Ik heb ff black en whtire geprobeerd, maar vind het maar een vaag spel. Niet bepaald flexibel. Niks aan. Ik dacht dat het 1 of ander 3d shoot up was, maar niet dus.
Jammer
Jammer
Damn, onder welke steen ben jij in hemelsnaam vandaan gekropen?Op donderdag 24 mei 2001 17:04 schreef killerbolt het volgende:
Ik dacht dat het 1 of ander 3d shoot up was,
Volgens mij kun je nog lang wachten op de Duke.Op donderdag 24 mei 2001 17:07 schreef killerbolt het volgende:
hehe, ik hou al die spellen niet zo bij...
Afgezien van Unreal 2 en Duke nuke forever, daar zit ik metop te wachten
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
[lullige modus]hier is nog iemand onder een steen vandaan gekropen! Wat heb je daar gedaan? Hitman gespeeld? [/lullige modus]Op donderdag 24 mei 2001 20:48 schreef Qorne het volgende:
Wat is Black & White eigelijk ik heb me er nooit in verdieptlijkt mij we koel.
ik ben blijven zitten in Hitman
geen lullige antwoorden geve oke
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq