Zeer belangrijke informatie: Inventaris
aangezien pong ondertussen toch wel oud begint te worden, post dan hier je patience high score. Dit omdat patience ook een oersaai maar net zo verslavend spelleke is.
Het idee is als volgt: maak een screenshot van je hoogste patience score, verklein hem tot een redelijk formaat en post hem hier.
Het idee is als volgt: maak een screenshot van je hoogste patience score, verklein hem tot een redelijk formaat en post hem hier.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
een tijd terug had ik met een vriend een wedstrijdje in patience.. Ik had 10600 nogwat punten in, ik geloof 69 sec. ofzo.. Hij had in 68 sec gehaald en net meer punten
toen deed ik dit gewoon 3 uur per dag ofzo
was toen nog student 
en nee heb ik geen screenie van.
en nee heb ik geen screenie van.
mijn vriendin zit nu rond de 9300. Ik ben al blij als ik het kan UITSPELEN..
mijn score is ongeveer 3600. Geen commentaar
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ik ben redelijk uit geUTed (
) en ik ben ook aan de Patience 
M''n highscore is 5509, geen screenie.
Oja, het wereldrecord staat op 4 sec... Nog ff trainen dus...
M''n highscore is 5509, geen screenie.
Oja, het wereldrecord staat op 4 sec... Nog ff trainen dus...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat?? 4 Seconden? Hmm. Heb zelf nog nooit boven de 6000 gescoord, maar doe het dan ook alleen als ik in de wacht hang bij een helpdesk ofzo. Is er perfect voor.
Pagina: 1