[BC3] Ervaringen met Davilex Games

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik wil graag weten wat jullie reacties zijn met de Davilex games.

Ikzelf had net een nieuwe comp. en bij het installeren op een schone harde schijf (alleen win98se) gaf het installatieprogramma al een foutmelding.
Na via via wat handelingen uitgevoerd te hebben kon ik het uiteindelijk spelen (Joeppie!)

Nou dat viel even VIES tegen!:r:r:r
Nederlandse commentaar zuigt en sowieso is het allemaal beetje simpel.

Later kwam ik bij andere mensen en die hadden het spel dus ook net gekocht en ook zij konden het niet spelen. (weet niet precies waarom)

Dus al met al Davilex is 100 piek rijker geworden en ik heb nu een mooi onderzettertje ;)

Maar hebben jullie ook zulke ervaringen?
PS het was mijn eerste en mijn laaste Davilex game!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Ik wil graag weten wat jullie reacties zijn met de Davilex games.
Ik gebruik de CD''s van hun ''spellen'' als frisbees (ok, heb ze niet gekocht, maar ja, je moet toch wat met verpeste CDR''s >:) )
Ikzelf had net een nieuwe comp. en bij het installeren op een schone harde schijf (alleen win98se) gaf het installatieprogramma al een foutmelding.
Na via via wat handelingen uitgevoerd te hebben kon ik het uiteindelijk spelen (Joeppie!)
Je had jezelf die moeite kunnen besparen, de spellen zijn het niet eens waard geinstalleerd te worden.
Nou dat viel even VIES tegen!
Nederlandse commentaar zuigt en sowieso is het allemaal beetje simpel.
Wat had je dan verwacht, een qualitatief fantastisch spel met de afwerking van (b.v.) NFS3? We hebben het hier over een ontwikkelaar die voor de grote massa wat simpels in elkaar flanst en er vervolgens 50 (nu zelfs 100?!) piek voor durft te vragen.
Later kwam ik bij andere mensen en die hadden het spel dus ook net gekocht en ook zij konden het niet spelen. (weet niet precies waarom)
Geluk bij ongeluk :)
Dus al met al Davilex is 100 piek rijker geworden en ik heb nu een mooi onderzettertje
Tjah, dat was een duur onderzettertje dan, geef ''m een ereplaats in je onderzetter Hall of Fame ;)
Maar hebben jullie ook zulke ervaringen?
PS het was mijn eerste en mijn laaste Davilex game!
Goed om te zien dat je nog een beetje verstand in je hebt zitten :P

Verwijderd

Het is David En Alexander gelukt de meest irritante softwarebakker in europa te creëren.
Wat zullen die mensen in de rest vd wereld nu wel niet over ons Hollanders denken?!

HUFTERS!!!!

• BC3 Victim
Davilex spellen zijn kewl :9~ ;) :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
A2 racer 1 was wel het toppunt: die ''etraaaah Benzineeeeh'' stem was geweldig!!!
A2 racer 2 was ook stront: Een Brabant, Opol astro, Lambdagini en een BWM !!!

Always outnumbered, never outgunned!

Verwijderd

Gelukkig niet :+

Verwijderd

Eén van de grootste raadsel in mijn leven is wel het fiet dat A2 Racer (nummer 1) zo goed werd verkocht. Dat spel was absoluut waardeloos. Davilex games worden denk ik alleen maar goed verkocht omdat ze in opvallende displays staan in winkels waar mensen komen die normaal geen spelletjes kopen. Die laten zich door alle bla bla gewoon omver lullen. Ik heb nog geeneen Davilex game gespeeld die ik goed vond. Het wordt wel steeds aardiger wat graphics en zo betreft, maar voor de rest: geen moer aan. Zo uitgespeeld. Simplistisch spul. Zooi voor mensen die niet beter weten.
Trouwens, ScOrPiOn: welk spel heb je het over?

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:30
Hehe

Ik vond grachtenracer van davilex gewoon best tof! In alle niveaus uitgespeeld! :)
Gewoon lekker racen met speedbootjes!

Hun nieuwe europe racer vind ik iets minder maar och, speelbaar genoeg.

• BC3 Victim
Hoef ik echt geen ervaringen mee te hebben :( geef je geld aan kankeronderzoek,of aan het Astma Fonds,of aan Unicef ,of aan Amnesty ofzo)

Ps: Die doen er wat goeds mee,levens redden en verbeteren,Davilex flanst van je geld gewoon wat pixels aan elkaar en klaar is kees

Maar waag het niet om ook maar een tientje aan Davilex uit te geven :(

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Davilex? Stelletje amateurs zeg. Die games zien er niet uit, zijn saai en spelen voor geen meter.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Gewoon lekker even spelen voor een uurtje of zo. Het zijn El Cheapo games, die best voor eventjes wat plezier gespeeld kunnen worden.

Verwijderd

Ik heb een x dat voetbal spel van hun gekocht, EK96 ofzo... was opzich niet eens zo slecht, maar 1 ding dat kunnen ze gewoon NIET: Mooie beelden maken...

Misschien moeten ze maar eens wat grafische mensen aantrekken wat het is nu echt extreeeeem slecht...

Verder kopen ze redelijk wat games op uit Duitsland en brengen die onder hun eigen naam uit... [voor zo ver ik weet!]
Pagina: 1