© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Hai
ik heb nu tribes2 al enkele maanden en opeens krijg ik alleen maar red jacks (lag) het vreemde hieraan is dat als ik op esc druk en ff in de instelling ga (zonder iets te veranderen) dan doet ie het weer (voor 10 seconden dus dat is de moeite niet)
Nu staat er in een FAQ:
Q. What ports are to be opened in a firewall for Tribes 2?
A. Ports 28000-28009, 6667-6669, and upper UDP ports 1024+.
Ik zit dus achter winroute...maar welke poorten moet ik nou openen?
28000 t/m 28009 (UDP? TCP/IP? UDP/TCPIP?)
6667-6669 (UDP? TCP/IP? UDP/TCPIP?)
1024+ UDP (alles boven 1024??)
als iemand wat verduidelijking kan geven graag (Winroute Pro 4.0)
En als ie naar netwerken verplaatst moet worden so be it (ik vond het meer spielerij
)
Alvast bedankt!
ik heb nu tribes2 al enkele maanden en opeens krijg ik alleen maar red jacks (lag) het vreemde hieraan is dat als ik op esc druk en ff in de instelling ga (zonder iets te veranderen) dan doet ie het weer (voor 10 seconden dus dat is de moeite niet)
Nu staat er in een FAQ:
Q. What ports are to be opened in a firewall for Tribes 2?
A. Ports 28000-28009, 6667-6669, and upper UDP ports 1024+.
Ik zit dus achter winroute...maar welke poorten moet ik nou openen?
28000 t/m 28009 (UDP? TCP/IP? UDP/TCPIP?)
6667-6669 (UDP? TCP/IP? UDP/TCPIP?)
1024+ UDP (alles boven 1024??)
als iemand wat verduidelijking kan geven graag (Winroute Pro 4.0)
En als ie naar netwerken verplaatst moet worden so be it (ik vond het meer spielerij
Alvast bedankt!
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
ja maar bij mij is de lijn dus helemaal leeg
en het ligt ook niet aan de server waar ik in speel, omdat de anderen geen lag hadden
en het ligt ook niet aan de server waar ik in speel, omdat de anderen geen lag hadden
misschien help het om winroute pro 4.1 gebruiken? de key is wel te vinden op die ene site waarvan de naam zo heel erg veel lijkt op die van die bekende search engine. (als je dat bij 4.0 al niet gedaan had) misschien is het je isp?
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
Ik had laast iets vaags!
Ik zit zelf ook achter een server met gedeelt internet.
Dus algemene conclusie, ik kan niet games hosten (ut, hl, q2/3) zonder die porten te mappen.
Toen ik laatst een "test" servertje voor mij zelf ff opende (ff oevenen) kwamen er in 1x een paar lui in!!!
Het waren geen bot''s ofzow, want ze zeiden iets terug (niet van die standaard dingen, maar echt reagerend op mijn vragen!)
Zoiets had ik nog nooit mee gemaak!
Iemand een logische verklaring hier voor???
Ik zit zelf ook achter een server met gedeelt internet.
Dus algemene conclusie, ik kan niet games hosten (ut, hl, q2/3) zonder die porten te mappen.
Toen ik laatst een "test" servertje voor mij zelf ff opende (ff oevenen) kwamen er in 1x een paar lui in!!!
Het waren geen bot''s ofzow, want ze zeiden iets terug (niet van die standaard dingen, maar echt reagerend op mijn vragen!)
Zoiets had ik nog nooit mee gemaak!
Iemand een logische verklaring hier voor???
Ik draai hier ook Winroute maar heb geen problemen met Tribes 2. Ik heb ook geen port mapping aan hoeven te maken voor Tribes.
edit:
Is winroute pro 4.1
Kan de ISP niet zijn...omdat ik wel gewoon nog verbinding heb met internet (snel genoeg)
Poort mapping lijkt mij ook niet te hoefen bij NAT
En in de FAQ staat in de volgende patch komt daar een update voor....maar ikkuh wil niet wachten
Is winroute pro 4.1
Kan de ISP niet zijn...omdat ik wel gewoon nog verbinding heb met internet (snel genoeg)
Poort mapping lijkt mij ook niet te hoefen bij NAT
En in de FAQ staat in de volgende patch komt daar een update voor....maar ikkuh wil niet wachten
Pagina: 1