De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
- meer wapens
- damage meer realistisch
- meer hitzones per model (zie SoF)
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
-betere HE damage
-Hossies wat slimmer
-Boobytraps voor de terro''s...
-AWM PLEASE WEER LETHAL
-e.v.t een M16 met mogelijke upgrade, zodat je een grenade launcher er onder hebt, die smoke en HE kan afvuren.. of word het dan niet meer leuk als terro???
-En, natuurlijk, een beter systeem tegen die cheaters die steeds vaker voorkomen...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Op dinsdag 22 mei 2001 14:15 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
- meer hitzones per model (zie SoF)
AWM is in genoeg hitzones lethal... gewoon beter mikkenOp dinsdag 22 mei 2001 14:20 schreef GekkeKoe het volgende:
-AWM PLEASE WEER LETHAL
WAT slimmer?Op dinsdag 22 mei 2001 14:20 schreef GekkeKoe het volgende:
-Hossies wat slimmer
Mij lijkt: meer levels enne, docks terug
- Therion
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
De 557 wat sterker maken.
Cheats eruit(!!!)
Natuurlijk hogere fps en minder lag
De hitzones perfectioneren.
En die granaat!
Werd trouwens gister voor tjieter uitgemaakt, na 4 mensen met een headshot om zeep te hebben geholpen met AK
nee, ik wil met de AWM iemand ze hand eraf kunne schieten om hem vervolgens close range te kunnen knifenOp dinsdag 22 mei 2001 14:26 schreef venoxxx het volgende:
[..]
[..]
AWM is in genoeg hitzones lethal... gewoon beter mikken
of met een ak in ze poot knallen zodat ie verder moet kruipen >:)>:)
ow en er meot een systeem komen waairn als de CT''s de hossies killen de T''s automatisch winnen, en andersom, als de T''s de hossies afknallen, de CT''s winnen
watn ik maakte het vaak mee dat de T''s de hossies meteen afknallen en dat vind ik lame
edit:
- AWM mag blijven maar mag wat mij betreft 16000 kosten
- Para moet sterker >:)>:)
- FN-P90 moet sterker en duurder
- night vision moet IR bril worden waardoor je ook geen last hebt van rook, tevens mag ie dan ook weer duurder worden
Ja op die fiets. Hoe minder health hoe langzamer je loopt. Allemaal leuk en aardig, maar het moet wel een voorspelbaar spel blijvenOp dinsdag 22 mei 2001 14:31 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
nee, ik wil met de AWM iemand ze hand eraf kunne schieten om hem vervolgens close range te kunnen knifen
of met een ak in ze poot knallen zodat ie verder moet kruipen >:)>:)
ow en er meot een systeem komen waairn als de CT''s de hossies killen de T''s automatisch winnen, en andersom, als de T''s de hossies afknallen, de CT''s winnen
watn ik maakte het vaak mee dat de T''s de hossies meteen afknallen en dat vind ik lame
En dat hossies killen doe ik ook weleens in de pistolround, of als je er al 2 gered hebt de andere 2 neermaaien
Dat gedrag houdt natuuurlijk snel op als dat bestraft wordt
[edit]
IR bril koop ik noooooit, powerstrip is voldoende
en als er dan iemand overheen loopt, BOOOM! (ook bij je eigen teammates natuurlijk, hadden ze maar op moeten letten
en die hitzones zij ook cool, ik denk alleen dat ik dan te vaak afgeknald word terwijl ik nog aan het spelen ben met dooie lichamen
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
IR bril is wel lachug, koop em wel eens voor de grap, maar dat bedoel ik, als er meer maps zijn waar je em ech tkan gebruiken dan is het nuttigOp dinsdag 22 mei 2001 14:35 schreef venoxxx het volgende:
[..]
Ja op die fiets. Hoe minder health hoe langzamer je loopt. Allemaal leuk en aardig, maar het moet wel een voorspelbaar spel blijven
En dat hossies killen doe ik ook weleens in de pistolround, of als je er al 2 gered hebt de andere 2 neermaaien
Dat gedrag houdt natuuurlijk snel op als dat bestraft wordt
[edit]
IR bril koop ik noooooit, powerstrip is voldoende
en dat hossies kille als je er al 2 gered hebt dat bedoel ik, dacht je dat ze dat in het echt ook deden
ik wil meer realisme, moet meer de kant op van Rogue spear enzo, maar dan wel FPS style
Haha, dacht je dat in het echt god elke keer zegt: Terrorists win!Op dinsdag 22 mei 2001 14:41 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
en dat hossies kille als je er al 2 gered hebt dat bedoel ik, dacht je dat ze dat in het echt ook deden
ik wil meer realisme, moet meer de kant op van Rogue spear enzo, maar dan wel FPS style
CS kan denk ik qua stijl niet te veel veranderen, want dan wordt het gewoon een ander spel. Iedereen is nu helemaal gewend aan de huidige speelwijze.
Bokkie: ik denk dat dat een puinhoop wordt... Mensen die tk-en leuk vinden zullen het niet laten de hossies af te knallen zodat de ronde voorbij is.Op dinsdag 22 mei 2001 14:31 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
- [GoT]Th3r!on
kan best, maar ik vind het vervelend om mensen te kicken omdat ze de hossies express af knallenOp dinsdag 22 mei 2001 14:48 schreef Inbox4me het volgende:
[..]
Bokkie: ik denk dat dat een puinhoop wordt... Mensen die tk-en leuk vinden zullen het niet laten de hossies af te knallen zodat de ronde voorbij is.
- [GoT]Th3r!on
Dat is zo, maar ik kick ze liever dan dat de ronde voorbij is.....Op dinsdag 22 mei 2001 14:50 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
kan best, maar ik vind het vervelend om mensen te kicken omdat ze de hossies express af knallen
- hitboxes moeten worden gefixed
- granaat damage moet worden gefixed
- mp5 moet weer zoals in 1.0 worden
- de wapens moeten precieser worden
- muren flashen moet worden gefixed
- spektator bug moet worden gefixed
zoiets??
hallo
Verwijderd
Wat ik echt graag zou willen is een betere netcode zodat ik met mijn 56k6 ook lekker mee kan komen
Verwijderd
-MEER GUNZ!! (geen machine gunz, dis CS niet 1 of andere oorlogs film)
-Cheaters banne op ALLE servers ,Jammer voor diegene die gebanned worden, maar je verziekt andermans speel plezier ermee!
-Para eruit - Hoort gewoon niet in CS thuis, tis geen oorlogs mod waarin je tientallen machine guns hoort ratelen
-AWP duurder en precieser maken
-HE granaat dodelijker,zoiets als 1 HE = 1 kill (of meerdere
-Hossies moeten naar school...
-Hossies mogen er wel wat beter uitzien
-Knife moet worden gefixed,
*Je kan nu vanaf 3 meter afstand iemand raken met primary attack
*Secondary attack moet sterk!
En nog een paar dingen waar ik nu niet op kan kome
Verwijderd
-kunnen liggen
-(proximety) mijn
-inderdaad die hitpoints bijwerken
-grenade launcher?
Vroeger kon je in estate (toen er nog lichtknopjes zaten) de lampen uitdoen en dan met zo''n nightvision ergens je verschuilen als er dan een zaklamp ging schijnen werd het spannend
owja, liggen is ook wel kewl, alleen zo moeilijk te raken..Op dinsdag 22 mei 2001 16:24 schreef hardenberg het volgende:
-AWP weer full strength
-kunnen liggen
-(proximety) mijn
-inderdaad die hitpoints bijwerken
-grenade launcher?
Vroeger kon je in estate (toen er nog lichtknopjes zaten) de lampen uitdoen en dan met zo''n nightvision ergens je verschuilen als er dan een zaklamp ging schijnen werd het spannenddat was echt gaaf...dus inderdaad meer gebruik van nightvision!!!
Dus veel rennen -> moe en traag lopen...
Veel springen ? whoa... slow down boy...
Verder.. natuurlijk die kuthosa''s... fix ''t
Ik zou graag zien dat de VIP een aparte gun krijgt... een usp past niet bij een VIP.. gewoon een enorme Magnum oid...en dan een revolver... jah
Verder... zou ik graag een afgezaagde dubbelloop zien... kom op... iedere urban terror heeft zo''n ding (waarmee beroof je anders de bank?...
Uuh... verder wil ik gewoon de oude netcode terug... zoals ''t hoort.. geen vreemde fixes om die hbb''s een kans te geven om mij al laggend te raken...
mwah.. dat was ''t wel zo''n beetje
of nog beter; een trip bom met ir straal die je alleen kan zien met ir gogglesOp dinsdag 22 mei 2001 14:41 schreef venoxxx het volgende:
Ja een boobytrap ala duke nukem 3d!!! Zo''n mooi rood lijntje van de laser net boven de grond en als je er dan niet overheenspringt: Boooom!
Verwijderd
NEE!!!Op dinsdag 22 mei 2001 17:08 schreef G3R10 het volgende:
...die gun waar elke wannabe rebel mee loopt (ak dus) moet ct ook kunnen kopen
CT heeft Colt, die klote CT''s mogen geen AK kope!!
Nee! Dan moet ik die dingen gaan kopen. Als ze nou gweoon erg moeilijk zichtbaar zijn en dan mag je ze wat mij betreft beter zien met die goggles.Op dinsdag 22 mei 2001 17:17 schreef Kage het volgende:
[..]
of nog beter; een trip bom met ir straal die je alleen kan zien met ir goggles
thats all folks!!!!
PIII 800@804 Mhz
jammer dattie weg is jah, de ongehoorde killrates die ik daar tegen n00bs haalde...
3 tegen 4, 30 minuten, 40 rondes... eindstand? 40-0, 93-13 ... habbah habbah... wa waren nog eens tijden, om 4 uur ''s nachts.
(ze hadden niet eens de tijd hun wapens te kopen leek het
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Yep me2, was me in het begin niet eens opgevallen.Op dinsdag 22 mei 2001 18:00 schreef Paestero het volgende:
arabstreets.. hmm die mis ik als kiespijn
Ik kan trouwens niet zomaar nog meer levels opnoemen die verdwenen zijn, terwijl ik het al redelijk lang speel, naar mijn idee zijn alle goeie levels gebleven.
Owjah, de_nuke heb ik vaak gespeeld...die zit er nu niet meer bij.
hmmm.. andere engine... zit wat in...
Verwijderd
- Die smoke moeten ze zo maken dat niet zoveel frame rate verlies is (ik heb geen zin om te zitten kutten in de console en/of config file)
- Hitzones dat je bijv. wapen uit handen kan schieten
- veeeeeeel meer wapens
- Meer hebbedingetjes zoals betere armor, IR-bril ook, Booby traps ook, Maar vooral een spiegel zoals bij Swat 3. Dat je dan om de hoek kan kijken met dat dingetje. Lijkt me echt kewl.
- Meer maps offcourse
- Maar niet dat van dat je dan moe wordt als je teveel doet ofzo... Das niet kewl..
Ja dat zou helemaal beter zijn. Hoewel ik het idee heb dat de UT engine wat beter op de feel van de HL engine aansluit.Op dinsdag 22 mei 2001 18:53 schreef SuB het volgende:
wat dachten jullie van een andere engine?
quake3 ofzo?
Wat ik zou willen zien:
-Alle bugs eruit (tis na al die jaren nog steeds zooo buggy), en tags en decals ook in d3d (opengl crasht met win2k)
-XM1014 òf eruit, of zwaar aangepast. Dat wapen vind ik echt veel te eenvoudig op closerange. FF de schietknop inhouden, en je loopt door de tegenstander heen zonder 1HP te verliezen. No skills just kills noem ik dat. Echt niet leuk dat wapen. Ja oke, ik gebruik hem ook wel eens (maar zeker niet langer als 2 rondjes na elkaar), maar dat is om af te reageren. Maar sommige CS''ers gebruiken hem te vaak, echt lame vind ik dat
behalve de awm (link naar fabrikantOp dinsdag 22 mei 2001 14:20 schreef GekkeKoe het volgende:
Mij lijkt
-betere HE damage
-Hossies wat slimmer
-Boobytraps voor de terro''s...
-AWM PLEASE WEER LETHAL
-e.v.t een M16 met mogelijke upgrade, zodat je een grenade launcher er onder hebt, die smoke en HE kan afvuren.. of word het dan niet meer leuk als terro???
-En, natuurlijk, een beter systeem tegen die cheaters die steeds vaker voorkomen...
maar boobytraps worden dat dan een soort van lasermines waar je 10 sec moet wachten om ze te zetten?
ook wil ik ff vermelden dat de colt m4a1 de opvolger van de M16/AR15 is. (prodcutindex colt) alleen hebben ze in cs gekozen om een eenvoudige versie erin te stoppen met een silence. (ik had lever de colt m4a1 sopomod sd (voldens de bulletproof snipers mod voor rogue spear heet ie zo, weet het niet zeker) terug die ze er eerst in hedden dus silener en scope.
van mij mogen ze er ook wel een 14 inch magnum mark VII met scope in doen
of een HK OICW : 20 mm high explosive shell + een g36k geweer + electronisch sichting systeem (NV en IR en vergroting d8 ik) in een package
meer over HK wapens hier en hier (best wel leuk om eens the bekijken imo)
uiteindelijk zijn horen oicw en de m16/ar15/m4a1 met grenade launcher niet in cs thuis. het zijn militaire wapens. eigenlijk hoort de para ook niet in cs thuis. dat is ook een militair wapen dat nooit in een situatie dat een swat team meemaakt thuishoort. een para is eigenlijk bedoeld voor suppressing fire. dus een loden muur. op het slagveld (of slachtveld
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
en een Magnum plz
and Docks back pzl mijn favourite map was dat en meer samen spel laats 4 ct tegen 1 terro ct stonden te kijken hoe ik neer ging lekker hoor NOT
see ya laterz alligators
Verwijderd
de benelli mag blijven, maar moet ipv buckshot, maar 1 ounce slugs gaan schieten >:)>:)
Sig 550 mag eruit, wordt toch neit gekocht
PSG-1 moet zuiverder, dat ding is in het echt veeeeeel zuiverder
mag idd wel een revolver in, iets van een .44 Anaconda of zo
ipv de MP5 moeten de T''s de beschiking krijgen over de Uzi, (wordt meer gebruikt dan de MP5 aangezien die lastig te koop is en tevens erg duur op de zwarte markt)
MP5 navy voor de CT moet worden vervangen met de MP5K silenced of de MP5 zonder navy Trigger -> DWZ extra fire mode - naast de huidige single shot en full auto ook de 3 shot burst
strafen en schieten met de zoomwapens in zoomstand moet onmogelijk zijn, alleen stilstaand en gebukt moet je kunnen schieten, zodra je gaat lopen moet ie uitzoomen
wapen buy systeem voor de T''s moet afhankeljik worden van de soort T die je hebt gekozen, de GSG-9 gebruiken andere wapens dan de SAS etc, enige univeriele wapen in de CT business is de MP5 familie, de USP tactical en de benelli
CT''s moeten voor veel cash een IR scope op een .50 Super AWM kunnen kopen om door muren heen te schieten >:)>:)
met de IR bril moet je alles in warmte zien, en dus ook geen onderscheid kunnen maken tussen friends and foe''s
naast de flashbang moet er ook de shock grenade komen
hehhehe, deze gozer heeft zijn huiswerk wel gedaan, toppie!!!Op woensdag 23 mei 2001 03:20 schreef ocf81 het volgende:
[..]
behalve de awm (link naar fabrikant) ben ik het wel met je eens.
maar boobytraps worden dat dan een soort van lasermines waar je 10 sec moet wachten om ze te zetten?
ook wil ik ff vermelden dat de colt m4a1 de opvolger van de M16/AR15 is. (prodcutindex colt) alleen hebben ze in cs gekozen om een eenvoudige versie erin te stoppen met een silence. (ik had lever de colt m4a1 sopomod sd (voldens de bulletproof snipers mod voor rogue spear heet ie zo, weet het niet zeker) terug die ze er eerst in hedden dus silener en scope.
van mij mogen ze er ook wel een 14 inch magnum mark VII met scope in doen(die bestaan, moet je ff op deze site kijken)
of een HK OICW : 20 mm high explosive shell + een g36k geweer + electronisch sichting systeem (NV en IR en vergroting d8 ik) in een package
meer over HK wapens hier en hier (best wel leuk om eens the bekijken imo)
uiteindelijk zijn horen oicw en de m16/ar15/m4a1 met grenade launcher niet in cs thuis. het zijn militaire wapens. eigenlijk hoort de para ook niet in cs thuis. dat is ook een militair wapen dat nooit in een situatie dat een swat team meemaakt thuishoort. een para is eigenlijk bedoeld voor suppressing fire. dus een loden muur. op het slagveld (of slachtveld)
ja T''s kunnen in het echt overal aan komen, maar dat heeft wel zijn prijsOp woensdag 23 mei 2001 10:18 schreef GekkeKoe het volgende:
[..]
hehhehe, deze gozer heeft zijn huiswerk wel gedaan, toppie!!!Alleen dat militaire wapens niet thuishoren in cs.. Hmm, die terro''s kunnen toch wel aan die troep komen in het echt?????? GRTZ
de MP5 bijv kost in dat circuit heel duur omdat het een klasse 3 vuurwapen is, en dus erg goed op gecontroleerd wordt tijdens vervoer ed, een Uzi daar entegen is veel makkelijker te krijgen, evenals de Mac10
zelfde geld voor de AK, AK variaties worden door bijna elk "arm" land gefabriceerd, zelfs amerika heeft zelf een paar AK varianten gebouwd
daarom is de AK ook relatief goedkoop, en zou de MP5 relatief duurder moeten zijn.
docks (al eerder genoemd) moet terug en ook forrest!Op dinsdag 22 mei 2001 19:17 schreef -= MaZe =- het volgende:
[..]
Yep me2, was me in het begin niet eens opgevallen.
Ik kan trouwens niet zomaar nog meer levels opnoemen die verdwenen zijn, terwijl ik het al redelijk lang speel, naar mijn idee zijn alle goeie levels gebleven.
Owjah, de_nuke heb ik vaak gespeeld...die zit er nu niet meer bij.
waarschijnlijk ben ik een van de weinigen die die map cool vindt
de_rotterdam moet anders, minder donker, overzichtelijker
thnxOp woensdag 23 mei 2001 10:18 schreef GekkeKoe het volgende:
hehhehe, deze gozer heeft zijn huiswerk wel gedaan, toppie!!!
veel sites van wapenmakers kun je op schietsport.pagina.nl/ vinden bij het lijstje van fabrikanten. op sommige sites van wapenmakers moet je ff doorspitten om bij het militaire/Law Enforcement gedeelte te komen (colt bijv. KH usa wat minder. maar voor psg etc weer wel) bij de meesten is er een link op de homepage naar hun militairy/LE gedeelte.
voor meer snipper geweren kun je ook naar www.snipercentral.com/eigelijk moet het ammosysteem van beta 3 en 4 terugkomen zodat je kun kiezen wat voor ammo je koopt. zo kun je dan ook mags voor andere guns menemen. en je zou dan kunnen kiezen tussen slug en pellets voor schotguns of als ze er een oicw in doen voor 20mm AP of 20mm HE. maar ik wacht op een militairy mod voor tribes 2. lijkt me veel gaver. (ow wee als daar geen oicw in zit!. en met beide wapens, dus de 20mm en de g36! ook de Barret Mk. 82a1 mag dan natuuurlijk niet ontbreken!)
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
- Grenade moet duurder en dodelijker. Alleen ook lastiger te gooien ofzo, minder precies, langer ontploftijd zodat tegenstanders ook ''tijd'' krijgen om iig wat damage te ontlopen.
- Hitzones a la SoF.
- Uithoudingsvermogen oid.
- Wapens, moeten er meer worden en ook gevarieerder (in prijs etc).
- $ 16.000 limiet moet eraf. Lijkt nu net alsof een T met zoveel geld het overige maar schenkt aan een kerk ofzo
- Als je gekilled wordt ook secundary weapons droppen net als grenades en evt armor (laatste moet dan wel tijd kosten om op te pakken).
- Mes moet VEEL sterker.. Knifekill halen is nu lastig (en als ik een mes in je keel zet ben je normaal gesproken SNEL dood
- Meer maps en liefst ook meer variaties. Persoonlijk heb ik op LANs met veel plezier escape maps gespeelt.
- Betere engine of dat nu een nieuwe of een opgepoetste is.
- Zoveel mogelijk cheats eruit.
Dat was het wel zo''n beetje
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
geen cheats ben ik het mee eens. meer maps niet. daar zijn er al genoeg van. wel meer goede maps. want de meeste nieuwe maps zijn niet van de qualiteit van dust of italy. misscihen een CS_fun_ of DE_fun soort map als rats?Op woensdag 23 mei 2001 14:17 schreef IceStorm het volgende:
- Hossies moeten BIG time slimmer, iig ook kunnen bukken enzo (het is sowieso al stom dat ze met zijn 4-en wachten op de CT''s als alle T''s keihard wegrushen).
- Grenade moet duurder en dodelijker. Alleen ook lastiger te gooien ofzo, minder precies, langer ontploftijd zodat tegenstanders ook ''tijd'' krijgen om iig wat damage te ontlopen.
- Hitzones a la SoF.
- Uithoudingsvermogen oid.
- Wapens, moeten er meer worden en ook gevarieerder (in prijs etc).
- $ 16.000 limiet moet eraf. Lijkt nu net alsof een T met zoveel geld het overige maar schenkt aan een kerk ofzo. Op die manier kun je ook wapens voor teamies kopen.
- Als je gekilled wordt ook secundary weapons droppen net als grenades en evt armor (laatste moet dan wel tijd kosten om op te pakken).
- Mes moet VEEL sterker.. Knifekill halen is nu lastig (en als ik een mes in je keel zet ben je normaal gesproken SNEL dood).
- Meer maps en liefst ook meer variaties. Persoonlijk heb ik op LANs met veel plezier escape maps gespeelt.
- Betere engine of dat nu een nieuwe of een opgepoetste is.
- Zoveel mogelijk cheats eruit.
Dat was het wel zo''n beetje
stamina moet IMO dan wel een beetje ruim zijn. dus niet 3x springen en dan 10 sec moeten wachten (waarom lijkt dat altijd een eeuwigheid te duren in DoD?)
over alles droppen/oprapen. is wel realitscher maar dan zou er een action van gemaakt moeten worden die een paar, niet te veel, seconden duurt. om zo de tijd te simuleren die je normaal nodig zou hebben om alees op te pakken.
nieuwe enginge: Q3? lijkt me de meeste geschikte na hl omdat de hl engine een afgeleide van de quakq engine lijn is (sommiggen zeggen q1 anderen zeggen weer q2
meer wapens. ok gimme this :9!

or this: (I think you get the point)
© ocf81 1981-infinity
Veel maps zijn op dit moment te simpel van opzet. Twee teams beginnen tegenover elkaar op de map, er zijn 3 chokepoints, wat gangen, kratten etc en klaar is map.
Persoonlijk vindt ik dust2 een goede map juist omdat ie ontzettend veel doorgangen heeft (5 manieren om van T naar CT te komen). Liefst zou ik ook maps zien die leuk zijn met grotere teams (dus 10 vs. 10). Op dit moment is alleen rotterdam daar geschikt voor.
Maps die er imho uitmogen/verbeterd mogen worden zijn: 747, vertigo, oilrig, estate, dust, cbble, tundra en dan vergeet ik er nog wel een paar
Dus gewoon goed doordachte maps
Op tundra kan je volgens mij ook redelijk spelen met 10 vs 10. Daar zijn ook verschillende uitgangen. Alleen jammer dat het een assasin map is. Daarnaast is Aztec op zich ook wel geschikt lijkt mijOp woensdag 23 mei 2001 14:42 schreef IceStorm het volgende:
Over die maps, ik bedoel ook meer GOEDE maps.
Veel maps zijn op dit moment te simpel van opzet. Twee teams beginnen tegenover elkaar op de map, er zijn 3 chokepoints, wat gangen, kratten etc en klaar is map.
Persoonlijk vindt ik dust2 een goede map juist omdat ie ontzettend veel doorgangen heeft (5 manieren om van T naar CT te komen). Liefst zou ik ook maps zien die leuk zijn met grotere teams (dus 10 vs. 10).
Maar een paar nieuwe maps kan natuurlijk nooit kwaad
Vertigo roelsOp woensdag 23 mei 2001 14:42 schreef IceStorm het volgende:
Over die maps, ik bedoel ook meer GOEDE maps.
Persoonlijk vindt ik dust2 een goede map juist omdat ie ontzettend veel doorgangen heeft (5 manieren om van T naar CT te komen). Liefst zou ik ook maps zien die leuk zijn met grotere teams (dus 10 vs. 10). Op dit moment is alleen rotterdam daar geschikt voor.
Maps die er imho uitmogen/verbeterd mogen worden zijn: 747, vertigo, oilrig, estate, dust, cbble, tundra en dan vergeet ik er nog wel een paar.
Dus gewoon goed doordachte maps.
Tundra is juist leuk joh
mar cbble vind ik een rotmap, evenals Prodigy,
Hossie maps mogen van mij ook wel een extra dimensie krijgen, zoals een koffer met geld die op de CT respawn staat en door de T''s naar de T spawn moet worden gebracht voordat ze doodgaan, of voordat de hossies zijn gered
Verwijderd
Als CT''s campen op cs_assault, zeg ik altijd de ze die APC niet hoefen te beschermen, maar dat ze de hostages moeten redden
kan, maar nu kunnen de T''s campen om de hossies te beschermen (of ze gewoon meteen afknallen)Op woensdag 23 mei 2001 15:25 schreef Paestero het volgende:
maar dan geef je de CT''s wel een reden om te campen, ipv die hostages te gaan redden gaan ze die koffer beschermen (= campen)
Als CT''s campen op cs_assault, zeg ik altijd de ze die APC niet hoefen te beschermen, maar dat ze de hostages moeten redden
maar dan moet iig die regel komen dat als CT''s de hossies killen de T''s winnen en andersom
ow en wat variatie in de hossie models mag ook wel, wat is er nou leuk aan om mannen in oranje pakkies te gijzelen
met papier mache kun je alles maken!!
ik heb variatie genoeg in de models: ik heb 2 hossie models; ene rood strak rokje aan, de ander een zwart strak rokjeOp woensdag 23 mei 2001 15:28 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
ow en wat variatie in de hossie models mag ook wel, wat is er nou leuk aan om mannen in oranje pakkies te gijzelen
Verwijderd
Die regel zou idd wel goed zijn jahOp woensdag 23 mei 2001 15:28 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
kan, maar nu kunnen de T''s campen om de hossies te beschermen (of ze gewoon meteen afknallen)
maar dan moet iig die regel komen dat als CT''s de hossies killen de T''s winnen en andersom
dat zei je eerder in deze thread ook alOp woensdag 23 mei 2001 15:28 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
maar dan krijg je weer van die lui die het leuk vinden de hossies af te knallen zodat de ronde voorbij is
dus ik ben hier niet zo voor
Verwijderd
Maar laten we dan ff de regel erbij ingooien dat iemand die 2 hostages molt, 30 min word gebannedOp woensdag 23 mei 2001 15:52 schreef Inbox4me het volgende:
[..]
dat zei je eerder in deze thread ook al
maar dan krijg je weer van die lui die het leuk vinden de hossies af te knallen zodat de ronde voorbij is
dus ik ben hier niet zo voor
1 hostages kille, oke kan gebeuren
2 hostages killen, dan mik je toch gericht op ze -> ban 30 min
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Laat die CS !#%!#%^ eerst maar eens alle fucking @!#bugs uit het spel halen... Ik ga geen lijst maken want dan ben ik een half uur bezig... laat ze ook die fucking wapens allemaal 50% sterker maken, net zoals vroeger... Een headshot moet gewoon dood zijn. Dan moeten ze de wapens zuiverder maken omdat anders newbies vol door gaan raggen en lucky headshots hebben... Knive moet sneller rennen... AWP trager... Die 2 duurste snipers moeten minder scheel... Granaten moeten niet meer door de muur knallen. Dat was et wel zo''n beetje... Blaat blaat blaat
Er zijn potjes dat ik 6 hostages per ongeluk kill... Door de muur met een granaat en weet ik veel wat allemaal... je kan dat trouwens ALLANG in deze versie instellen. Hostage Penaly heet dat.Maar laten we dan ff de regel erbij ingooien dat iemand die 2 hostages molt, 30 min word gebanned
1 hostages kille, oke kan gebeuren
2 hostages killen, dan mik je toch gericht op ze -> ban 30 min
Verwijderd
HET IS EEN AWP!!!!!!!!behalve de awm (link naar fabrikant ) ben ik het wel met je eens
Waarom zegt iedereen toch AWM? Alleen om erbij te horen ofzo? In de 1e versies van CS heete dat stomme wapen al AWP.
Check Accuracy International site maar... AWP heeft 10 kogels en AWM 5 in het magazijn.
KAN HET NOG DUIDELIJKER?!!!!!!!!!
AWP DUS!!!!!!!!!!
© ocf81 1981-infinity
ach ja, we kunnen neit allemaal zo geweldig zijn als jij heOp woensdag 23 mei 2001 22:34 schreef Sn@ke het volgende:
Ik ga niet op al jullie reacties reageren want jullie zijn bijna allemaal te newbie...
© ocf81 1981-infinity
dat van granaten door muren moeten ze eens gaan fixen. daar klopt geen reet van. en de snipers mogen van mij zo''n groene crosshair hebben.Op woensdag 23 mei 2001 22:34 schreef Sn@ke het volgende:
Ik ga niet op al jullie reacties reageren want jullie zijn bijna allemaal te newbie...
Laat die CS !#%!#%^ eerst maar eens alle fucking @!#bugs uit het spel halen... Ik ga geen lijst maken want dan ben ik een half uur bezig... laat ze ook die fucking wapens allemaal 50% sterker maken, net zoals vroeger... Een headshot moet gewoon dood zijn. Dan moeten ze de wapens zuiverder maken omdat anders newbies vol door gaan raggen en lucky headshots hebben... Knive moet sneller rennen... AWP trager... Die 2 duurste snipers moeten minder scheel... Granaten moeten niet meer door de muur knallen. Dat was et wel zo''n beetje... Blaat blaat blaat
[..]
Er zijn potjes dat ik 6 hostages per ongeluk kill... Door de muur met een granaat en weet ik veel wat allemaal... je kan dat trouwens ALLANG in deze versie instellen. Hostage Penaly heet dat.
noem mij geen newbie! ik speel al sinds beta 3. ik heb de tijd dat je moest weten welke ammo bij welke gun hoorde; je wapens uit de vorige ronde nog kon opakken en dat je de sig 552 als ct nog kopen. de g3-sg1 nightvision had (was toen een groen filter dat weinig deed) en we allemaal op cs_desert op de richel zaten te campen en er geen scout was de colt nog een scope had en gesilenced was. ik heb me nooit zo bezig gehouden met serverinstelligen dus die hostage setting heb ik me nooit mee bemoeid.Op woensdag 23 mei 2001 22:37 schreef Sn@ke het volgende:
Ow ja en hier maak ik me GVD wel zo boos om:
[..]
HET IS EEN AWP!!!!!!!!
Waarom zegt iedereen toch AWM? Alleen om erbij te horen ofzo? In de 1e versies van CS heete dat stomme wapen al AWP.
Check Accuracy International site maar... AWP heeft 10 kogels en AWM 5 in het magazijn.
KAN HET NOG DUIDELIJKER?!!!!!!!!!
AWP DUS!!!!!!!!!!
en ik heb net ff gekeken het is awm. de ammo count is 10 in cs (er staat: Ammo count(CS): 10 (btw een schot in het hoofd van een awm is nog steeds in 1x dood hoor)
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Verwijderd
Maar de accurancy van wapens en damage die ze maken veranderen brengt alleen maar een stroom van gezeik met zich mee omdat de andere helft van de cs scene (vaak de helft die tegen je speelt
Ik moet zeggen dat ik er ook wel vrolijk van was toen iedereen altijd down ging als je hem met AWP raakte maar dit is gewoon weer een nieuwe challenge en of ie nou weer verandert of niet ach ja het spel roelt gewoon dus het kan me echt geen zier schelen.
- Na het kicken automatisch een ban voor een uur
- Bobytraps.. idd ala DukeNukem3D incl. 10 setup-time en lazers die beter te zien zijn met nightvisions
- SoF Hitzones
- Fix die granaat
- Doe iets tegen die overeindblijvenstaande modellen
- Waypoints voor de Hossies (mooier hoezven ze niet, ik heb m''n eigen skinz
- 1 Groter wapen bijv. een granade launcher mag maar dan wel met een grote ''setup-time'' en ze moeten ook flink wat kosten... ($10.000 en dan $1000 per granaat ofsow)
- $16.000 limiet moet blijven.. (anders is het niet eerlijk als je eerst tegen een nebie hebt lopen knallen in 1 tegen 1, die newbie vertrekt en er dan iemand anders binnen komt.)
- Wat weer bewegingen voor de models.. bijvoorbeeld ducrolls ala tomraider.
- arabstreets terug
- Bug van het granaat goooien tijdens het springen eruit. (hij blijft bij mij altijd hangen..)
- Meer radio commands
- Knife mag sterker.. het is nl. al knap als je in de buurt komt.
- Mischien is het wel niet realisch maar voor elk hossie dat je afknalt moet er EN zo''n 25% health van je eigen afgaan EN je moet een paarv duizend cash inleveren.. In real life staan de hossie nl. ook ''boven alles'' en dat mag hier ook wat meer.
- Andere engine als hij maar sneller, gedetailleerder en zo customisable mogelijk is.
- In het donker moet je op verschillende guns zo''n vette lazerstraal door de ruimte heen zien.. dat is pas VET
- Er mag een geweer met een standaartje komen idd.
- Je moet over de vloer kunnen krijpen als je bukt en loopt tegelijk => Nu loopt iedereen gehurkt en dat ziet er ook niet uit.
- Flashbang moet automatsch een waarschuwing krijgen voor teammates.. En dan niet als chatmessage maar als radiocall.. dus in plaats van "Fire in the hole" hoor je dan bij een flashbang iets van "Cover your eyes".
- Zorg voor meer maatregelen tegen cheaters
- Zorg dat geweren niet door deuren kunnen steken enzo..
- Een paar skins per team meer.. 6 a 8 keuzes per team in totaal dan..
- Laat de richter van de sniperrifles iets omhoog en omlaag bewegen.. dit is in het echt ook zo ivm in en uit ademen.
- Ik eddit wel als ik nog ergens op kom
Gadverdamme, wat voor een god denk je wel niet dat je bent :r:r:r.Op woensdag 23 mei 2001 22:34 schreef Sn@ke het volgende:
[..]
Er zijn potjes dat ik 6 hostages per ongeluk kill... Door de muur met een granaat en weet ik veel wat allemaal... je kan dat trouwens ALLANG in deze versie instellen. Hostage Penaly heet dat.
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
Wijze woorden van mr. VooDooOp woensdag 23 mei 2001 22:00 schreef ocf81 het volgende:
een ban voor hostage killen moet handmatig gebeuren. je kunt zo''n situatie heel moeilijk via een stukje code evalueren denk ik.
Ik zeg niks.. Dit zegt genoeg..Op woensdag 23 mei 2001 22:34 schreef Sn@ke het volgende:
[..]
* YakuzA staat voor de volle 100% achter koetje.Op donderdag 24 mei 2001 00:19 schreef GekkeKoe het volgende:
[..]
Ik zeg niks.. Dit zegt genoeg..GRTZ
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
hier heb ik al op gereageerd, maar nog eenOp woensdag 23 mei 2001 22:34 schreef Sn@ke het volgende:
Headshot is nog steeds meteen dood, zelfs met glock zo dus ijl nietLaat die CS !#%!#%^ eerst maar eens alle fucking @!#bugs uit het spel halen... Ik ga geen lijst maken want dan ben ik een half uur bezig... laat ze ook die fucking wapens allemaal 50% sterker maken, net zoals vroeger... Een headshot moet gewoon dood zijn.
met spray and pray heb je nu eenmaal de kans op lucky headshots dus loop niet te jankenDan moeten ze de wapens zuiverder maken omdat anders newbies vol door gaan raggen en lucky headshots hebben...
gelul, dus als je met een AWP, kogelvrij vestm een mes een DE, volle ammo, en 3 granaten rondloopt merk je verschil als je de 1 in je hand hebt en de ander op je rug, ga jij eens 10 kilometer lopen met een zak cement op je rug en een mes in je hand en vervolgens met het mes aan je riem en de zak cement in ja hand, wedden dat het geen reet uitmaaktKnive moet sneller rennen... AWP trager...
stamina moet gewicht gebonden zijn en niet aan wat je in je hand heb
kijk eindelijk komt er toch nog eens wat zinsvols uit je vingers hier ben ik het wel mee eens en vele andere met jouwDie 2 duurste snipers moeten minder scheel... Granaten moeten niet meer door de muur knallen. Dat was et wel zo''n beetje... Blaat blaat blaat
[..]
klopt hossies killen gebeurd nu eenmaal, maar als je wapens zuiverder zijn zoals jij zou willen is dat straks niet meer nodigEr zijn potjes dat ik 6 hostages per ongeluk kill... Door de muur met een granaat en weet ik veel wat allemaal... je kan dat trouwens ALLANG in deze versie instellen. Hostage Penaly heet dat.
je mag dan een l337 CS speler zijn maar over realisme en onderbouwing heb je nog weinig kaas gegeten, mischien minder CS spelen en wat meer om je heen kijken om wat levenservaring op te doen
sorry hoor, maar zulk geblaat slaat nergens op.
en idd.. een stamina principe zou heel erg mooi zijn.. gebaseerd op payload idd...
Verwijderd
/me staat hier weer 100% achterOp donderdag 24 mei 2001 00:29 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
hier heb ik al op gereageerd, maar nog eenkan geen kwaad
[..]
Headshot is nog steeds meteen dood, zelfs met glock zo dus ijl niet
[..]
met spray and pray heb je nu eenmaal de kans op lucky headshots dus loop niet te janken
[..]
gelul, dus als je met een AWP, kogelvrij vestm een mes een DE, volle ammo, en 3 granaten rondloopt merk je verschil als je de 1 in je hand hebt en de ander op je rug, ga jij eens 10 kilometer lopen met een zak cement op je rug en een mes in je hand en vervolgens met het mes aan je riem en de zak cement in ja hand, wedden dat het geen reet uitmaakt
stamina moet gewicht gebonden zijn en niet aan wat je in je hand heb
[..]
kijk eindelijk komt er toch nog eens wat zinsvols uit je vingers hier ben ik het wel mee eens en vele andere met jouw
[..]
klopt hossies killen gebeurd nu eenmaal, maar als je wapens zuiverder zijn zoals jij zou willen is dat straks niet meer nodig
je mag dan een l337 CS speler zijn maar over realisme en onderbouwing heb je nog weinig kaas gegeten, mischien minder CS spelen en wat meer om je heen kijken om wat levenservaring op te doen
sorry hoor, maar zulk geblaat slaat nergens op.
Maar een headshot is niet altijd death, je hebt van die "schamp-headshots" je bent dan wel zo goed als dood, maar je bent het net niet
En nog ff iets aan Mr Sn@ke:
1) Ik ben geen die-hard server admin die al die klote commands weet, ik wist wel dat er een commad was dat iemand GEKICKED werd als die 2/3 hostages molde, wist niet dat er ook een command was die mensen bande als ze een aantal hostages kilde
2) Ik speel al sinds beta 1......
Verwijderd
Waar heb je leren mikken dan?Op woensdag 23 mei 2001 22:34 schreef Sn@ke het volgende:
[..]
Als je 6 hostages killed ben je wel errug dom bezig
Kost je bakken vol geld
ps:
I don''t know who you think you''re but for me, you''re just a NOBODY with a big mouth that is..
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Ik heb toch liever dat andere mensen zeggen van "jij bent goed" ofzo... dan voelt het stuk beter dan als ik zelf zeg "ik ben goed"
Maarja, mensen verschillen..
Zou dattet dan zijn dat je op een zekere server op alle mogelijke manieren geheek automagisch geweerd wordt? of zou het komen omdat je een ongehoorde arrogante hufter bent met een veel te grote bek?
Op woensdag 23 mei 2001 22:34 schreef Sn@ke het volgende:
Later hè!
* Sick Nick denkt toch dat je hier een punt hebt en staat hier dan ook voor de volle 110% achter.Op donderdag 24 mei 2001 00:59 schreef Firefox het volgende:
[..]
Zou dattet dan zijn dat je op een zekere server op alle mogelijke manieren geheek automagisch geweerd wordt? of zou het komen omdat je een ongehoorde arrogante hufter bent met een veel te grote bek?
Later hè!
Wie denkt Sn@ke wel dat ie is om zo arrogant uit de hoogt te blazen? Je mag dan langer spelen dan ik (vanaf beta 6) maar dan nog.... het slaat gewoon nergens op om zo te doen. Ik durf zelfs te wedden dat ik je kont HARD schop een 1 on 1!
Uhm.. nee.. want in dat geval wordt cheaten wel heel genakkelijk.. Maak gewoon een skin de helemaal transparant is en voila...Op donderdag 24 mei 2001 00:39 schreef Raymond v/d H het volgende:
ik heb er nog een... ik zou dolgraag eigen skins willen gebruiken.. die anderen dan ook zien... dan kan je tenminste mooie clanskins maken enzow
en idd.. een stamina principe zou heel erg mooi zijn.. gebaseerd op payload idd...
Of ga gewoon als kaboutertje Cssen.. niemand die je zit..
Of je hebt de mogelijkheid om een gewone skin te nemen en die in de bukstant transperant te maken ofsow.
loop.. loop loop.. ah.. een Terror. Buk.. Terror loppt voorbij.. schiet.. schiet..
Dat is dus niet echt een goed idee.. en wat dacht je dat het an serverload enzo scheelt als al die skins moeten worden uitgewisselt...
en het mooiste was dat bijna niemand die moeite nam... je had je eigen stoere skin, en daar bleef je mee lopen. Jammer hoor maar je schijnt niet aan de lamers te kunnen ontkomen. bovendien leent de setup van het spel zich er niet voor.
Hum, een mooie lijst met specificaties... enzow...
Enne... admins kunnen gewoon die cheaters bannen.. ''t scheelt.. dan kan je ze lekker makkelijk herkennen.. een onzichtbaar wordende tuinkabouter oid...
Of op een soort van winamp principe... je upload je skin.. die wordt gecheckt door iemand waarna je heb daarna in ''t spel kan gebruiken oid
En meer wapens bijv een minigun:
het zullen de n00bs niet zijn die het verneuken, maar van die irritante mensen die het leuk schijnen te vinden om te cheaten:rOp donderdag 24 mei 2001 14:45 schreef Raymond v/d H het volgende:
Aan serverload valt wel mee.. zo groot zijn die skins ook weer niet...
Hum, een mooie lijst met specificaties... enzow...
Enne... admins kunnen gewoon die cheaters bannen.. ''t scheelt.. dan kan je ze lekker makkelijk herkennen.. een onzichtbaar wordende tuinkabouter oid...
Of op een soort van winamp principe... je upload je skin.. die wordt gecheckt door iemand waarna je heb daarna in ''t spel kan gebruiken oidoch.. er is heus wel wat op te verzinnen... ik weiger om te geloven dat dat soort snoepjes verpest worden door een stel stomme lamende n00bs.
PSN
gelijk heb je DR.Op woensdag 23 mei 2001 23:57 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat voor een god denk je wel niet dat je bent :r:r:r.
Pff, wat een ****** Moet je in ene alle ammo uit je kop kennen om geen CS Newbie te zijn?? Rot op zeg, ben wel gek op gunz, maar ga niet uren die type ammo in me kop lopen stampen... met die uitspraken van jouw zou ik toch een extra optie in CS willen.. namelijk dat je iemand van de tegenpartij gevangen kan nemen, en dan als die gevangenen iemand zo als jij bent, een HE in ze strot stampen, en dan flink wegrennen... GRTZ
Ik kan mij nog zoiets herinneren dat je in de oude CS beta''s nog de goede ammo bij elk wapen moest kopen.Op donderdag 24 mei 2001 16:09 schreef GekkeKoe het volgende:
[..]
gelijk heb je DR.
Pff, wat een ****** Moet je in ene alle ammo uit je kop kennen om geen CS Newbie te zijn?? Rot op zeg, ben wel gek op gunz, maar ga niet uren die type ammo in me kop lopen stampen... [..]
PSN
Verwijderd
para eruit...is een militair wapen
awm eruit...1 shot kills zuigen
ak47 recoil aanpassen...irl is de recoil niet zo groot als in cs
hk g36 toevoegen voor ct''s
famas g2 toevoegen voor t''s
granaat damage tweaken
misschien nog wat extra voertuigen
dat was het wel zo''n beetje
Verwijderd
en mijnen legegn ze alleen op de bomplaatsen is ook niet leuk
Verwijderd
p90 wordt ook gebruikt bij counter terrorisme......m249 niet!Op donderdag 24 mei 2001 17:24 schreef victorb het volgende:
Para eruit omdat het een militair wapen is bullshit p90 is ook militair wapen en word zelfs in het nederlandse leger gebruikt.
en mijnen legegn ze alleen op de bomplaatsen is ook niet leuk