Toon posts:

[BC3] Nee he! Weer een nieuwe CS Cheat!?!?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok was gisteren op een pubbie en ja hoor een cheater, is dit een nieuwe of gewoon een invisible cheat?

Screens:

plaatje1

plaatje2

plaatje3

Check die bb gozer zijn naam had ook de hele tijd een witte kleur :(

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

D''r is een nieuwe cheat, dan wordt je geteleporteerd naar de camerastandpunten en je bent invisible...

alweer iets waar ik :r van wordt :)

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
spectator bug.. die persoon gaat dan spectaten (hij hoort dus niet bij een team).

Je kan hem niet zien want hij schiet vanuit de "camerapunten" (die aldoor voorbij switchen als je een level joined)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Bah!
Dan kan je die persoon dus niet doodschieten of wel?
Jammer dat die camera''s niet kapotkunnen :(

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

zet die net_graph 1 uit scheelt weer 20 fps :)

hallo

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 15:08 schreef NaLiN het volgende:
zet die net_graph 1 uit scheelt weer 20 fps :)
Euh :?:?
Volgens mij moet dit in een ander draadje staan :)

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op dinsdag 22 mei 2001 15:16 schreef Reyes het volgende:

[..]

Euh :?:?
Volgens mij moet dit in een ander draadje staan :)
Tja, beetje off-topic zullen we maar zeggen. En 20 fps scheelt het echt niet :)
V-sync uitzetten maakt daarentegen wel veel uit SuB ;)

Verwijderd

Topicstarter
net_graph uit vind ik niet handig en vsync uit ziet er niet uit.

• BC3 Victim
netgraph uit, showfps aan (cl_showfps 1) ..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Irritant zeg...

Hoe kun je trouwens die enemy letters voor je enemy zetten? Vindt het eerlijk gezegd toch wel beetje cheaten aangezien je dat vast ook wel om een hoekje kunt uit zien steken..of heb ik dat nou fout?

• BC3 Victim
Op dinsdag 22 mei 2001 15:51 schreef G3R10 het volgende:
Irritant zeg...

Hoe kun je trouwens die enemy letters voor je enemy zetten? Vindt het eerlijk gezegd toch wel beetje cheaten aangezien je dat vast ook wel om een hoekje kunt uit zien steken..of heb ik dat nou fout?
moet je ff kijken onder advanced options, weet het console command zo niet uit mijn hoofd. En het is geen cheaten want het werkt alleen als je met je crosshair erover gaat.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 mei 2001 15:51 schreef G3R10 het volgende:
Irritant zeg...

blablabla
cheaten ja ach je kan het gewoon aanzetten ik gebruik verder geen progjes scripts oid. Tis wel handig bij een flashbang dan heb je nog een kans om er 1 af te maken :)

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 15:54 schreef ds het volgende:

[..]

moet je ff kijken onder advanced options, weet het console command zo niet uit mijn hoofd. En het is geen cheaten want het werkt alleen als je met je crosshair erover gaat.
u zoekt, ik vind (voor deze ene keer want nu weet ik eens toevallig iets >:))

hud_centerid 1

zo wat een verrijking van het topic, en tja die bugs zijn gewoon ongeloofelijk slordig van het CS team.... waarschijnlijk te weinig beta testen en te weinig nadenken over je code...

• BC3 Victim
Dat is geen cheat , maar een bug is assault. Ik denk dat die er in v1.1 uit is.

Is speciaal soort hostage-jump. Maar de details ga ik ni vertellen. Ik heb het een keer op een prive-servertje getest in beta 6 ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
hossie jumpen kan ik ook wel maar dat was dit zeker niet. Dit is trouwens ook cs1.1.

Hij was onzichtbaar ofzo raar iig.

• BC3 Victim
Ow sorry ik dacht dat je het over dat rondlopen in de lucht had ... scherm staat nogal donker , dacht dat de eerst hostage (rechtse ) de T was.

damn , hebben ze bug er nu nog niet uit ??

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Hossie surfing is idd nogsteeds mogelijk, en wordt nogsteeds gedaan.

''k geen 1 waarschuwing... zie ik het weer -> ban

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Verwijderd

Vos..hossiesurfen heeft amper nut..behalve in assualt dan. Doe het zelf nog welles..maar vanaf nu dus niet meer op de GoT servertjes (najah..net of dat momenteel mogelijk is..)

Verwijderd

Topicstarter
lol ban zegt ie :)
Pagina: 1