Toon posts:

[BC3] muisarm.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel graag spelletjes die bij mijn niveau aansluiten :) je weet wel van die games waar je als maar moet blijven schieten. Daar krijg je na een tijdje een lamme hand van. Weet iemand ook of er misschien een programmatje voor is die dat geklik van je kan overnemen. dus een soort van autofire.

Verwijderd

:? leg gewoon iets op je mouse button, of keyboard toets die je als fire heb ingesteld

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Een soort aimbot zeg maar?

Verwijderd

Topicstarter
Iets op de muisknop leggen :? dat wil dus niet he. je moet die muisknop echt loslaten en opnieuw indrukken voordat ie een kogel afschiet.

en, nee ik zoek niet naar een aimbot. gewoon een autofire die het met meerdere games doet.
aimbots are for lamers !

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Een progje zou ik zo niet weten, maar er zijn genoeg gamepads met autofires, als je die nu es naast je muis legt?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 22:35 schreef _tornado_ het volgende:
Iets op de muisknop leggen :? dat wil dus niet he. je moet die muisknop echt loslaten en opnieuw indrukken voordat ie een kogel afschiet.

en, nee ik zoek niet naar een aimbot. gewoon een autofire die het met meerdere games doet.
aimbots are for lamers !
Wat voor lol is er aan een game als er niks te klikken valt?

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor lol is er aan een game als er niks te klikken valt?
nou, dan kan ik me meer concentreren op het richten.

zou echt handig zijn bij dit spel bijvoorbeeld:
http://games.shape9.nl/scalar/scalar.html

• BC3 Victim
ehhhhhhm, weet je niet wat autofire betekent ofzo???

Dat is een progje dat ervoor zorgt dat je in een bepaalde FPS automatisch schiet als je crosshair dichtbij of op een tegenstander richt...

voor lamerz dus

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Een progje zou ik zo niet weten, maar er zijn genoeg gamepads met autofires, als je die nu es naast je muis legt?
hmm, zou dat werken met een game dat je moet spelen met de muis?

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Is het een spel waarbij je vaker moet klikken zodat je sneller schiet?

Bij UT kun je gewoon de knop ingedrukt houden, dan vuurt ie ook zo snel als ie kan.

Misschien eens dat spel gaan spelen ;)

• BC3 Victim
Op woensdag 23 mei 2001 22:47 schreef _tornado_ het volgende:

[..]

hmm, zou dat werken met een game dat je moet spelen met de muis?
Ligt eraan, ik kan zo geen voorbeelden noemen, maar er zjn spellen waarbij je de controllers kunt selecteren.
Op woensdag 23 mei 2001 22:59 schreef Nibbles het volgende:
Is het een spel waarbij je vaker moet klikken zodat je sneller schiet?

Bij UT kun je gewoon de knop ingedrukt houden, dan vuurt ie ook zo snel als ie kan.

Misschien eens dat spel gaan spelen ;)
En als je zo nodig goed wil mikken speel je met de InstaGib-mod aan, ongelimiteerde ammo...

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

autofire zit ook op sommige PSX controllers, voor de diehards, die werkte niet tijdens de torture in Metal Gear Solid :)
[autofire is dus gewoon snel achter elkaar triggeren, en geen ? wat hierboven gezegd word]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Topicstarter
Ga maar gewoon naar die gamesite, en speel dat spel, dan snap je vanzelf wel waarom je een muisarm krijgt :)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 23 mei 2001 23:29 schreef Spike5000 het volgende:
ehhhhhhm, weet je niet wat autofire betekent ofzo???

Dat is een progje dat ervoor zorgt dat je in een bepaalde FPS automatisch schiet als je crosshair dichtbij of op een tegenstander richt...

voor lamerz dus
ik weet niet van welke generatie gamers jij komt, maar AUTOFIRE is gewoon hetzelfde als je muisknmop vastlijmen zodat ie altijd blijft schieten

heel handig in games als Xenon2, River Raid, Nemesis, Nemesis 2 etc voornamelijk voor oude scroll spelletjes bedoeld, zodat je idd geen lamme vingers krijgt :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• BC3 Victim
Op donderdag 24 mei 2001 10:45 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

[..]

ik weet niet van welke generatie gamers jij komt, maar AUTOFIRE is gewoon hetzelfde als je muisknmop vastlijmen zodat ie altijd blijft schieten

heel handig in games als Xenon2, River Raid, Nemesis, Nemesis 2 etc voornamelijk voor oude scroll spelletjes bedoeld, zodat je idd geen lamme vingers krijgt :)
ff rustig jij... zie je niet dat ik het over FPS had ofzo....

• BC3 Victim
Op donderdag 24 mei 2001 10:39 schreef _tornado_ het volgende:
Ga maar gewoon naar die gamesite, en speel dat spel, dan snap je vanzelf wel waarom je een muisarm krijgt :)

Als je dit vaak doet snap ik wel dat je last van je vingers krijgt jah....

Verwijderd

waarom heeft bijna iedereen daar last van behalve ik :?

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op donderdag 24 mei 2001 12:24 schreef Spike5000 het volgende:

[..]

ff rustig jij... zie je niet dat ik het over FPS had ofzo....
was niet zo bedoeld al jij het denkt hoor :)

was gewoon puur infromatief, kwam mischien beetje raar over, sorry

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:11
Op donderdag 24 mei 2001 12:28 schreef EZ_Ruudje het volgende:
waarom heeft bijna iedereen daar last van behalve ik :?
Misschien neem jij wél elk uur 15 minuten pauze.
Pagina: 1