Ik weet dat sit kan, want dit is ontwikkeld door Lokigames maar ik ben het adres kwijt waar je de patch kon downen. Heeft iemand deze voor mij?
De search leverde niks op
De search leverde niks op
Het stond eens in RealGamer met plaatjes, en het was om te kwijlen gewoon, ik snap niet dat niemand er iets van weet eigenlijk....Op woensdag 23 mei 2001 19:46 schreef DMaarten het volgende:
Als iemand het weet.. post dan meteen ook ff wat VETTE pics
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hier heb je er een hoopOp woensdag 23 mei 2001 21:27 schreef DMaarten het volgende:
Meer
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Wat gek.. Bij mij zat CD 2 er gewoon bij toen ik hem kochtOp woensdag 23 mei 2001 19:33 schreef Cartman! het volgende:
Ahh, niemand?
Heb ik eindelijk die cd2 weten te bemachtigen.....
Ik was um kwijtOp vrijdag 25 mei 2001 11:23 schreef Bene het volgende:
[..]
Wat gek.. Bij mij zat CD 2 er gewoon bij toen ik hem kocht
39
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Verwijderd
CD 2 heb je echt nodig, de s3tc textures staan daar namelijk op, het is echt wel de moeite waardOp vrijdag 25 mei 2001 14:53 schreef neographikal het volgende:
heb je die cd2 er perse bij nodig, ben em hartstikke kwijt nl. of hoef je alleen die opengldrv en de ini aan te passen???
greetz neo
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ja die heb je echt nodig.....hint hint : icq :P;)Op vrijdag 25 mei 2001 14:53 schreef neographikal het volgende:
heb je die cd2 er perse bij nodig, ben em hartstikke kwijt nl. of hoef je alleen die opengldrv en de ini aan te passen???
greetz neo
Verwijderd
Moet een spatie tussenOp vrijdag 25 mei 2001 15:12 schreef Cartman! het volgende:
edit:
waarom doen me smileys ut niet????

Verwijderd
Nee, kwam ik ook gisteren ineens achter.Op vrijdag 25 mei 2001 16:15 schreef Cartman! het volgende:
![]()
Ow, wis ik nie.......
is dat al lang zo?
If it ain't broken, tweak it!
Verwijderd
Draait hetzelfe bij mij hoor.....Op vrijdag 25 mei 2001 21:17 schreef slacid het volgende:
Gewoon toevoegen ja. Heb het ff uitgeprobeerd en het werkt gewoon. Maakt het spel wel een tikkie zwaarder om te draaien..
Verwijderd
Niet bij mij. Oke, is niet extreem, maar ik merk het wel. Maar ja, nieuwe processor + mamaplank komen volgende week..Op vrijdag 25 mei 2001 22:07 schreef Cartman! het volgende:
[..]
Draait hetzelfe bij mij hoor.....
If it aint dutch,it aint much
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq