[BC3] Hitman (codename 47)

Pagina: 1
Acties:

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-02 13:22
Even een oude "koe" uit de sloot halen.
(voor heel weinig gekocht)
Kan iemand mij vertellen of je met dit spel ook kan saven ?

In de handleiding staat er niets over maar misschien weet 1 van jullie of het mogelijk is.
En oh ja, wat vinden of vonden jullie van het spel ? is het de moeite ?

Specs

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nee spel kun je niet saven. Heel misschien is er ergens een vage patch maar je haalt wel ALLE plezier uit het spel op die manier. Gewoon spelen want het is bikkelmoeilijk ;).

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-02 13:22
Ok,bedankt voor je reactie.:)

Specs

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Yep, het is best wel een goed spel en in het begin is dat en beetje irritant, maar met elk moment saven zou het te makkelijk worden.
Ikzelf vond vooral het begin van het spel goed: de eerste twee campagnes: die chinatown en die jungle, daarna worden de campagnes veel korter (een of twee missies maar, chinatown had dacht ik 5). Dat is eigenlijk een beetje jammer, want in de erste campagne werd er echt naar de laatste missie toegewerkt en de laatste campagnes had je ook wel in meer aparte missies kunnen verdelen. Je krijgt het gevoel alsof ze niet genoeg tijd meer hadden, maar het is nog steeds een goed spel, alleen is het einde zoals verwacht (bij de meeste spellen) een beetje teleurstellend. :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:05

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Hitman roeleert inderdaad. Mijn favoriete stuk is in de jungle. Ziet er erg coolio uit en is niet te moeilijk, zoals sommige stukken in Chinatown.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10-2025

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Ik kom met hitman niet verder dan rotterdam, want in zo''n missie daar moet je een zendertje op een auto plakken en dan die auto volgen, maar die rijdt dwars door een dicht hek heen, en daar kun ik dus niet door. :?

Specs

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Yep, errug gaav spel, die eerste missie begint al meteen lekker, met dat sniperen op het dak (zoals ik het dan deed) komt er ineens zo''n heli aanzetten...

Jungle zag er errug vet uit, die minigun trouwens ook >:)!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Voor Masterdam:
Als het goed is heb je gemerkt dat er ook een trein in de buurt steeds rondjes rijdt. Volg zijn route ff een paar rondjes en dan kun je door twee of drie van die spoorswitchdingetjes langs de rails zijn route veranderen: tot die hek.

P.S: Die honden en mannetjes rond die warenhuis zijn vast een beetje doof dat ze die klap niet horen, maarja...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1