[BC3] Spooky CS verschijning...

Pagina: 1
Acties:

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Topicstarter
Je kent die kerel wel van half-life, met dat koffertje en dan nette pak die door het hele spel verschijnt, maar die je niet kan killen. Steeds staat ie achter een raampje ofzo..

Gister in CS in de_vegas bij die sfinx bomb spot liep ik daar die trap omhoog loopt, dat houten schot uit het raam geschoten en toen over die 2 kabels naar de overkant gelopen. Wie staat daar in dat kleine slaapkamertje: die dude in ze nette pak met dat koffertje!!!! Hoort dit zo? Heeft iemand vaker die leipo in CS gezien? ik vond het erg vaag en ik schrok me de kolere :P

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Maak dan ff een SCREENSHOT!!!!

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

soweee... hoevaak he jij da level gezien dan?

Jah, da hoort, en er zit een randomizer in lijktet, want hij verschijnt alleen op bepaalde momenten, als je van de goeie kant komt via een bepaalde weg...

humor.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Die vent is random :) ik zag hem toen voor een T aan en schoot 2 clips op hem :D en begon cheater te schelden de 1e keer :D

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 10:27 schreef SaURoN het volgende:
Die vent is random :) ik zag hem toen voor een T aan en schoot 2 clips op hem :D en begon cheater te schelden de 1e keer :D
Hahahahaha :D

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
is een easteregg, je moet eerst een route lopen wil je hem zien. Waarschijnlijk deed iemand anders dat en jij zag hem toevallig

en ik vind het wel superknap dat je in 5 secoden 2 magazijnen kan leegschieten want tegen die tijd is hij alweer verdwenen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

ik heb hem ook wel eens gezien. Maar in heel veel levels heb je die gozer alleen als je dood bent en free look mode hebt en wat rond dwaalt kom je soms op een plek waar alle namen staan. Die dat level hebben gemaakt en zie je zo vage gozer met koffer en soms met hond er bij :)

Verwijderd

ja ik zag hem net nog!! creepy gast...

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:29
It''s the G-Man...

Verwijderd

Vinnienerd ik heb hier nog 2 CD''s voor je liggen :)
Al een half jaar ofzo :)

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:18
Leuk om te horen hoe sommige mensen elke dag toch iets nieuws weten te ontdekken met CS ;)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

al tijden geleden gemerkt, ik werd gefragged omdat ik daardoor niet goed meer oplette :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Topicstarter
owk, ghehehe zo lang speel ik nog geen CS :P

Mijn iRacing profiel

• BC3 Victim
LoL

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
ik wil m ook zien!!!!!!!!! die guest is cool!

PIII 800@804 Mhz

• BC3 Victim
als je half-life uitspeelt dan mag je met die gast spreken.

Hij bied je dan een baan aan....je mag ja of nee zeggen
- nee is dood >:)
-ja is het begin van het 2e deel van half-life :9

Dus nog ff doorspelen jongens....

• BC3 Victim
Ik zei nee, geen zin om weer te halen. Alleen dat stukkie met die commandos en boobtraps is het spelen waard. Of die kleine sniperkereltjes. Rest heeft de AI van een visstick.

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:53
Op vrijdag 25 mei 2001 17:05 schreef 0ppie het volgende:
Ik zei nee, geen zin om weer te halen. Alleen dat stukkie met die commandos en boobtraps is het spelen waard. Of die kleine sniperkereltjes. Rest heeft de AI van een visstick.
yeah rite..

noem eens een andere FPS (met single player campaign) die een betere AI heeft dan HL.

en zeg niet Doom, quake of (god forbid) daikatana, want dat is gewoon niet waar..

I want to live forever, so far.. so good.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op vrijdag 25 mei 2001 18:43 schreef Warbringer het volgende:

[..]

yeah rite..

noem eens een andere FPS (met single player campaign) die een betere AI heeft dan HL.

en zeg niet Doom, quake of (god forbid) daikatana, want dat is gewoon niet waar..
daikatana was toch dat spel waarin het moeilijker was om je maatje in leven te houden dan om de tegenstanders te vermoorden :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

creapy... nog nooit gezien... maar... ik gaat zo weer CS-en... ff kijke of ik em tegenkom ;)

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
JOW dat wordt dadelijk ff flink Vegas spelen,

ik moet die gast zien....

PIII 800@804 Mhz

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Klippy

Still Game

Ik zie die gast bijna elke keer dat ik in Vegas speel hoor.
Vond ''m niet zo bijzonder... Of loop ik elke keer die route dan? Ik d8 altijd dat ie gewoon random kwam :)

Weet toevallig iemand die route? Kan ik ''m ViperGTS ook laten zien ;)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• BC3 Victim
kan je lang zoeken als je volgorde niet weet..

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dstructor/1a.jpg

groter plaatje

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dstructor/2a.jpg

groter plaatje

en om hem te activeren moet je dit maar ff lezen..

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dstructor/3a.jpg

groter plaatje

dit is een screenie uit de map cs_thunder.. ook met de g-man.

Verwijderd

Ik heb hem nog nooit gezien, terwijl ik al ff CS speel. Misschien komt het omdat ik vegas zo''n ongelooflijk kut level vind. En ik ook een hele tijd een error kreeg bij die map.

Ik vind die dude wel lijken op cancerman van de x-files, die is ook altijd op de plaatsen waar het gebeurd, maar doet zelf nooit wat.
Pagina: 1