[BC3] Battle.net Sucks!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik weet nie maar ik vind dat b.net zwaar klote is!! :r :r :r :r
De gene die het met mee eens zijn post ff hier... En het is helemaal belagelijk dat Asië 3 servers heeft en Europa maar eentje!!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 17:15 schreef Mcflipp het volgende:
Ik weet nie maar ik vind dat b.net zwaar klote is!!:r:r:r:r
De gene die het met mee eens zijn post ff hier... En het is helemaal belagelijk dat Asië 3 servers heeft en Europa maar eentje!!!!
Niet zo zwammen.

• BC3 Victim
Wat? het is toch zeker zo, probeer je een game te maken moet je eerst wachten totdat ie van 1000 naar o is gegaan om vervolgens de woorden: "Failed to join game" op je scherm te zien!!! :( :( :r :r

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
volgens mij draait Diablo 2 helemaal niet op een commodore 64 :) :)

Verwijderd

Geen probs hiero met b.net

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
/battle.net sucks!!
/battle.net rulez!!
Pagina: 1