Toon posts:

[BC3] Rogue Spear

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Sinds een tijdje speel ik RS. Erg gaaf... vooral online...

Maar is ut mogelijk om je gun te zien ipv alleen maar een crosshair?

Greetz

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
He, de minuut is allang om en je hebt nog steeds geen slotje! ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 17:31 schreef KID-ICARUS het volgende:
He, de minuut is allang om en je hebt nog steeds geen slotje! ;)
:D

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
:?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Nee helaas kan je bij RS niet je gun zien. Combineer dat met het slappe gevoel wat de gun heeft (ja ik weet het, vette silencers, maar zelfs de M16 voelt slapjes) en je krijgt een wat flauw geheel.

Daarnaast is het in singleplayer IMHO vrijwel onmogelijk om zonder de auto-aim een missie uit te spelen. Was op zich een leuk spel maar geen topper, het lijkt me dan ook een ramp om op internet te spelen, iedereen ligt weer te sniperen en als er 1 is die goed kan mikken, is er voor de rest geen biet meer aan.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
helemaal niet...je komt 50x zo weinig snipers tegen in RS dan in CS denk ik...

Gewoon een redelijk spel en helemaal kewl over inet!

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Ik heb RS ook tijdje gespeeld, maar de servers ervoor zijn zoo bagger gewoon.. echt niet te doen meestal.. En dat er veel snipers zijn is echt onzin.. bijna niemand snipt en/of campt er.. en de HE''s killen tenminste een beetje realistisch.. maar ik ben gestopt vanwege de slechte servers.

dunno

Verwijderd

Topicstarter
servers zijn idd niet helemaal 100% score. Vaak wordt je er zomaar uitgeknikkerd of je wordt (gebeurd mij nogal vaak >:)) gedingest door de operator ofzo... :)

Verwijderd

ik speel rs nou al 2 jaar elke dag op inet en echt super!!!

ik speel op een hk server en elke minuut zijn daar minimaal 50 mensen online

geen lag..roompingz van de 30-70ms

goed spel
en als je echt goed bent..ken je de locaties waar de snipers zitten heus wel...
Pagina: 1