goeiemiddag,
ik zag op internet (www.eracer-online.com) dit spel, volgens mij is het echt super cool,
maar weet iemand of het al te koop is voor pc of xbox, of whatever?
mzl
ik zag op internet (www.eracer-online.com) dit spel, volgens mij is het echt super cool,
maar weet iemand of het al te koop is voor pc of xbox, of whatever?
mzl
ik zag em vorige week al bij Dynabyte hangen, dus ja
Ik heb hem al gespeeld>:) en hij is wel koel
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Heb lang niet meer zo''n kutspel gespeeld, wat een vage besturing
En zo vet vond ik de graphics ook niet, zou zeggen probeer eerst de demo.
altijd verstandig,Op woensdag 23 mei 2001 18:56 schreef TAG_Speedy het volgende:
Heb lang niet meer zo''n kutspel gespeeld, wat een vage besturingEn zo vet vond ik de graphics ook niet, zou zeggen probeer eerst de demo.
maar heeft iemand het al over internet gespeeld, daar schijnt et juist zo geschikt voor te zijn...
bah, ik heb em al een tijdje, echt 
geen gameplay ofzo, ik vind dat hij bij de slechtere race games thuis hoort.
geen gameplay ofzo, ik vind dat hij bij de slechtere race games thuis hoort.
If it ain't broken it doesn't have enough features
Verwijderd
Ik heb ''m al een tijdje maar echt super is ie niet. Leuk voor vermaak, maar zeker geen topper IMO...
hij is er bij dixons
lijkt een beetje op ridge racer zeker van de psx?
lijkt een beetje op ridge racer zeker van de psx?
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Nee, RR op de PSX is wel lachen, echte arcade besturing. Besturing van dit spel is bijna non-existent, je glijdt van de ene muur tegen de andere. Jammer, het is verder een goed idee. Maar je kan beter TOCA2 spelen.
BTW, op www.gamesdomain.com hebben ze demo nu, op een paar supersnelle servers (150 Kb/s via Chello).
BTW, op www.gamesdomain.com hebben ze demo nu, op een paar supersnelle servers (150 Kb/s via Chello).
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Pagina: 1