[BC3] Windows 2000 & Games?

Pagina: 1
Acties:

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Ik zit er steeds meer aan te denken om op mijn game/internet/werk PC ook gewoon Win2K Pro te installeren.

Ik ben alleen benieuwd naar jullie ervaringen met games onder Win2K, met name Falcon 4.0, Unreal Tournament, Grand Prix 3, SuddenStrike, NOLF en CounterStrike.

Werkt dat gewoon goed met Win2K? Ik draai nu alles onder Win98SE met DirectX 8.0A op een TB900@1Ghz, 256MB@133Mhz+CAS2, GeForce2 GTS 32MB, SB Live!. Zal ik op mijn PC grote performance verschillen zien tussen games onder Win98SE en Win2K?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
ik heb win2k, met directx8 en de nieuwste RC van SP2 en bijna alle spellen draaien gewoon.. Ik heb die spellen die jij noemt niet, op UT en NOLF na, en die draaien perfect.

Verwijderd

NFS 5 draait niet! :(
En mijn Act-Labs stuur doet het niet onder win2k

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Op donderdag 24 mei 2001 13:42 schreef SuperFlap het volgende:
NFS5 draait wel onder Win2k...

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11-2025

Jake Blues

AKA Jake

Zou idd wel moeten draaien. Kijk anders ff hier http://www.ntcompatible.com/n.shtml

Verwijderd

Bijna alle spellen werken op win2k.
Ik heb het nu al een jaar en nog nooit problemen gehad, behalve met oude dosspellen.

Verwijderd

Win2k rulezz had eerst Win ME zuig zuig toen win secedition iets beter nu win2k rete stabiel en alles draait goed ook counterstrike meer fps gewoon beter win2k

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

• datwainer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

datwainer

#tweakers.net @ sorcery

Ik draai hier Win2k prof NL, Ik speel vooral UT en Q3A, en die doen het allebei goed, wel er voor zorgen dat je de nieuwste drivers ed hebt van je videokaart, en de nieuwste versie van DirectX. Tot nu toe kan ik alleen Commandos: Beyond The Call Of Duty niet spelen onder Win2k

Under Construction

• Tha_LeX
  • Laatst online: 11-02 08:36
Gta 2 krijg ik onder win2k niet aan de praat :(

Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:34
www.ntcompatible.com kan je kijken ofdat spellen werken, en als je een patch nodig hebt dan kan je hem daar ook vinden. En nieuwe spellen werken zowiezow wel met win2k. Ik zweerde vroeger bij win98se maar nu win2k al the way.

Vooral als je veel ram nodig hebt voor bv 3Dstudio max dan kan je beter wel win2k nemen. Een dual p3 is dan ook wel leuk maar zow rijk ben ik niet ;)

| I've got permission to color outside the lines |

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:34
Die doet het echt wel, zet je swap anders wat kleiner daar kan het aan liggen. Ook nfshs werkt er ook op, al moet je hier wel het 1 en ander aan patchen wil die werken ;). Maar werken zal die.

| I've got permission to color outside the lines |

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
eh ik draai aleen ut maar half life wou niet werken en severance blade of darknes ook niet
:(

zal wel weer iets niet goed gedaan hebben. en ik heb geen zin om het goed te maken speel toch aleen maar ut >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Met de juiste drivers en hardware hoeft het helemaal geen probleem te zijn.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Klippy
  • Laatst online: 22:12

Klippy

Still Game

Nog niet veel geprobeerd in 2K, staat er pas 4 dagen op, maar Counterstrike loopt veel beter in 2K dan ME, dat is zeker :)

En anders maak je toch gewoon een dual-boot, heb ik ook nu, werkt super. Maar misschiendat ik die maar ga verwijderen, want tot nu toe ME niet meer nodig gehad, 2K bevalt toch wel beter :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 15:28 schreef Trashbash het volgende:
Bijna alle spellen werken op win2k.
Ik heb het nu al een jaar en nog nooit problemen gehad, behalve met oude dosspellen.
Zelfs ouwe dos-spellen draaien gewoon in de NT Command Console. Alleen zonder geluid, maar verder perfect hier :)

Verwijderd

UT en al die andere shit ;) draait als een tierelier op mijn systeempje. :D

Eindelijk heeft Microsoft me blij gemaakt :) :)
Pagina: 1