[BC3] Desperados

Pagina: 1
Acties:

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:07
Wie kent of heeft het spel Desperados al gespeeld? Het staat een review in de Veronica Gids en het lijkt me echt een vet spel....

Wie heeft er ervaringen mee? Lijkt het echt zoveel op commandos?

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:17
Is idd een gaaf spel. Wel moeilijk, maar niet zo moeilijk dat je de hoop opgeeft. Het heeft veel weg van Commandos, maar de sfeer is anders (logisch...), het ziet er beter uit (vind ik), het verhaal is beter, en de gameplay heeft een aantal nuttige nieuwe dingen die Commandos nog niet had.

Als je Commandos hebt gespeeld, en je vond dat leuk, dan weet ik haast wel zeker dat je dit ook leuk vindt (tenzij je absoluut niet van Western spellen houdt).

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb hem ook. Niet uit de winkel, mar dan moeten ze de prijzen maar verlagen.

Maarreh, hij is wel koel.De eerste missies zijn niet echt moeilijk, je moet je team bij elkaar zoeken en daarmee oefenen. Hierna wordt het echt moeluk.
Er zijn 25 levels ofzo en over elk level doe je ongeveer 1 uur(denk ik).
Ennuh, het is dus gewoon Commandos in een nieuw jasje.
Wel leuk gevonden trouwens, zo in het wilde westen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

ook korte filmpjes erin?

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 17:37 schreef hardenberg het volgende:
ook korte filmpjes erin?
Jep, tussen bijna elk level filmpje... Ik doe veel langer dan een uur over die levels hoor. Tenzij je het in 1 keer goed misschien...