[BC3] Wat vinden de GoT-ers van de skins van CS?

Pagina: 1
Acties:

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Topicstarter
CS wordt veel, erg veel besproken :)

De levels, de wapens, de gameplay: alles is al een x aantal keer besproken; maar wat vinden jullie nou van de skins?

Moeten ze beter of veranderd worden, moeten er modellen toegevoegd worden etc etc.

Ben benieuwd! :P

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
de skins zijn laatst nog upgedate..

high quality 512x512

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Topicstarter
Persoonlijk vind ik dat de t''s d''r nog wel wat gevaarlijker uit mogen zien >:)

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ze zijn wel goed, heel mooi en gedetailleerd.
Ik vind alleen dat het niet meer mogelijk moet zijn om ze te vervangen door eigen skins.

Er zullen veel mensen zijn die met knalrode skins etc. spelen om nog maar van spikemodels te zwijgen :r

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

ik vind dat ze wat soepeler mogen bewegen, je ziet echt dat ze uit stukjes zijn opgebouwd, verder niks op aan te merken

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 16:26 schreef Captain Pervert het volgende:
Ze zijn wel goed, heel mooi en gedetailleerd.
Ik vind alleen dat het niet meer mogelijk moet zijn om ze te vervangen door eigen skins.

Er zullen veel mensen zijn die met knalrode skins etc. spelen om nog maar van spikemodels te zwijgen :r
Mee eens

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Skins zien er zo wel goed uit, alleen die poppetjes mogen wel wat beter geanimeerd worden.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Je ziet nu wel de aarz bewegen van t ventje :9

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
skins zien er goed uit, hoewel ik wel een beetje ben uitgekeken op die saaie hostages

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

skins boeien me geen reet...als ik in de kop knal moeten ze er wel in gaan :|
ik had een keer van die high-fps models, maar die kan je als ze bukken vanaf 90 graden opzij niet raken bijna
anders had ik die wel gehouden :(
voor het uiterlijk zijn de models wel ok

hallo

Verwijderd

Dat helmpje van die ene CT, die had wel wat stoerder gemogen (nu is het een kruising tussen een moffenhelm en een housebroek in beige... snapt iemand dit nog?)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op woensdag 23 mei 2001 22:31 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Dat helmpje van die ene CT, die had wel wat stoerder gemogen (nu is het een kruising tussen een moffenhelm en een housebroek in beige... snapt iemand dit nog?)
Ja de seal

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Die skinz zuigen... kijk die kereltjes maar eens in de ogen... Ze zijn allemaal fucking stoned...

Verwijderd

op de skins verder heb ik niet echt commentaar, wel op die stinkhostages die bijvoorbeeld niet door een raam kunnen | :(| :( dat is echt irritant en soms blijven ze ook hangen achter een hoekje ofzo, heel irritant als je achternagezeten word>:)

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heb de Hossies vervangen door weifen en de normale T skins door ruigere versies en de CT heb ik met petjes op etc echt veel kewler :)
skinhack site :)
Pagina: 1