[BC3] Post hier je patience high score!

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:16

Copyman

Dode muis

Topicstarter
Zoals je al zegt: "patience ook een oersaai maar...". Ik vind dit spel dus ook OERSAAI, en daarom speel ik hem niet.

Dus ook geen highscore, maar das logisch. ;)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
aangezien pong ondertussen toch wel oud begint te worden, post dan hier je patience high score. Dit omdat patience ook een oersaai maar net zo verslavend spelleke is.

Het idee is als volgt: maak een screenshot van je hoogste patience score, verklein hem tot een redelijk formaat en post hem hier.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/thrawn/Patiencehighscore.JPG

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

een tijd terug had ik met een vriend een wedstrijdje in patience.. Ik had 10600 nogwat punten in, ik geloof 69 sec. ofzo.. Hij had in 68 sec gehaald en net meer punten :( toen deed ik dit gewoon 3 uur per dag ofzo :P was toen nog student :+

en nee heb ik geen screenie van.

Mijn iRacing profiel

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

mijn vriendin zit nu rond de 9300. Ik ben al blij als ik het kan UITSPELEN.. :) mijn score is ongeveer 3600. Geen commentaar :P

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• BC3 Victim
Ik ben redelijk uit geUTed (:?) en ik ben ook aan de Patience :)
M''n highscore is 5509, geen screenie.
Oja, het wereldrecord staat op 4 sec... Nog ff trainen dus...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Wat?? 4 Seconden? Hmm. Heb zelf nog nooit boven de 6000 gescoord, maar doe het dan ook alleen als ik in de wacht hang bij een helpdesk ofzo. Is er perfect voor. :z

Pagina: 1