De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Meeste zullen Estate wel niet kenne [eerder Mansion] Is met dat huis wat je als CT moet binnen dringen
hallo
Verwijderd
Verwijderd
Da''s wel leuk bedacht jaOp vrijdag 25 mei 2001 00:53 schreef noXic het volgende:
Keb ooit in een (niet officieel) cs map Wally gevonden. Je weet wel, das zoon rood wit gestreep kereltje dat je op van die grote zoek platen moest zoeken!
Maar eigenlijk d8 ik al die geheime kamertjes in de officieele klevels wel te keen, maar een schaap in Italy
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
hallo
Verwijderd
Zoon schilderij met een schaap er opOp vrijdag 25 mei 2001 01:09 schreef LiquidSilver het volgende:
[..]
Da''s wel leuk bedacht ja
Maar eigenlijk d8 ik al die geheime kamertjes in de officieele klevels wel te keen, maar een schaap in ItalyDie heb ik dan toch nog gemist
Verwijderd
Verder vind ik die in 747 dubieus. Staat daar ss of het ZZ-top teken
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
die rat in office kan je ook zonder dood te zijn zien, gewoon de muur aldaar kapot schietenOp vrijdag 25 mei 2001 00:38 schreef Ledo het volgende:
Die rat in office is ook keibekend. En je moet als je dood bent gewoon vrij door alle levels heen raggen en uitzoemen enzo, zie je ook coole dingen
edit: oh kut, si al gepotst
Thunder bij CT spawn door de muur daar links van de APC.
assault??Op vrijdag 25 mei 2001 16:16 schreef SuB het volgende:
in elke map zit trouwens een easteregg
This message was sent on 100% recyclable electrons.
is not maar drie keer gepost
start CS op, en druk op enter
dan krijg je de ''New-Game'' optie
(standaar uit HL)
daar staat dan alleen Cancel, omdat je natuurlijk een singleplayer CS hebt
druk je dan weer op enter, dan start je een HL game op in de GUI van CS!
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
dat is niet waar, hangt gewoon van de mapper af. Assault is daar 1 vanOp vrijdag 25 mei 2001 16:16 schreef SuB het volgende:
in elke map zit trouwens een easteregg
Verwijderd
maar inferno,aztec,nuke,vertigo etc allemaal wel
Kijk maar eens op http://www.counter-strike.de/eastereggs/
Forest: ergens buiten het level is er een gebouwtje waar allemaal muizen een schilderij van een muis vereren. Je hoort geloof ik ook wel van die "vereringsmuziek"
747: Achter een deur zat ergens een kamer (deur kon niet open). Ik die kamer stond een soort beeld van de letters "ss" in hetzelfde lettertype als de ss uit de oorlog. Beetje vaag en later zat ie er ook niet meer in.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.