Toon posts:

[BC3] Leuke LAN games voor netwerk van ongeveer 40 pc''s.

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Welke spellen zijn leuk om te spelen met z''n 40 en? Eis is wel dat er een demo moet zijn waarmee je multiplayer kunt spelen ( ivm legaliteit)....

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Codename Eagle.
[topic=138834]

Delta Force serie
www.novalogic.com

(En oh ja, als je alleen maar demo''s wilt spelen... leuke LAN heb je dan. Veel plezier :P:P)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
Op woensdag 23 mei 2001 17:25 schreef tolga het volgende:
Welke spellen zijn leuk om te spelen met z''n 40 en? Eis is wel dat er een demo moet zijn waarmee je multiplayer kunt spelen ( ivm legaliteit)....
Oh ja als jij met allemaal hypcriete butjes speelt die alleen maar legale zooi willen spelen dan is Codename Eagle al mislukt. Dat werkt namelijk niet met droogkloten. Die gaan het veel te serieus nemen allemaal en dan is er geen reet meer aan.

Eeeeh

Dat geldt eigenlijk voor alle spellen.

Nogmaals veel plezier, kan je gebruiken :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
|:( |:( |:( |:( |:( |:(

ivm legaliteit....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Hmm Dat codename lijkt me wel bruut, je kan t zeker niet in single player spelen? (Ja ik weet t dur is dan veel minder aan als t kan in single, maar ff spel verkennen ofzow)

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:16

Copyman

Dode muis

Voor mij is de #1 LAN game nog steeds: Quake 3 Arena

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Verwijderd

Tribes 1

http://www.fileplanet.com/dl/dl.asp?planetstarsiege/tribes/misc/tribesdemo.exe

weet alleen niet of je minimaal 1 officele cd nodig hebt om een servertje te draaien...

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 19:15 schreef Copyman het volgende:
Voor mij is de #1 LAN game nog steeds: Quake 3 Arena
Doe maar UT of CS. :)

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Precies... en met de demoversie van UT kan je direct multiplayer spelen... Hoef je niet direct 40 copietjes te kopen "ivm legaliteit" :)

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 12:07
Tip: doe gewoon stiekum illegaal. ;)

wie merkt dat nou op een lan ...

• BC3 Victim
Half-life Counterstrike en UT zijn cupertof op een LAN. Heb het zelf laatst ook gedaan met een groep vrienden. Was wel erg geslaagd.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 18:46 schreef DenniZZZ het volgende:
|:( |:( |:( |:( |:( |:(

ivm legaliteit....
Je kunt moeilijk illegale spul gebruiken als er een ''lanparty'' op school wordt gehouden...

Maar toch bedankt voor al jullie tips ! :)

( Ik ben het broertje van Tolga )

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 12:28 schreef Volley het volgende:

[..]

Je kunt moeilijk illegale spul gebruiken als er een ''lanparty'' op school wordt gehouden...

oooh of die domme leraren en ander dom school volk het merkt of je illegale of legale spellen zit te spelen
die gozers hebben zelf thuis ook bergen illegale copien staan neem dat maar van mij aan :o

• BC3 Victim
Op vrijdag 25 mei 2001 13:38 schreef enigma het volgende:

[..]

oooh of die domme leraren en ander dom school volk het merkt of je illegale of legale spellen zit te spelen
die gozers hebben zelf thuis ook bergen illegale copien staan neem dat maar van mij aan :o
sterker nog, ze vragen er soms aan de leerlingen om :)
overigens is Tribes 2 ook een aanrader voor op een lan met 40 man ;)

• BC3 Victim
Whehe, weet je wat ook leuk is, tis al wel oud maar Midtown Madness 2 en GTA2 zijn ook wel lollig, je kunt er wel mee lachu :) NOLF is ook fun :D

• BC3 Victim
Insane is ook onwijs cool met z''n allen. :D

• Captain Pervert
Op vrijdag 25 mei 2001 15:51 schreef fietstuut het volgende:
Whehe, weet je wat ook leuk is, tis al wel oud maar Midtown Madness 2 en GTA2 zijn ook wel lollig, je kunt er wel mee lachu :) NOLF is ook fun :D
Stunts en Airborn Ranger, dat is oud.

Verwijderd

Tribes 2

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 23:12
UT demo :)
Quake2 Demo
Quake3 Demo (de PC moet het ook maar trekken...)
Codename Eagle Demo... :)

Hiermee houd je het wel een paar uurtjes vol kan ik je verzekeren :P

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 09:08
Op vrijdag 25 mei 2001 12:28 schreef Volley het volgende:

[..]

Nee je moet 40 licenties kopen voor dat spel omdat je het helemaal legaal wilt doen. :9

Verwijderd

Volgens mij heb je best een dikke server nodig om met 40man tegelijk 1 spel te spelen ;)

Ik zal er 10 proberen te noemen, vanaf 6 word het duimzuigen :)

mijn favouriten:
1) RocketArena (nog niet in LAN gespeeld maar online is het echt vet)
2) Quake3 arena
3) Unreal Tournament
4) Team Arena
5) Counterstrike
6) Iets als Rogue Spear ofzo.
7) Vet Rally spel
8) Red Alert
9) Diablo2
10)Dungeon Keeper

Ja gelukt 10 :)

MAW Quake (+allemods), UT, Counterstrike)
Pagina: 1