Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
NFS5 draait wel onder Win2k...Op donderdag 24 mei 2001 13:42 schreef SuperFlap het volgende:
NFS 5 draait niet!
Zou idd wel moeten draaien. Kijk anders ff hier http://www.ntcompatible.com/n.shtmlOp donderdag 24 mei 2001 13:42 schreef SuperFlap het volgende:
NFS 5 draait niet!
En mijn Act-Labs stuur doet het niet onder win2k
Verwijderd
Ik heb het nu al een jaar en nog nooit problemen gehad, behalve met oude dosspellen.
Verwijderd
Under Construction
Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?
Vooral als je veel ram nodig hebt voor bv 3Dstudio max dan kan je beter wel win2k nemen. Een dual p3 is dan ook wel leuk maar zow rijk ben ik niet
| I've got permission to color outside the lines |
Die doet het echt wel, zet je swap anders wat kleiner daar kan het aan liggen. Ook nfshs werkt er ook op, al moet je hier wel het 1 en ander aan patchen wil die werkenOp donderdag 24 mei 2001 13:42 schreef SuperFlap het volgende:
NFS 5 draait niet!
En mijn Act-Labs stuur doet het niet onder win2k
| I've got permission to color outside the lines |
zal wel weer iets niet goed gedaan hebben. en ik heb geen zin om het goed te maken speel toch aleen maar ut
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En anders maak je toch gewoon een dual-boot, heb ik ook nu, werkt super. Maar misschiendat ik die maar ga verwijderen, want tot nu toe ME niet meer nodig gehad, 2K bevalt toch wel beter
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Zelfs ouwe dos-spellen draaien gewoon in de NT Command Console. Alleen zonder geluid, maar verder perfect hierOp donderdag 24 mei 2001 15:28 schreef Trashbash het volgende:
Bijna alle spellen werken op win2k.
Ik heb het nu al een jaar en nog nooit problemen gehad, behalve met oude dosspellen.
Verwijderd
Eindelijk heeft Microsoft me blij gemaakt