alweer iets waar ik
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Je kan hem niet zien want hij schiet vanuit de "camerapunten" (die aldoor voorbij switchen als je een level joined)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
hallo
Verwijderd
Euh :?Op dinsdag 22 mei 2001 15:08 schreef NaLiN het volgende:
zet die net_graph 1 uit scheelt weer 20 fps
Volgens mij moet dit in een ander draadje staan
Tja, beetje off-topic zullen we maar zeggen. En 20 fps scheelt het echt nietOp dinsdag 22 mei 2001 15:16 schreef Reyes het volgende:
[..]
Euh :?
Volgens mij moet dit in een ander draadje staan
V-sync uitzetten maakt daarentegen wel veel uit SuB
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Hoe kun je trouwens die enemy letters voor je enemy zetten? Vindt het eerlijk gezegd toch wel beetje cheaten aangezien je dat vast ook wel om een hoekje kunt uit zien steken..of heb ik dat nou fout?
moet je ff kijken onder advanced options, weet het console command zo niet uit mijn hoofd. En het is geen cheaten want het werkt alleen als je met je crosshair erover gaat.Op dinsdag 22 mei 2001 15:51 schreef G3R10 het volgende:
Irritant zeg...
Hoe kun je trouwens die enemy letters voor je enemy zetten? Vindt het eerlijk gezegd toch wel beetje cheaten aangezien je dat vast ook wel om een hoekje kunt uit zien steken..of heb ik dat nou fout?
cheaten ja ach je kan het gewoon aanzetten ik gebruik verder geen progjes scripts oid. Tis wel handig bij een flashbang dan heb je nog een kans om er 1 af te makenOp dinsdag 22 mei 2001 15:51 schreef G3R10 het volgende:
Irritant zeg...
blablabla
Verwijderd
u zoekt, ik vind (voor deze ene keer want nu weet ik eens toevallig ietsOp dinsdag 22 mei 2001 15:54 schreef ds het volgende:
[..]
moet je ff kijken onder advanced options, weet het console command zo niet uit mijn hoofd. En het is geen cheaten want het werkt alleen als je met je crosshair erover gaat.
hud_centerid 1
zo wat een verrijking van het topic, en tja die bugs zijn gewoon ongeloofelijk slordig van het CS team.... waarschijnlijk te weinig beta testen en te weinig nadenken over je code...
Is speciaal soort hostage-jump. Maar de details ga ik ni vertellen. Ik heb het een keer op een prive-servertje getest in beta 6 ofzo.
Hij was onzichtbaar ofzo raar iig.
damn , hebben ze bug er nu nog niet uit ??
''k geen 1 waarschuwing... zie ik het weer -> ban
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Verwijderd