Ik zit al een tijdje met een probleem. Op Trinity Islands kan ik niet op waterniveau bouwen. Automatisch zet de computer alles 1 niveau hoger als ik een attractie bouw. Hoe kan ik de hoogtes verstellen? En nee, er zat geen boekje bij het spel helaas, ik kocht hem 2e hands
LolOp donderdag 24 mei 2001 16:18 schreef eldeejee het volgende:
En nee, er zat geen boekje bij het spel helaas, ik kocht hem 2e hands
Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?
Tja, en op de CD zetten ze natuurlijk ook geen boekjeOp donderdag 24 mei 2001 16:19 schreef Tha_LeX het volgende:
[..]
Lol
Nee, dat zou goedkoper zijn en dat willen ze niet, want dan vangen ze weer minder geld.
Verwijderd
ok en nu zal ik de vraag beantwoorden.
gewoon ff het water weghalen en dan je achtbaan bouwen en dan het water weer neerzetten. dan lukt het wel, alleen staat het niet zo mooi
gewoon ff het water weghalen en dan je achtbaan bouwen en dan het water weer neerzetten. dan lukt het wel, alleen staat het niet zo mooi
Verwijderd
/me bedankt de topic starter. Want Ugamer heeft rollercoaster tycoon weer uit de kast gehaalt
Verwijderd
Ik ga dat nu ook doenOp vrijdag 25 mei 2001 12:49 schreef ugamer het volgende:
/me bedankt de topic starter. Want Ugamer heeft rollercoaster tycoon weer uit de kast gehaalt
dat had ik al gedaan
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
cheaten rulezOp vrijdag 25 mei 2001 13:46 schreef Codin het volgende:
[..]
Ik ga dat nu ook doen
weet je wat pas echt leuk is? kijken hoeveel g je een achtbaan kan maken
ik had een keer 30g gehaalt
Pagina: 1