Nalin, jij bent echt grappig ... De mp5 is echt veel beter dan jij denkt.
Nu ff wat anders... nou ben ik de afgelopen 4 weken niet actief meer geweest op het cs front - ik ben dus niet helemaal meer up to date. Maar de 4 maanden daarvoor heb váák tegen de topclans gespeeld, zowel in 2on2 als 5on5. Tegen iedere clan in de nederlandse top30 heb ik minstens 2 keer gespeeld. Overwinningen tegen TM, TSF, TRCC, UMF, BASH, $terf... Ok, ik ben ook meermalen geraped door bijv B>E, Mc, CF, kronik en weet ik wie nog meer

maar ook dat hoort erbij. Met 2on2 heb ik een keer of 12 tegen IF geoefend, waarvan we de laatste gewonnen hebben met 27-12.
Maar nu ff to the point: Ik hoor je naam (Nalin) hier regelmatig vallen en je wordt zo ongeveer aanbeden hier, maar ... Ik heb nog
nooit van jou gehoord! Ik kom niet op GamePoint (daar is CS net Quake) en ik speel zelden op Demon of Wanadoo - dus wellicht ligt het daaraan...
Ik zou graag eens tegen je spelen... Ik speel niet veel laatste weken, maar als je een Hoerejong of Poepende Aarz voorbij ziet komen dan ben ik dat (op dit moment, kan volgende week ook wel weer anders zijn

)
Geef mij maar een Warsteiner.