[BC3] Logitech Wingman Rumblepad &FIFA 2001

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heej,

ik heb een probleem met mijn nieuwe Wingman en Fifa 2001, het probleem is namelijk dat FIFA volgens mij keyboard-mapping niet ondersteunt.

Maw, ik krijg het niet voor elkaar om zelf functies toe te wijzen aan de knoppen op de Wingman, terwijl dat met FIFA 2000 nog wel lukte.

Iemand dezelfde ervaring/ een oplossing voor dit probleem, ik heb op diverse sites al naar oplossingen gezocht, maar tot nu toe zonder resultaat....

offtopic:
weet trouwens niet of dit het juiste topic hiervoor is, move ''em anders maar

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hmmz, uit deze radiostilte maak ik op dat óf niemand dit probleem kent en dus niet weet hoe het op te lossen is, óf iedreen heeft dit probleem en er is geen oplossing voor ??:?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen