Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Verwijderd
Ik heb sinds kort een LAN thuis en daarop zit ik sinds kort met m''n broertje GTA en GTA2 te spelen...
Ik vroeg me af welke andere goede spellen je 1 vs 1 kan spelen...
Het probleem is namelijk dat CS ofzo niet leuk is 1 vs 1 ... of heb ik het nu verkeerd?
Nou, welke spellen zijn leuk om 1 vs 1 te spelen (misschien met z''n 3en.... kan nog extra comp bij) op een LAN?
Groet,
jaOp woensdag 23 mei 2001 10:43 schreef Wouter17 het volgende:
Ik weet alleen niet of dat via netwerk kan; dacht het wel
Verwijderd
Ik had ten eerste ff moeten zeggen wat voor soort spellen we leuk vinden en ten tweede had ik moeten zeggen dat die computer van m''n broertje een PII 366 is met een Voodoo2 erin.... dus hele zware spellen draait ie niet... weet niet offie Q3A dan goed draait?
Nou, wij vinden voornamelijk FPS, RTS en andere snelle actiespellen leuk... dus Railroad Tycoon is niet zo''n goed idee
Groet,
-Q3A gaat dan idd. moeilijkOp woensdag 23 mei 2001 10:58 schreef Moize het volgende:
Ok, dit soort reacties had ik moeten verwachten...
Ik had ten eerste ff moeten zeggen wat voor soort spellen we leuk vinden en ten tweede had ik moeten zeggen dat die computer van m''n broertje een PII 366 is met een Voodoo2 erin.... dus hele zware spellen draait ie niet... weet niet offie Q3A dan goed draait?
Nou, wij vinden voornamelijk FPS, RTS en andere snelle actiespellen leuk... dus Railroad Tycoon is niet zo''n goed idee
Groet,
-TT ís een RTS
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
If it ain't broken it doesn't have enough features
Demo17
met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
Jaaaa! Als je van RTS houd is TA echt geweldig! En het draait ook nog uitstekend op een PII.Op vrijdag 25 mei 2001 00:10 schreef Nephilin het volgende:
<H3>Total Annihilation</H3>
Lekker met gigantisch grote legers elkaar in de pan hakken, kan het nog mooier?
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
zoekt en gij zult vinden