[BC3] Counterstrike....is ''t het waard ??

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ja, counterstrike......leuk om op internet te spelen..maar ik heb maar een 56k modem.
Is het dan nog wel de moeite om online te games, of "lag" ik dan heel errug? :?
(de kosten achter wege gelaten)

[edited on 14.17]

Greetz,

Z.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Op dinsdag 22 mei 2001 13:57 schreef Zephyer het volgende:
Is het dan nog wel de moeite om online te games, of frag ik dan heel errug? :?
ik neem aan dat je ''LAG ik dan heel errug'' bedoelt? Want fraggen doe je niet zo veel met een 56k modem >:)

• BC3 Victim
ach, het is speelbaar maar je bent duidelijk in het nadeel t.o.v een kabelaar (what else is new)

je kan bij GamePoint inbellen zodat je niet echt last hebt van lag (kabelaars en adsl''ers hebben we last van lag op GamePoint)

en zo duur is hij niet dus go for it !

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
vanaf ISDN is het echt goed te doen

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 14:33 schreef Piepeltjes het volgende:
vanaf ISDN is het echt goed te doen
Jep, ik heb meestal lagere ping als de meeste kabelaars...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op dinsdag 22 mei 2001 15:04 schreef 007 het volgende:
Casema telt niet he :D

Maar het is wel de moeite waard imho. Ik vind CS al de moeite voor alleen LANs ;)

Verwijderd

Ik vond het met de modem ook wel redelijk gaan! Je moet alleen ff naar een fatsoenlijk server zoeken! Ik vind het de moeite waard!

Nu heb ik lekker kabel:9 Ping is gedaald van 200-300 naar 40-80:):):)

• BC3 Victim
Ik gebruik ook een modem en ik vind het wel redelijk te doen hoor, het ligt meestal gewoon aan de server of je heel veel lag hebt of niet. Bij gamepoint zuigt het gewoon zwaar, :( maar er zijn zat servers waar het een heel stuk beter gaat, demon is ook niet echt aan te raden...

Maar je moet gewoon effe goed zoeken :)

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-02 11:03
Op dinsdag 22 mei 2001 15:04 schreef 007 het volgende:

[..]

Misschien mensen van Casema ofzo, maar van chello denk ik niet...
om over betere kabelproviders maar niet te spreken

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:21
Een beter spel dan CS is er gewoon niet, ik ga zometeen ook weer ff spelen, nieuwe comp, ben nu aan het updaten, CS Rulez!!!
Greetingz,

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:39

RvV

Heeft iemand soms een idee waarom mijn ping met wDSL zo slecht is? Als ik gewoon sites en dergelijken ping is het rond de 30-60ms. Als ik een CS server vanuit een ms-prompt box ping is het rond de 22ms. Ga ik spelen, is mijn ping 3000ms met bergen lagg, dat ik nog dood lig van 2 rondes ervoor.

(wDSL is een draadloze variant van ADSL, het maakt gebruik van een 2,45Ghz radioverbinding.)

Y'24

Verwijderd

CS en TFC zijn de enige shooters die ik ben tegengekomen die te spelen zijn met 56K. Vraag maar aan de GoTers ik ben geen cannon fodder :P

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
de HL engine is heeft maar een simpele internet verbinding nodig, en is best te spelen met 56k

het kan natuurlijk beter met kabel, maar met 56k wil het best zonder dat je al te veel last heb van laggen

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• BC3 Victim
Op woensdag 23 mei 2001 21:13 schreef basiep het volgende:
de HL engine heeft maar een simpele internet verbinding nodig, en is best te spelen met 56k

het kan natuurlijk beter met kabel, maar met 56k wil het best zonder dat je al te veel last heb van laggen
ben ik het niet mee eens, Q3 / UT zijn ook te spelen met 56k (ping 200-300) maakt niks uit.

en lag heb je sowieso (maar dat hangt ook van de server af)

wat maakt HL beter dan q3 / ut ?

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

Servowire

prutser:~#

Quake is veeeeel sneller

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

NIET KOPEN!!!!
Absoluut niet
Helemaal niet nu er een nieuwe versie uit komt.
Je kan beter TFC gaan doen... heb je veel meer plezier aan... 124124 minder bugs ed.
CS is echt geen geld waard... Hoerenspel

Verwijderd

En wat is TFC ?

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op dinsdag 22 mei 2001 21:18 schreef RvV het volgende:
Heeft iemand soms een idee waarom mijn ping met wDSL zo slecht is? Als ik gewoon sites en dergelijken ping is het rond de 30-60ms. Als ik een CS server vanuit een ms-prompt box ping is het rond de 22ms. Ga ik spelen, is mijn ping 3000ms met bergen lagg, dat ik nog dood lig van 2 rondes ervoor.

(wDSL is een draadloze variant van ADSL, het maakt gebruik van een 2,45Ghz radioverbinding.)
Problemen herken ik :(

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 23 mei 2001 23:58 schreef Tweaker het volgende:
En wat is TFC ?
Team Fortress Classic, een andere mod voor Half-Life

PSN

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:01

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op woensdag 23 mei 2001 22:25 schreef Sn@ke het volgende:
NIET KOPEN!!!!
Absoluut niet
Je kan beter TFC gaan doen... heb je veel meer plezier aan... 124124 minder bugs ed.
hmm, ik verzoek je toch vriendelijk eens te proberen wat minder mensen tegen je in het harnas te jagen. dit soort tactloze en regelrechte leugens maken je nu niet echt populair.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Lees message hier boven van admin

Daar zijn veel mensen ( oa. ik) het mee eens

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op donderdag 24 mei 2001 01:11 schreef Paestero het volgende:
Lees message hier (2)boven van admin

Daar zijn veel mensen ( oa. ik) het mee eens
:)

PSN

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:21
Op woensdag 23 mei 2001 22:25 schreef Sn@ke het volgende:
NIET KOPEN!!!!
Absoluut niet
Inderdaad, met dit soort dingen bewijs je alleen maar dat je geen niveau hebt.

Ook bewijs je hiermee dat je niet kunt GAMEN

Iedereen die ik ken die CS en TFC gespeeld hebben vinden TFC ZO bagger dat ze bijna gaan huilen.>:)

Greetingz,

Verwijderd

Ik heb ook TFC gespeeld (zelfs in clan) en toen kwam CS :)

Bye bye TFC, HELLO CS! :)

Verwijderd

ik speelde eerst tijd CS, toen 2 maanden ofzo TFC (na 1.0 ik vondt die models zo zuigen) en toen na kerst weer CS :D

• BC3 Victim
Op dinsdag 22 mei 2001 20:21 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Een beter spel dan CS is er gewoon niet, ik ga zometeen ook weer ff spelen, nieuwe comp, ben nu aan het updaten, CS Rulez!!!
Greetingz,
mwoh, persoonlijk vind ik counter-strike alleen leuk op lans met vrienden, dan heb je tenminste echte teamplay. Clanwars op i-net is geen optie aangezien die 9/10 keer gaan lopen janken over cheaten ect... (proof: clanbase cs forum). Geef mij voor online gamen maar Quake/UT ofzo, stuk rustiger en over het algemeen een stuk volwassener...

• BC3 Victim
Op donderdag 24 mei 2001 19:16 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

Inderdaad, met dit soort dingen bewijs je alleen maar dat je geen niveau hebt.

Ook bewijs je hiermee dat je niet kunt GAMEN

Iedereen die ik ken die CS en TFC gespeeld hebben vinden TFC ZO bagger dat ze bijna gaan huilen.>:)

Greetingz,
nee jij bent lekker volwassen bezig, TFC is best lache, je moet alleen net zoals met CS net een server treffen waar geen lamers rondlopen en er als team word gespeelt.
Dat is gelukkig een stuk makkelijker dan met CS omdat er minder spelers rondlopen en iedereen elkaar "kent" :)

Pagina: 1