Toon posts:

[BC3] Wip3out gaat te snel..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb de ePSXe emulator voor de psx omdat ik wip3out wil spelen...ik heb eindelijk alles goed en het spel ziet er ook super vet uit...veel beter dan op de psx..alleen alles gaat veel te snel...dus dat speelt een beetje kut..
weet iemand hier iets op?

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Je CPU onderklokken :?

Verwijderd

Topicstarter
Hmm
volgens mij heeft het meer met mijn geforce 2 gts te maken

Verwijderd

he, ik ben ook een grote fan van de wipeout serie. hoe kan ik aan die emulator komen? misschien dat ik nog kan leven.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-02 15:52

Sharky

Skamn Dippy!

haha dat spel hoort te snel te gaan!
wacht maar tot je in de ghost klasse (klasse 4 zit, met het allersnelste schip)
dat is 1 grote trip, dat zo snel dat je je afvraagt of het nog wel gezond is. niet dat je tijd hebt om na te denken eigenlijk

* Sharky is zwaar wipeout verslaafd

This too shall pass

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 24 mei 2001 21:51 schreef sharkyOnline het volgende:
haha dat spel hoort te snel te gaan!
wacht maar tot je in de ghost klasse (klasse 4 zit, met het allersnelste schip)
dat is 1 grote trip, dat zo snel dat je je afvraagt of het nog wel gezond is. niet dat je tijd hebt om na te denken eigenlijk

/me is zwaar wipeout verslaafd
Yeah maar dit is level 1 met gaat echt veel te hard ook het aftellen en het schieten..gewoon niet realistisch zeg maar..
ik weet wel dat wipeout hard gaat maar dan vlieg je bijvoorbeeld ook verder door de lucht enzo..das nu nie zo

Verwijderd

Ik heb de PC versie demo van Wipeout. Draait hier op de PC ook veel te snel. Countdown tot 0 in 0,05 seconde of zo. En een minuut speeltijd in 5 secs.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-02 15:52

Sharky

Skamn Dippy!

ohw ok. das inderdaad te snel.
als ik wip3out op psemu draai gaat hij niet te snel maar loopt hij vast zodra hij over de finish gaat

This too shall pass

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op vrijdag 25 mei 2001 03:12 schreef HlpDsK het volgende:
Ik heb de PC versie demo van Wipeout. Draait hier op de PC ook veel te snel. Countdown tot 0 in 0,05 seconde of zo. En een minuut speeltijd in 5 secs.
Dat komt omdat jij het over Wipeout1 voor de pc hebt... die is onbegrenst in snelheid geloof ik... best wel dom van de makers eigenlijk....

Maar het gaat hier dus over Wip3out op een PSX emu.... dr staat niet voor nix een 3 tussen ''Wip'' en ''out''.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
yeah..er moet gewoon een frame rate limit op ofzo....

Verwijderd

euhhhm er bestaat een proggie wat je pc ff tijdelijk onderclocked, juist gemaakt om dit soort spellen normaal te laten draaien.. alleen weet ik niet meer hoe het heet, en ik heb ook geen flauw idee op welke cd het staat, én ik wil niet zoeken want ik ben lui :D

Verwijderd

Topicstarter
lui zijn rulez

Verwijderd

is er geen patch voor wipeout voor de pc? want hij gaat toch ECHT VEEL te snel! :(

Verwijderd

waar kan je de psx emulator downen? ;(
Pagina: 1