Toon posts:

[BC3] UTM server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

omdat de vorige topic te lang werd ben ik maar een nieuwe gestart.Mijn naam is passie aka pascal. ik ben mede admin op de UTM server.middels deze topic wil ik wel ff opheldering scheppen.Het probleem of de vorige ban topic is gestart door mafferik ook wel ( dcm clan ).Deze persoon is gebanneddoor mij. en ik denk dat hij ook wel weet waarom. hij samen met andere dcm members waar de namen van mij ff zijn ontschoten liepen vanaf het begin van de avond te zeuren over hoge ping en lag. na dat ik heb aan gekondigt hier wat aan te doen waren de lags weg maar de hoge ping bleven. hier kon ik ehter niks aan doen omdat ik hier zelf geen last van had en alleen zij hier last van hadden. nadat deze mensen van deze clan weer begonnen te zeuren net zolang dat ik geen teksten meer kon lezen als iemand iets tegen mij zei. heb ik ze toen gewaarschuwd. toen begonnen er een paar andere mensen van dcm te zeggen dat zij wel ff mensen gingen kicken. allemaal leuk maar ik ben admin en ik bepaal wat er gebeurt met die server samen met mijn ander collega''s. toen is bij mij de maat vol geweest en heb ik de hele clan gebanned maar geen nood binnen 10 minuten was de 1 ste alweer geunbanned , en vandaag is zelfs de hele ban list geleegt.
dus iedereen kan er weer op. een van de dcm members heeft zelfs zijn excuus aan geboden over zijn mede dcm-ers. verder heb ik nog te melden dat ik in mijn 4 maanden tijd dat ik admin en cs speel 2 keer gebanned heb, dus ik denk dan ook dat dit het probleem niet is.
verder zijn wij nog steeds in test fase met admin -rcon rechten. en binnen kort komen er regels op onze server waar iedereen zich aan te houden heeft wil hij /zij leuk spelen op onze server.mensen die tegen hun zin gebanned zijn mogen mij een mail sturen naar pascal@vuurwerk.nl en ik zal dan bekijken of er mensen zijn die inderdaad onterecht geunbanned zijn. van elk spel wordt namelijk een log bij gehouden dus is zo terug te zien wie wat gedaan heeft. dus nogmaals zijn er problemen neem contact op met mij. wij Vuurwerk of UTM willen helemaal niemand dwars zitten of iemand treiteren. ik hoop dan ook dat na vanavond iedereen weer fijn kan spelen op een van de betere servers van nederland. ( just for the record ) vanaf vandaag heeft vuurwerk een 2 x 1 Gb verbinding er bij en is dus van hoge ping meer geen spraken :)

with regards,

[=-UTM=]clan memebers

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Oke dan passie..
Dus hier wordt wat aan gedaan...
Zodat iedereen weer fijn op de vuurwerk/UTM server kan Fraggen :) ..

Greetz [=-UTM-=]Killingmachine

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik zal maar niets meer zeggen wat betrekking heeft to CS en mijn eigen clan want dat is blijkbaar nooit goed :(

GRTZ [=-UTM-=]DeathAngel

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 20:01 schreef KiLiNgMaChInE het volgende:
Oke dan passie..
Dus hier wordt wat aan gedaan...
Zodat iedereen weer fijn op de vuurwerk/UTM server kan Fraggen :) ..

Greetz [=-UTM-=]Killingmachine
Zodra de :r admins weg zijn die dus om echt onnozele redenen mensen gaan bannen of kicken (heb geen zin om d''r verder op in te gaan omdat ik niet wil gaan zitten flamen), dan kom ik MISSCHIEN nog eens terug op de UTM server. Tot die tijd moeten jullie de admins eens bij brengen dat ze echt niet zomaar iedereen kunnen bannen.. okay.. ze zijn "de baas", maar je moet wel rekening houden met de medemens vind ik.. en dat doen ze dus totaal niet...

• BC3 Victim
Om maar meteen mijn eerste entree te maken in tweakers land (behalve resetten van die bakken)

Bij deze wil ik dan meteen mijn wel gemeende excuses aanbieden aan iedereen die ik ontterecht gebanned heb.
Ik heb zojuist alle maar dan ook alle bans
opgeheven.

Tjaa woorden zeggen zo weinig.
Daarom kan ik alleen maar voorstellen om toch eens weer langs te komen op onze server en het meteen uit te proberen.

Ik kan ook alleen maar zeggen dat ik een heet hoofd van nature ben en dat botst nou eenmaal.

mijn doel is nu alleen om vrede met iedereen te stichten (en daarna ze met een colt af te schieten ;) of anders om :+ )

Kijk ik wil nou niet meteen de hele wereld op mijn dak halen, dus please no flame wars.

Ik heb mijn admin kick en ban rechten moeten inleveren aan passie :'( en kan daardoor nog weinig meer doen.

Dus nogmaals wil ik iedereen mijn wel gemende excuses aanbieden.

Wil je toch een keer met mij fraggen omdat je me toch zo''n eikel vindt, neem dan even contact op met me en we regelen wat: koor@phlex.net

Ik weet gewoon niet de woorden te gebruiken die het juiste gevoel leggen.

Laat ik het zo omschrijven dat ik mijn goede wil, wil tonen en dat ik een verbetering beloof.

Laten we stoppen met cs naar de klotuh te helpen (het geen ik zwaar aan mee gewerkt heb) en er weer een toffe game van maken.

p.s. als we genoeg verkeer krijgen, dan mag ik servers bij plaatsen.

Met vriendelijke groeten,

[=-UTM-=] Koor

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
"admins"

Admin...

En we zijn er nu hard mee bezig niet dat we willen dat JIJ nou zo graag terug moet komen maar ook voor de rets van de mensen. Laten we hopen dat er wat meer profesionele spelers komen op de servers(62.250.7.49:27015, 62.250.7.49:27025) en wat minder newbies zo dat we dat ge tk ook niet hebben...

Grtz, Vortex21

Verwijderd

Topicstarter
kijk dit bedoel ik nou.
wij vuurwerk/UTM zijn helemaal niet zo lame.
en wij proberen er alles aan te doen om dit op te lossen. het zij rechten afpakken van koor ( iets wat ik niet graag doe :( )het zij met mij persoonlijk praten. ik hoop dan ook dat na vanavond weer alles als vanouds is kugh .... dus zonder banen en shit like that. have fun and hope that you will come by and try to shoot me :) xu

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 20:14 schreef koor een lang verhaal...
:) das iig goed nieuws :)
Nu kunnen we weer allemaal vrolijk elkaar gaan afschieten :P

• BC3 Victim
Zo het wordt dus weer een gezelige frag server B-) .. Come And Get US NoW!! :7

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ook what''s done is done,

doel is idd om het gezellig te houden,

ik admin zelf ook een beetje op de xs servers dus ik weet dat het niet altijd even makkelijk is om iedereen tevreden te houden

laten we eerlijk zijn, de admin van GoT en UTM/Vuurwerk weten allemaal dat je het nooit voor iedereen goed kan doen

gedaan is gedaan, voor mij is bij deze de zaak afgesloten en hoop ik dat alle servers gewoon leuk worden om op te spelen :)

-=Mononoke=-
edit klopt het dat 62.250.7.49:27025 het niet doet :?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• BC3 Victim
Op dinsdag 22 mei 2001 20:41 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
ook what''s done is done,

doel is idd om het gezellig te houden,

ik admin zelf ook een beetje op de xs servers dus ik weet dat het niet altijd even makkelijk is om iedereen tevreden te houden

laten we eerlijk zijn, de admin van GoT en UTM/Vuurwerk weten allemaal dat je het nooit voor iedereen goed kan doen

gedaan is gedaan, voor mij is bij deze de zaak afgesloten en hoop ik dat alle servers gewoon leuk worden om op te spelen :)
Precies daar strefen we ook naar Just Have Fun Playing on the Vuurwerk servers :)

• BC3 Victim
62.250.7.49:27015 staat altijd aan en
62.250.7.49:27025 staat "vaak" aan :)

Grtz Vortex21

Dit is de goede :)

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 22:20

paradoXical

The ParadoX

DutchAssault hier

Ik eis igg een excuus, ik kom lekker spelen.. Opeens heb ik een BAN aan me broek waar absoluut geen reden voor was, zo ga je niet met spelers om.

Punt.

Verder heb ik met niemand problemen maar dit kan gewoon niet

Gegroet!

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Blij dat er weer wat mensen vriendjes zijn geworden.

Voor alle UTM''ers (waaronder een paar oude clanmates ;)) 1 tipje. Maak je posts iets overzichterlijker plz.

Passie, hoofdletters, interpunctie en spaties maken een verhaal een stuk leesbaarder.

Koor, iets minder enters tussen jou post maakt je verhaal ook makkelijker te lezen.

Andere UTM-leden, zet in je sig dat je "UTM-Blaat" bent dan hoef je dat niet onder elke post te zetten :).

Sorry voor het gezeur, het is minder vervelend bedoelt dan het lijkt hoor ;)

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 22:20

paradoXical

The ParadoX

Btw degene die me gebanned heeft was passie, niet koor >:)

Anyway, ik zag zal dat ik unbanned was, ik zal nogeens komen kijken aangezien vele spelers die ik ken atm op de UTM server zitten.

;)

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• BC3 Victim
Op dinsdag 22 mei 2001 21:00 schreef HarrieH het volgende:
DutchAssault hier

Ik eis igg een excuus, ik kom lekker spelen.. Opeens heb ik een BAN aan me broek waar absoluut geen reden voor was, zo ga je niet met spelers om.
Dan laat ik bij deze zien dat ik het meen:

Mijn wel gemeende excuses voor het bannen.

Maw come kick my ass ;)

Verwijderd

Dit vindt ik nou weer een goede actie van Koor, ik zal binnenkort ook weer es een bezoekje leveren... ;)

Ik ben blij dat het toch nog wat wordt met de beruchte UTM-servers...

EDIT: Ja, het is natuurlijk niet zo dat jullie niemand meer mogen bannen, het zijn tenslotte jullie eigen servers. Maar als ik 3 headshots achter elkaar maak en me dan bannen vindt ik een beetje overdreven. TK-ers mogen van mij gelijk de wereld uit worden geholpen.

Verwijderd

Wow hier is dus een grote misverstand geweest. Killereend en ik zaten NIET te zeuren over onze ping, we waren tegen ELKAAR aan het praten. Ik heb namelijk een 56K en dus altijd een ping van 200. Killereend heeft normaal onder de 100 en ik grapte dus: "Eey Killereend, hoe kom je aan mijn ping?" Ik zit namelijk altijd te zeuren over mijn 56K en iedereen op GoT snapt dat, maar jullie van UTM d8en dat die berichten op jullie waren gericht.

Verder: Ik ben de meest vredelievende(typefout :? ) persoon op de aardkloot, dus ik zou nooit gaan zeuren.

Greetz Mafferik

ps. Mag ik weer vriendje worden? *D

Verwijderd

W8 eens even!!! Het is gewoon een slimme publiciteits stunt!!! Whahahaha kicken UTM!

Verwijderd

Euh....

Als er nu sorry enzo word gezegd , wrom er dan nog over door zeuren??

UTM zegt sorry.. Kay alles uit de wereld.
Nieuwe lege banlist
Lekkere server
Nieuwe ronde , nieuwe kansen.

End of story...

En als je de servers of de mensen nix vind ga je toch gewoon lekker naar Demon? :r

See ya

• BC3 Victim
Ja je mag weer vriendje worden :)

BTW de wat betere spelers zaten zonet op de Vuurwerk server zonder die newbies er allemaal bij, en ik moet zeggen dat speelde echt een stuk pretiger en gezelliger.

Ik ben blij dat dit probleem uit de wereld is geholpen echt waar :+

Grtz [=-UTM-=]Vortex21

Verwijderd

how cute >:)

Het grootste gedeelte van de UTM mensjes ken ik wel wat en zijn wel oke .. zijn zei weer de lul omdat koor banhappy is.

Maar ach zo zal het altijd wel gaan neem Firefox b.v. hoeveel die zich niet al geirriteerd heeft aan dit soort topics.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

zitten nu 4 admins in en nog 2 reserved slots |:(

WAAROM???

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Tja... wat zallik zeggen... Ik ga binnenkort (lees morgen middag/avond) weer eens kijken op UTM servers dan... Nu ik dit zo lees van Koor vinnik wel goed van''em. Maar verw8 niet dat ik opeens hoge verw8ing of zelfs UTM de hemel in ga prijzen want ik blijf het aardig laag van jullie en dat passie de ban rechten van je weg heeft genomen vind ik goede keus en ook terecht. Misschien dat je die alsnog terug kan krijgen als je gewoon normaal doet maar dat zal je wel lukken als je echt zo beodeld als je nu doet. So suc6. En heel misschien dat ik over paar weken anders praat over UTM maar dan moet er wel heeeeeel erg veel veranderd zijn.... :P

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:01

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op dinsdag 22 mei 2001 22:02 schreef BiO het volgende:
Euh....

Als er nu sorry enzo word gezegd , wrom er dan nog over door zeuren??

UTM zegt sorry.. Kay alles uit de wereld.
Nieuwe lege banlist
Lekkere server
Nieuwe ronde , nieuwe kansen.

End of story...

En als je de servers of de mensen nix vind ga je toch gewoon lekker naar Demon? :r

See ya
Amen brother ;)

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Verwijderd

over die gezeik van ping was gewoon tegen maff was beter om hem beter te krijgen en dat was gelukt maarja wij waren gewoon zo pissed gisteravond vonden het nergens opslaan gewoon dus alles nu de werleld uit en me message over gister heeft geholpebn ene positive message dan wel >:)

see ya en was leuk op UTM maar die newbees
kunnen jullie niks aan doen moeten het ook leren :7

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 20:34

MeNTaL_TO

The future is not set

Gisteren ff op de UTM server geweest, werd me meteen weer 1 ding duidelijk, ik ben slecht :(

Ben geen babe magnet, maar een bullet magnet, ik sta net ergens waar ze besluiten heen te rushen, en dat 10 potjes achter elkaar.

Maar score kon ergen, draaide iets van 1:1, 2de pot op dust iets beter 1.33:1.
Maar moet nog veel beter worden.

Wel merkte ik dat niemand reageert op hulp roepen, en teamplaying ver te zoeken was.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Ik wou ff weten of jullie ook stats hebben...

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:01

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op woensdag 23 mei 2001 14:22 schreef Maf.fe.rik het volgende:
Maf, hoezo? Met zo''n score als jij sta je d''r toch niet in ;)

j/k :9

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Verwijderd

hahah op UTM rolet ie zwaar tegen die newbees hahaha maff killt gewoon iedereen maakt niet uit wie zelfs mij naar 6 dagen gewerkt te hebebn van 12 a 13 uur per dag ;)

see >:)

Verwijderd

IK en rulen? laat me niet lachen. Ik bedoel: 56K, P2-300... U know what I mean?

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 20:14 schreef koor het volgende:
Om maar meteen mijn eerste entree te maken in tweakers land (behalve resetten van die bakken)

Bij deze wil ik dan meteen mijn wel gemeende excuses aanbieden aan iedereen die ik ontterecht gebanned heb.
Ik heb zojuist alle maar dan ook alle bans
opgeheven.

Tjaa woorden zeggen zo weinig.
Daarom kan ik alleen maar voorstellen om toch eens weer langs te komen op onze server en het meteen uit te proberen.

Ik kan ook alleen maar zeggen dat ik een heet hoofd van nature ben en dat botst nou eenmaal.

mijn doel is nu alleen om vrede met iedereen te stichten (en daarna ze met een colt af te schieten ;) of anders om :+ )

Kijk ik wil nou niet meteen de hele wereld op mijn dak halen, dus please no flame wars.

Ik heb mijn admin kick en ban rechten moeten inleveren aan passie :'( en kan daardoor nog weinig meer doen.

Dus nogmaals wil ik iedereen mijn wel gemende excuses aanbieden.

Wil je toch een keer met mij fraggen omdat je me toch zo''n eikel vindt, neem dan even contact op met me en we regelen wat: koor@phlex.net

Ik weet gewoon niet de woorden te gebruiken die het juiste gevoel leggen.

Laat ik het zo omschrijven dat ik mijn goede wil, wil tonen en dat ik een verbetering beloof.

Laten we stoppen met cs naar de klotuh te helpen (het geen ik zwaar aan mee gewerkt heb) en er weer een toffe game van maken.

p.s. als we genoeg verkeer krijgen, dan mag ik servers bij plaatsen.

Met vriendelijke groeten,

[=-UTM-=] Koor
jij hebt mij( -=(-_-) SpHeRe (-_-)=- laatst echt een keer voor iets onzinnigs gebanned, ik zal het opnieuw zeggen, in ee andere topic is mijn console te zien hiervan. dat je je excuses aanbied, kan ik echt waarderen, en ik zal binnenkort zeker weer vaker langskomen, je bedoeld het vast wel goed, jij bent ook maar mens, die maken nou eenmaal wel is fouten.
kortom: excuses aanvaard!
:);):+:P8-)B-)*D

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 23 mei 2001 15:49 schreef Maf.fe.rik het volgende:
IK en rulen? laat me niet lachen. Ik bedoel: 56K, P2-300... U know what I mean?
dat zegt geen ene aars, ik speel op een thunderbird 900 met kabel, ping is altijd goed, maar zo fantastisch speel ik niet, hoewel het wel steeds beter gaat

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Ik speel op een celly 333@416 , 256 mb geheugen, TNT met een gemid fps van 30

En dan nog een ISDN lijntje

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Ik speel met T''bird 1@1,1, GF2pro@225/450, 512 ram>:)

EN Casema :r:r:r

PSN

Verwijderd

E moi met:
1,2 GHZ, geforce 2 32 mb., 256 mb. werkgeheugen, intellieye explorer... En dat met adsl.... Ach... Ik kan ermee leven... :9

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Op dinsdag 22 mei 2001 22:24 schreef kRiTz_C het volgende:
how cute >:)

Het grootste gedeelte van de UTM mensjes ken ik wel wat en zijn wel oke .. zijn zei weer de lul omdat koor banhappy is.

Maar ach zo zal het altijd wel gaan neem Firefox b.v. hoeveel die zich niet al geirriteerd heeft aan dit soort topics.
* Firefox ergert zich wel eens aan dat gescheld jah. ''t Irriteert me gewoon dat iedereen het beter denkt te weten, vooral ook omdat Koor net zo goed een hoop vrije tijd steekt in het onderhouden van dat servertje. Jammer dat er zo over lamers gekankert wordt als het over de Vuurwerk/UTM server gaat. Lamers heb je overal (helaas). Maar gelukkig zie ik ook de positieve berichten als mensen een tijdje niet meer kunnen spelen, dat maakt een hoop goed. O+

Go Strikerz!

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• BC3 Victim
Op woensdag 23 mei 2001 14:22 schreef Maf.fe.rik het volgende:
Tjaa ik zou zeggen check http://cstrike.phlex.net eens...
Updated elke nacht om 4:00.

Verwijderd

THX! cool ik sta 10e daar :P :P heerlijk

• BC3 Victim
Op woensdag 23 mei 2001 18:37 schreef koor het volgende:

[..]

Tjaa ik zou zeggen check http://cstrike.phlex.net eens...
Updated elke nacht om 4:00.
Als diegene die de Vuurwerk server in eerste instantie heeft opgezet wil ik ook nog een paar dingen kwijt:

Koor heeft nog wel eens de neiging (gehad) om snel te bannen. Dat probleem is uit de wereld geholpen.
Ik moet echter (na een paar maanden adminnen) concluderen dat het best wel eens nodig is om mensen van de server af te schoppen, simpelweg omdat ze het nodig vinden om te schelden, op teamgenoten te schieten of levels lang met een AWP in een hoekje te gaan zitten.
In zo''n geval waarschuw ik zelf meestal, waarna bij herhaling een kick volgt.
Sommige mensen, bijvoorbeeld zij die het nodig vinden om bepaalde rassen te gaan beledigen of terug blijven komen en de regels blijven schenden kunnen van mij op een ban rekenen.

Vanmiddag hebben Passie, Koor en ik het er al over gehad en het is duidelijk dat de bans een stuk minder zullen worden. Zoals
Passie al schreef zullen we 1 lijn trekken met de regels, wanneer wel kick, wanneer niet enzo.

Verder wil ik nog kwijt dat Koor inderdaad bijzonder veel vrije tijd steekt in het onderhouden van de server(s), het is dus niet zo dat Koor alleen maar de EViL Admin heeft uitgehangen..

Ik zal samen met Koor en Passie nog eens kijken naar mogelijkheden om meer of andere servers te installeren. Suggesties zijn natuurlijk welkom (wat niet betekent dat ze ook allemaal ingewilligd worden). Mij kun je bereiken op maarten@klet.st.

Grts,

[Vuurwerk] Merde

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

Heee Maarten, long time no see! alles goed verder? Laat eens wat van je horen joh!

Verwijderd

ff niet meer posten in deze en die andere topic. dan verdwijnt die negatieve pupliciteit wat sneller. (Voel me best schuldig :P )

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Van die stats klopt echt heeeeeelemaal geen kont :(
Ik sta daar nog steeds in met 0-0 na gister :Z

PSN

• BC3 Victim
Op donderdag 24 mei 2001 15:17 schreef YakuzA het volgende:
Van die stats klopt echt heeeeeelemaal geen kont :(
Ik sta daar nog steeds in met 0-0 na gister :Z
Dat kan kloppen en het is geen truckje of wat dan ook...

Maar door de reboot van mijn server voor qmail en nog wat leuke dingen...
Was de mount tussen mijn server en de cs server er niet. nu wel.

su-2.05$ /home/users/counter/crontab.sh 2> /dev/null
++ HLstats 1.01 starting...

-- UDP listen socket disabled, reading log data from STDIN.
-> All data from STDIN will be allocated to server ''62.250.7.49:27015''.
-- Connecting to MySQL database ''hlstats'' on ''localhost'' as user ''hlstats'' ... connected OK

++ HLstats is now running (Normal mode).

Update onderweg...

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op donderdag 24 mei 2001 15:29 schreef koor het volgende:
[..]
Snik zijn al mijn stats ge/dev/null''ed :'( ;)

PSN

• BC3 Victim
Op donderdag 24 mei 2001 15:32 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Snik zijn al mijn stats ge/dev/null''ed :'( ;)
Yep anders loopt mijn server vol *D

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op donderdag 24 mei 2001 15:36 schreef koor het volgende:

[..]

Yep anders loopt mijn server vol *D
Had ik samen met eend, maf en DC dan zoveel gefragged })

PSN

Verwijderd

Och ... als de CS-GoT-ers zich net zoals de UT-GoT-ers gedragen snap ik wel dat ze gekicked worden.

Wat een stelleke whiners ...

Verwijderd

UTM? wie zijn UTM is dat een goeie clan?

En killing Machine zit je toevalling ook in [CFS]? Die hebben daar hebben wij namelijk van gewonnen met 40-12 :) In CFS zat namelijk ook een killing machine in....

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 16:41 schreef Guuske het volgende:
Och ... als de CS-GoT-ers zich net zoals de UT-GoT-ers gedragen snap ik wel dat ze gekicked worden.

Wat een stelleke whiners ...
Doen ze niet (ik iig niet ; ))

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 15:56 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Had ik samen met eend, maf en DC dan zoveel gefragged })
Denk dat we teveel knife kills hebben gemaakt ;)

*OVERLOAD* *ERROR* ;)

• BC3 Victim
UTM? wie zijn UTM is dat een goeie clan?
En killing Machine zit je toevalling ook in [CFS]? Die hebben daar hebben wij namelijk van gewonnen met 40-12 In CFS zat namelijk ook een killing machine in....

En nee dat is hij niet anders had ie allang je ass gekickt met 50-2 ofzo.
Kom maar es op de vuurwerk server dan zul je zien :P
En we zijn redelijk goed ja.
2on2 staan Killingmachine en ik 3e van nederland, en hij is beter dan die van CFS ! :P

Grtz, [=-UTM-=]Vortex21

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op donderdag 24 mei 2001 19:42 schreef Paestero het volgende:

[..]

Denk dat we teveel knife kills hebben gemaakt ;)

*OVERLOAD* *ERROR* ;)
We hadden met z''n 4en toch minstens 30 knifekillz gemaakt :D

PSN

• BC3 Victim
[b]Op donderdag 24 mei 2001 20:47 We hadden met z''n 4en toch minstens 30 knifekillz gemaakt :D
Das heel tof voor je.
Jeez man wat hebben de csers van tegenwoordig...
Bijna elke keer als ik ga csen, wordt ik wel zes keer beschoten door teamleden aan het begin van het spel...
zovan dag 100 Hp, en dan mag je verder spelen met 20 Hp ofzo.

En als je dan uiteindelijk zo iemand weg vote, dan zijn ze pist omdat ze gekickt worden.
Stelletje lamers zijn dat.
Jammer dat ik ze nu niet permanent op de banlist kan / mag zetten.

Verwijderd

lol, gelukkig kun je hier je frustraties nog even luchten ;)
maar dat is inderdaad erg irritant ...
had er laatst ook 1 in Siege .. we beginnen en meteen knalt hij me een headshot ... ik: "GVD wat doe je ?!" .. hij: "oeps sorry ging per ongeluk" ...
volgende ronde doet hij het dus weer.... zelfde verhaal .....
en omdat ik toch al bijna ging kappen de volgende ronbde even een AK gekocht, hem in z''n rug tot 20 HP geschoten met het bericht "OEPS, DIT GAAT HEEL ERG PER ONGELUK, ZO BEDOEL IK HET ECHT NIET !!!!!" en daarna meteen weg gegaan ....
sjah ik weet het, ''t is niet de goeie manier maar af en toe kan ik er ook zo boos over worden :( ...
naja, ik heb vandaag een LAN :) en daar kan je je persoonlijk op de teamkillers uitleven ;) hehehehehe, neej we zetten FF toch uit want er zijn er een paar die het niet echt kunnen >:)

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

heel kut voor je, maar bij mij ben je dan dus toch echt weg he?

''k snap dat je gefrustreerd bent, maar je staat dan toch echt op de zwarte lijst als ik net op dat moment binnen kom.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

He UTM''ers ik heb hier WON van een cheater die jullie wel mogen bannen. Als jullie dit lezen gooi dan ff wat over mijn icq :)

[BTW de stats staan er nu wel :) ]
kunnen jullie misschien deze link ook op 1e pagina zetten? http://cstrike.phlex.net/index.php?mode=weaponinfo&weapon=sg552&game=cstrike

PSN

• BC3 Victim
Op vrijdag 25 mei 2001 14:54 schreef YakuzA het volgende:
He UTM''ers ik heb hier WON van een cheater die jullie wel mogen bannen. Als jullie dit lezen gooi dan ff wat over mijn icq :)
Sorry maar ik ga hem niet zomaar bannen.
Heb bewijs nodig anders ben ik weer trouw bij
af.

Sorry.
[BTW de stats staan er nu wel :) ]
kunnen jullie misschien deze link ook op 1e pagina zetten? http://cstrike.phlex.net/index.php?mode=weaponinfo&weapon=sg552&game=cstrike
Over de url valt nog te praten, maar ben blij dat je stats het doen.

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-01 23:34
Wat zie ik nu? Is UTM weer bij elkaar?
De clan was toch uit elkaar gevallen ofniet?
En waarom is de tag anders? :? :?

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Op vrijdag 25 mei 2001 18:46 schreef koor het volgende:

[..]

Sorry maar ik ga hem niet zomaar bannen.
Heb bewijs nodig anders ben ik weer trouw bij
af.

Sorry.
[..]

Over de url valt nog te praten, maar ben blij dat je stats het doen.
Hehehehe, ik was dus samen met yak gister op de server en zeker was het een cheater, een teamkillende cheater.
Ik ging maar ff onder de nick antiteamkiller bij het spawnpunt staan om hem een paar kogels door zijn kop te boren >:) . Hij drijgde ook de server te crashen, maar dat had hij niet gedaan.
Zijn nick was [myg0t]UnStOpAbLe
hier is je bewijs:
http://cstrike.phlex.net/index.php?mode=playerhistory&player=8335

Steam

Pagina: 1