?

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Dat bewaren ze of CS 2 denk ik. |:

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op vrijdag 25 mei 2001 10:27 schreef ZyMoTiC het volgende:
weer geen nieuwe wapens :( gaan ze dat nu helemaal afschaffen ofzo?
waarom zouden we nieuwe wapens moeten hebben? laten ze bugs gaan fixen, we hebben zat wapens en nieuwe kunnen alleen de balans verstoren...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
hmz.. ik vind dat de Terroristen wel een beter wapen mogen hebben dat meer kan opboksen tegen de almighty Colt ...
Ok de AK is ongeveer even krachtig maar is veel moeilijker om te gebruiken. De verleiding blijft bij mij tenminste vaak groot om dat ding ingedrukt te houden ipv burst fire te doen als een tegenstander redelijk dichtbij staat |:(

Verwijderd

hmz.. ik vind dat de Terroristen wel een beter wapen mogen hebben dat meer kan opboksen tegen de almighty Colt ...
Imo is het net andersom maar ja. Headies maak je heel makkelijk met een ak op afstand probeer dat maar eens met een colt

Verwijderd

waarom zouden we nieuwe wapens moeten hebben? laten ze bugs gaan fixen, we hebben zat wapens en nieuwe kunnen alleen de balans verstoren...
WHHAHAHAAHAH net alsof die nog niet verstoord is!!!! CS 1.1 is verneukt man!!!
Colt en AK zijn VET de beste wapens uit het spel... In wars is het gewoon AK vs Colt tegenwoordig... Hoezo balans...
Gewoon vol doorraggen... NoSkill...
Laat ze eerst die Sig 552, Aug en mp5 sterker maken... Alle wapens sterker maken zelfs... 2 AK headshots overleven is toch je reinste onzin...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Sn@ke, je kunt een spel ook NIET spelen hoor als je er geen hol aan vindt. Als je het zo goed weet allemaal ga dan aub je eigen CS maken zodat wij op GoT er ''gewoon'' over kunnen praten.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:05

Vos

AFCA

[off-topic]wie zegt dat hij het nog speelt :)
toevallig weet ik dat hij nu TFC speelt door de vele aantal bugs....

[on-topic]en de colt is idd te sterk, maar de bugs boeien mij meer.....
op lange afstand als iemand bukt, schiet je bijna geen headshot meer terwijl je er toch echt opmikt....gebukt is het hoofd in vele gevallen niet te raken, en de armen en benen ook niet....
en dat verschilt ook nog per wapen.....

Verwijderd

Amen icestrorm.

En bovendien hebben wij mensen in onze clan die ook met andere wapens overweg kunnen. Dus het is niet alleen ak vs colt. Iig niet bij ons

Verwijderd

Dit klopt echt voor geen meter.... wie weet bijvoorbeeld het officiele bericht van valve met hun geweldige nieuwe (gaat speciaal worden zeggen ze) spectator mode nog? die staat hier niet eens bij..

Verwijderd

ehm HLTV bedoel je? Volgens mij zit dat niet in hl/cs zelf ingebakken maar is dat iets losstaand.

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op vrijdag 25 mei 2001 12:37 schreef Sn@ke het volgende:

[..]

WHHAHAHAAHAH net alsof die nog niet verstoord is!!!! CS 1.1 is verneukt man!!!
Niet waar, misschien iets minder geworden maar verneukt is een beetje overdreven
Colt en AK zijn VET de beste wapens uit het spel... In wars is het gewoon AK vs Colt tegenwoordig... Hoezo balans...
Gewoon vol doorraggen... NoSkill...
Ook niet met je eens, d''r zijn genoeg andere wapens
Laat ze eerst die Sig 552, Aug en mp5 sterker maken... Alle wapens sterker maken zelfs... 2 AK headshots overleven is toch je reinste onzin...
Jij bent kennelijk de 1e die 2 headshots van een AK heeft overleefd

}:O

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Nobody fucks with the almighty sig552 :)

[Ja ik ben nu pas net wakker :) ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-11 20:50
Kom maar op met je AK of Colt tegen mij met m''n mp5. Kansloos (whehehehe 20-4 in de afgelopen war tegen DG :))

Geef mij maar een Warsteiner.

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

jongen met mp5 kan je nog zo goed mikken je wint het niet....
reken er maar niet op dat je van mij of vos gaat winnen met mp5 als wij colt of AK heb.
in een war tegen een top 10 clan ben je cansloos.
je word gewoon weggeblazen door een colt, kan je echt helemaal niets tegen doen

in 1.0 kon je nog wel winnen omdat ie precieser was, nu wil dat niet.
je kan tegen woordig beter een eagle kopen dan een mp5 (in wars dan)

hallo

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
Op vrijdag 25 mei 2001 12:19 schreef Frank128 het volgende:
Ok de AK is ongeveer even krachtig maar is veel moeilijker om te gebruiken. De verleiding blijft bij mij tenminste vaak groot om dat ding ingedrukt te houden ipv burst fire te doen als een tegenstander redelijk dichtbij staat |:(
die heeft zeker nog nooit een SIG SG-522/Commando in zijn handen gehad...
;)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• AtomicShockwave
  • Laatst online: 11-11 11:00

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

ja mee eens de CT heeft vet relaxetere wapens, die steyr en die colt roelen VET en als je terrorisje bent heb je zon klote AK en een redelijke sig, niet eerlijk idd

• BasieP
Op vrijdag 25 mei 2001 15:05 schreef NaLiN het volgende:
jongen met mp5 kan je nog zo goed mikken je wint het niet....
reken er maar niet op dat je van mij of vos gaat winnen met mp5 als wij colt of AK heb.
in een war tegen een top 10 clan ben je cansloos.
je word gewoon weggeblazen door een colt, kan je echt helemaal niets tegen doen

in 1.0 kon je nog wel winnen omdat ie precieser was, nu wil dat niet.
je kan tegen woordig beter een eagle kopen dan een mp5 (in wars dan)
das nieuw voor me
;)

ik win nog altijd hoor met een mp5-navy! (koop ik alleen als ik CT ben)

maar hij is idd onpreciezer geworden, maar dat is de AK-47 ook (en wel wat erger)

• BC3 Victim
Sig is beter dan aug. En AK krachtiger dan colt. Mikken ligt aan jezelf. AK is ook goedkoper. Best goed in balans imo.

• Vos

Vos

AFCA

ok..situatie schets.....
de_dust...ik sta met colt op bom1...jij gaat met je mp5 naar bom1...dan heb jij in die gang geen kans tegen mij als ik daar buk met colt en rag...die colt blaast jou dan weg...

Verwijderd

Ja ok maar dat doe je niet in warz Arya :)

Verwijderd

edit:
trash

MUHAHAHAHAHHAH WHAHAHAHAHAHHA
jij kunt zo in [a] of [z]...zo''n sjap ben je man !!
kijk maar eens naar hun:
http://edome.fi.soneraplaza.net/php/picture.php/artikkeli_gameworld/cs5.jpg
http://edome.fi.soneraplaza.net/php/picture.php/artikkeli_gameworld/cs15.jpg

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:43

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
[b]Op vrijdag 25 mei 2001 17:47 schreef Sn@ke een flame
Bij deze 1 waarschuwing voor de heer sn@ke, zou hij zo vriendelijk willen zijn om niet in elk cs-draadje iedereen tegen de benen te schoppen? dank u.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Op vrijdag 25 mei 2001 17:15 schreef basiep het volgende:

[..]

das nieuw voor me
;)

ik win nog altijd hoor met een mp5-navy! (koop ik alleen als ik CT ben)

maar hij is idd onpreciezer geworden, maar dat is de AK-47 ook (en wel wat erger)
ehhh nieuw voor je??
heb je wel eens tegen top clans gespeeld ??
lijkt me niet... anders praat je wel anders

hallo

Verwijderd

Bij deze 1 waarschuwing voor de heer sn@ke, zou hij zo vriendelijk willen zijn om niet in elk cs-draadje iedereen tegen de benen te schoppen? dank u.
Omdat je het zo lief vraagt... Maar ehhhhhhh :) Ik heb wel gelijk... En BTW... Hoeveel waarschuwingen kan ik krijgen ? :)

• IceStorm

IceStorm

Op vrijdag 25 mei 2001 18:31 schreef Sn@ke het volgende:
Omdat je het zo lief vraagt... Maar ehhhhhhh :) Ik heb wel gelijk... En BTW... Hoeveel waarschuwingen kan ik krijgen ? :)
Laat ik het vriendelijk zeggen. ALs je in dit tempo doorgaat kun je hier na het weekend niet meer komen :)
Je mag best vinden dat je gelijk hebt maar ga aub niet lopen flamen.

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-11 22:19
mwah..

1) Ik zit niet op topniveau
2) True.. ''t is makkelijk killen met een colt of ak.. maar is het niet veel leuker om bijvoorbeeld eens een TMP te pakken? of gewoon een UMP?

IIG dat is mijn mening.. gewoon lekker aanrotzooien met de guns.. en meestal ga ik dus met een TMP lekkerder dan met een mp5 of sig.. :)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 08:30
:)

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij ging mijn topic over heel iets anders :?

• BasieP
Op vrijdag 25 mei 2001 17:47 schreef Sn@ke het volgende:
[afbeelding]

kijk maar eens naar hun:
oke dit vat ik op als een regelrechte belediging!
:(
valt me echt van je tegen BTW

Ik ben geen profecionele CS-er, maar ben (vat dit niet direct op alsof ik een overdreven eigendunk heb!) best goed!

Ik weet net als YakuzA dat de SIG-SG-522 erg goed is, en dat ook de mp5 navy roeleerd!

nu heeft iedereen natuurlijk zijn eigen ''favoriete'' wapen, maar toch zie je, als je op internet speelt, bijna alleen maar venjes met Colt / MP5navy / SG-522

Maak daar je eigen verhaal maar uit op!

en wat dat ''sjap'' betreft:
Ik heb van jouw nog geen foto gezien, maar ik geef toe dat ik er niet erg leuk op sta ( :) )
Maar ik denk dat dat ook ''slechts uiterlijk'' is!

Als je je met mij wilt meten in CS kom je maar op 2 juni naar Staphorst!
http://www.diepenmaat.com/lanparty/index.html
dan zullen we is zien! >:)

Note:
bedankt dat je hem al een waarschuwing hebt gegeve IceStrom, maar zou je ook dat picje nog weg willen halen? (ik schaam me dood :P)

• IceStorm

IceStorm

Op vrijdag 25 mei 2001 19:03 schreef basiep het volgende:
bedankt dat je hem al een waarschuwing hebt gegeve IceStrom, maar zou je ook dat picje nog weg willen halen? (ik schaam me dood :P)
Kees heeft hem dus een waarschuwing gegeven maar ok :) Picje is weg.

• Raymond v/d H
uuh foutje van jou kant... dikke kans dat je mij in een war met een TMP rond ziet lopen... >:)

Mwah.. een mac gebruik ik ook best nog wel veel.. OOK tijdens wars... en van een para moet je ook niet raar opkijken.. net zo min als beretta''s. :)

Speel ik daardoor slechter? neuh, tuurlijk.. af en toe heb je wel eens van die situaties.. "ik had graag een aug gehad" maar daar zal je dan creatief mee om moeten gaan.. :P

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Op vrijdag 25 mei 2001 18:52 schreef Sn@ke het volgende:
Ja ok maar dat doe je niet in warz Arya :)
Idd een gruwelijk foute inschatting, ik hebbem de afgelopen war bijna niets anders zien kopen dan TMP''s... (we won)

Ik koop tegenwoordig ook nog maar zelden de grotere wapens, afentoe een SG550, maar verder ook eigenlijk alleen maar subs.
-----
overigens is de lol er met die AWP helemaal af. het is JUIST doordat dat ding niet echt gevaarlijk meer is dat het spel weer meer tot een spelletje rushen is verwaterd. (vroeger keek je wel 3x uit als er een AWP ergens zat, nou stuiter je er naartoe, en tenzij de speler bijdehand is rijg je hem aan je mesje.)

I vote the return of devastation! gimme back my beloved AWP!

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Verwijderd

Dat gezeik over die awm was ook zwaar overdreven. Bijv. in dust weet je dat er 1 bij de tunnel staat, houd er dan rekening mee. Maar 90% liep gewoon recht door.

En wat de mp5 betreft, is een top wapen maar ik vind dat die weer terug moet naar de oude staat.

• Hoyden
mp5 is in het echt een rush wapen....en ze willen cs realistisch hebben....laat het dan ook een rush wapen zijn die wel nauwkeurig is tijdens het rennen, wat in het echt zo is....hij is erg licht.....

in 1.1 is ie onzuiverder geworden....

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Op vrijdag 25 mei 2001 17:47 schreef Sn@ke het volgende:
edit:
trash

kijk maar eens naar hun:
BLABLABLA

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

Sorry GoT clan maar tegen een beetje tegenstander maak je echt GEEN kans met een TMP hoor :) Daar moet je 5 headshots mee knallen tegenwoordig...

edit:
Trouwens Bassip die foto van jou staat gewoon op je clansite... Waarom zou je em hier niet neerzetten dan ?

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

boeie :D

hallo

Verwijderd

Ik speel altijd klote, totdat ik een colt of ak krijg, dan komt omdat ik tijdens mijne leuke acties altijd op plekken kom waar je snel mensen moet neer raggen, en als het kan 3/4 tegelijk >:)

EN met mp5 knal je de eerste neer, 2e half dood, 3e niet geraakt
en dan zegt tie *KLIK KLIK*

En dan zeg jij : OWW F*CK
En dan ga je dood :)

• Raymond v/d H
hum.. dan hoor je gewoon je DE te pakken en te zorgen dat de 2e in de lof van de 3e staat... de 3e raakt de 2e een paar keer en jij knalt door de 2e de 3e met een headshot af >:)

• BasieP
Op vrijdag 25 mei 2001 22:19 schreef Paestero het volgende:

EN met mp5 knal je de eerste neer, 2e half dood, 3e niet geraakt
en dan zegt tie *KLIK KLIK*

En dan zeg jij : OWW F*CK
En dan ga je dood :)
helemaal mee eens ;)

daarom moet je met een mp5 ook niet als een gek op je vijand afrennen, maar nog wel zo slim zijn om af en toe dekking te zoeken om te herladen.

En wat ik altijd doe is:
neem behalve de mp5 ook een Desert Eagle mee, en gebruik die ''Q'' nou is!

en dan al schietent (d of t?) dekking zoeken om je mp5 EN je Desert Eagle te herladen!
en dat werkt uitstekent B-)

• BC3 Victim
Op vrijdag 25 mei 2001 19:03 schreef basiep het volgende:

nu heeft iedereen natuurlijk zijn eigen ''favoriete'' wapen, maar toch zie je, als je op internet speelt, bijna alleen maar venjes met Colt / MP5navy / SG-522
BVWuahahahaah Terrs met Sig-552? WUhaahaha OP de servers waar ik speel word bijna alleen maar met de AK gespeeld als terr ( snipers weggedacht dan) En in wars tegen topclans zie je geen sig of aug. @ CPL Werd alleen maar de colt of de AK gebruikt in wars met top 10 Wereldranglijst clans

Ik gebruik ook alleen maar de AK als terr, Ik vind die sig maar een newb wapen. Ik speel sinds beta 1.0 en die sig heb ik sinds dien bijna nooit gebruikt.

En over dat je moet schuilen met een mp5??? HAhahaha dat is het allerdomste wat je kan doen. Met de mp5 moet je juist rushen! Je manufreet veeeel sneller dan gasten met een AK of COlt, dus je strafed die gasten er zo uit als je goed bent met de mp5. En dan ben je heel moeilijk te raken met een AK . ALs je in een hoekie gaat zitten met een Mp5 is juist dom . Die gatsen raggen je zo door die kisten of whatever heen.

Verwijderd

Ik moet snake op 1 punt gelijk geven en dat is over het feit dat je tegen een goed georganiseerde clan niet je umptje of je tmpje kan gebruiken.

Jullie hebben gewoon nog niet tegen sterf,trcc, HQ etc gespeeld dus tuurlijk van een nieuwe clan (zonder tactics) kan je die dingen idd wel gebruiken dat betekent nog niet dat jullie zo ongeloofelijk goed zijn...

• Vos

Vos

AFCA

HQ..that''s me :)

ik wil wel eens een friendly tegen GoT.... (of andere GoTters die in een clan zitte)

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-11 20:50
Nalin, jij bent echt grappig ... De mp5 is echt veel beter dan jij denkt.

Nu ff wat anders... nou ben ik de afgelopen 4 weken niet actief meer geweest op het cs front - ik ben dus niet helemaal meer up to date. Maar de 4 maanden daarvoor heb váák tegen de topclans gespeeld, zowel in 2on2 als 5on5. Tegen iedere clan in de nederlandse top30 heb ik minstens 2 keer gespeeld. Overwinningen tegen TM, TSF, TRCC, UMF, BASH, $terf... Ok, ik ben ook meermalen geraped door bijv B>E, Mc, CF, kronik en weet ik wie nog meer ;) maar ook dat hoort erbij. Met 2on2 heb ik een keer of 12 tegen IF geoefend, waarvan we de laatste gewonnen hebben met 27-12.

Maar nu ff to the point: Ik hoor je naam (Nalin) hier regelmatig vallen en je wordt zo ongeveer aanbeden hier, maar ... Ik heb nog nooit van jou gehoord! Ik kom niet op GamePoint (daar is CS net Quake) en ik speel zelden op Demon of Wanadoo - dus wellicht ligt het daaraan...

Ik zou graag eens tegen je spelen... Ik speel niet veel laatste weken, maar als je een Hoerejong of Poepende Aarz voorbij ziet komen dan ben ik dat (op dit moment, kan volgende week ook wel weer anders zijn 8-) )

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

vos >>> ben jij repplicant ofzo iets? Die staat in me icq lijst namelijk.... Hier heb ik snacht op de umf server mee gespeeld was wel gezelli met de m3 enzo :)

• Hoyden
nee ik ben =HQ^Vos=...

en nalin kan er nix aan doen dat hij "aanbeden" wordt hier..ligt meer aan het niveau van de spelers hier lijkt me

• Vos

Vos

AFCA

woops...dat was met me oude account gepost (die me broer nu heeft)

• IceStorm

IceStorm

Ik vind Nalin ''gewoon'' goed. Iig niet godlike ;)

Verwijderd

Nalin aanbeden..

sorry hoor, maar de keren dat ik hem heb zien spelen waren nou nie echt dat ik gelijk op me knie en val en voor hem buig etc..

• pica
  • Laatst online: 17:06
Nee, nalin zuigt :P

Steam

Verwijderd

de mp5 zuigt gewoon.....elke sukkel met mp5 die ik tegen kom schiet ik van een afstandje in zijn kutkop met mijn sig 552......en daar kun je weinig tegen doen als je een mp5 hebt want hij is helemaal niet zuiver meer.
kortom......de meeste wapens zijn verneukt en het zijn er ook te weinig.

weet je wat pas echt zuigt?!heel vaak wanneer je iemand in zijn hoofd schiet dan raakt ie geen health kwijt.vooral met de aug en de tmp gebeurt me dit vaak.en als je heel dichtbij iemand staat schiet je er soms ook zo doorheen zonder hem te doden.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Emperor schiet dan zeker vanaf de zijkant???

PSN

• pica
Nee, hij schiet mis, maar wil het niet toegeven :P

Steam

Verwijderd

Op zaterdag 26 mei 2001 14:39 schreef YakuzA het volgende:
Emperor schiet dan zeker vanaf de zijkant???
nee gewoon recht van voren,hebben jullie dit echt nog nooit gehad?!

• pica
Op zaterdag 26 mei 2001 14:40 schreef Emperor het volgende:

[..]

nee gewoon recht van voren,hebben jullie dit echt nog nooit gehad?!
Er doorheen schieten gebeurt mij telkens, maar dat ligt aan IGR :r

Steam

Verwijderd

Op zaterdag 26 mei 2001 14:41 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Er doorheen schieten gebeurt mij telkens, maar dat ligt aan IGR :r
IGR :?

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Jah he Pica altijd vervelend als die tegenstanders stappen van 5 meter maken :P

PSN

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op zaterdag 26 mei 2001 14:42 schreef Emperor het volgende:

[..]

IGR :?
Nee niet vragen om zijn standaard regeltje....

[TE LAAT :) ]

PSN

• pica
(JeanLucPicard drukt op o)
JeanLucPicard: IGR is een KUT kabel ISP, zeg maar casema.

Steam

Verwijderd

ik speel tegenwoordig alleen nog op servers waar ze Punkbuster draaien.daar heb ik geen last meer van die kankercheaters.:)

Verwijderd

maar ik heb geen lag dus daar ligt het niet aan.pings altijd 100 of minder.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op zaterdag 26 mei 2001 14:44 schreef Emperor het volgende:
maar ik heb geen lag dus daar ligt het niet aan.pings altijd 100 of minder.
das precies het tegenovergestelde van Pica en IKkuh

PSN

• pica
Op zaterdag 26 mei 2001 14:43 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Nee niet vragen om zijn standaard regeltje....

[TE LAAT :) ]
Daarvoor is die bind dus :)

Steam

Verwijderd

:D

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Op zaterdag 26 mei 2001 07:13 schreef SuB het volgende:
Ik moet snake op 1 punt gelijk geven en dat is over het feit dat je tegen een goed georganiseerde clan niet je umptje of je tmpje kan gebruiken.

Jullie hebben gewoon nog niet tegen sterf,trcc, HQ etc gespeeld dus tuurlijk van een nieuwe clan (zonder tactics) kan je die dingen idd wel gebruiken dat betekent nog niet dat jullie zo ongeloofelijk goed zijn...
ik zit ook in HQ * NaLiN is =HQ^NaLiN=

hallo

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

grappig weet ik ook weer dat dan rood word ... newbie me

hallo

Verwijderd

was aan de got clan gericht

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op zaterdag 26 mei 2001 07:13 schreef SuB het volgende:

Wordt dat dan beweerd? :?

edit:
edit

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Verwijderd

offtopic:
wanneer gaan ze op de DEMON,VUURWERK en XS4all servers eens iets doen tegen de Spectate en wall cheat/bug !?

Wordt er een beetje gek van
Pagina: 1