ok inmiddels werkt het wel, dat ik zelf kan spelen, maar als ik op het net ga spelen, dan logt ie in, krijg ik 2sec het level te zien en dan gaat ie terug naar het menu, maar soms doet ie dit ook niet, nou ja bij CTF niet, en DM weer wel??? key is in orde
installeer eens alles opnieuw.....
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
- Gebruikt server zelfde PR als jij? (Er zijn er nog met PR1.17)
- Misschien draait de server een mod, zoals OSP.
- Ben je wel ''pure''? (geen extra packs enzo)
Check de console ook eens voor de foutmelding die je krijgt (eindje naar boven scrollen).
- Misschien draait de server een mod, zoals OSP.
- Ben je wel ''pure''? (geen extra packs enzo)
Check de console ook eens voor de foutmelding die je krijgt (eindje naar boven scrollen).
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
ik heb dit probleem ook.
maar niet als ik met MODS via internet speel.
Ik speel urban terror en soms 1vs1 Bidforpower
maar als ik een normale DM-game wil inloggen krijg ik een paar seconden wat te zien en ik wor gelijk terug gegooit met in het menu. Ik heb ook al Q3 alles opnieuw geinstalleerd. incl 1.27
maar niet als ik met MODS via internet speel.
Ik speel urban terror en soms 1vs1 Bidforpower
maar als ik een normale DM-game wil inloggen krijg ik een paar seconden wat te zien en ik wor gelijk terug gegooit met in het menu. Ik heb ook al Q3 alles opnieuw geinstalleerd. incl 1.27
Zet dan in de setup "autodownload" aan, want waarschijnlijk heeft de server dan een bestand die jij niet hebt, maar die de server toch nodig is. Dit had ik ook bij OSP servers, ben je er even 2 seconden in... en dan gooit ie je dr weer uit.
Toen ik autodownload aan had gezet, downloadde hij 3 bestandjes (die OSP nodig heeft om alle gametypes te kunnen bespelen), en toen was het goed
. Dus ik zou dat maar even proberen als je dat nog niet had gedaan... 
GL
GL
Zeer belangrijke informatie: Inventaris