Toon posts:

[BC3] Good old Moto Racer: YIHAAA!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na het lezen van een topic over het beste motorracespel, werd Moto Racer van DSI (en EA) weer in mijn herinnering gebracht. Stom genoeg had ik mijn exemplaar weggegeven nadat ik de opvolger MR2 had gekocht. Dat was echter een WAARDELOOS spel (echt een van mijn slechte aankopen EVER!).

Vandaag zag ik MR liggen bij Intertoys, voor 10 piek! Gelijk gekocht, dus. YES! Wat een dikke pret! Echt ouderwetse arcade lol! Supergaaf in glorieus 640x480! De ''onbike view'' in de Dirt Track Arena: YES! En het loopt allemaal zo heerlijk soepel. (Met van die schitterende ouderwetse gigantische pop up... ;) Uniek hoe het omschakelen van de ene race op een roadbike naar de volgende race op een dirtbike moeiteloos gaat: allebei supervet! Supersnel! Superarcade!

Niet te geloven hoe sommige (jammergenoeg maar echt sommige...) na zo''n tijd (1998 is in computerjaren toch wel heel lang geleden) nog hardstikke leuk zijn om te SPELEN!

Mijn raad: geef nooit oude spelletjes weg! (Zo heb ik bijvoorbeeld ook al CMR weggegeven na de aanschaf van RC2000. Stom, stom, stom...) Nieuw (lees: hogere res en mooiere graphics) is ECHT niet altijd beter!!!

Mocht je MR ook willen aanschaffen of weer installeren:
1. Vergeet niet de patch te downloaden (versie 3.22), want ''out of the box'' is dit nog een Glide spel (good old 3Dfx :) )
2. Zet bij de opties D3D niet op ON, maar op FILTERED, anders zie je HELE GROOOOOOOTE pixels.

Echt, dit is het leukste arcade motorspel wat er ooit gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 21:28
Gefeliciteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Trouwens, als ik me niet vergis zijn er ooit twee officiele bonustracks op het internet verschenen voor MR: eentje op een circuit (met een kermis of zo) en eentje op het strand. Vooral die laatste was leuk. Weet iemand of die nog ergens te downloaden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

hehe dat spel heb ik vroeger ook vet vaak gespeeld...
tip zet je resolutie als je motocrossed op ze laagst detail op ze laagst....je blijft gewoon aan de weg kleven nu.
mijn snelste tijd op dirttrack met max detailt was 30 seconde langzamer dan op ze laagst :D

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moto racer is cool ;)

Vondt vooral die cheat met die minibikes altijd wel humor... >:)

Ehmz....dus dat met die details he? is dat gwoon hetzelfde als je bijv in good ol'' tesdrive 3 had ? --> alle details uit --> geen bomen enzow meer om tegen aan te kunnen rijden :)

..die goeie ouwe tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 03-10 16:06

Sharky

Skamn Dippy!

jaaa motoracer is heel gaaf! lekker racen en verder nix. heb ik ook met veel plezier gespeeld. 2 was idd bagger maar soms wel lekker snel...

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet waar ik Moto Racer nog kan krijgen in Zwolle?
Pagina: 1