Toon posts:

[BC3] Emperor: Battle for Dune

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg zojuist een mailtje binnen van Westwood.
En daar staat in dat als je Emperor pre-ordered dat je 3 extra units krijgt, waardoor je dus een voordeel krijgt tov andere spelers bij Multiplayer.
Engage in one of the greatest science fiction sagas of all time - in full 3D. Political intrigue, social upheaval and all-out warfare await you in your quest for Dune!

Bonus in-game air units - the Air Drone, Air Defense Platform and the Anti-Air Mine. Get an edge over your online opponents! All you need to do is pre-order Emperor: Battle for Dune from the EA online store. It''s that simple. When your copy of the game arrives, you will receive a unique code to unlock these special units, then you''re on your way to victory!

Free Emperor: Battle for Dune music soundtrack. Available exclusively at the EA Online store, this CD contains 13 full-length music tracks totaling over 60 minutes of playing time. From the Ordos techno themes to the grinding battle hymns of the Harkonnen, you can relive the epic battle for Dune at anytime, anyplace!
Ik vind het maar een domme actie van Westwood/EA.
Waarom moet je nou perse pre orderen (en dus meer geld betalen) om die paar extra units te krijgen?
En volgens mij is de kans groot dat er binnen een paar weken al een crack is waardoor iedereen met die units kan spelen en dan heb je voor nix teveel betaald.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
dit is allang bekend, als je pre-ordered krijg je een speciale code waarmee je 3 units kan unlocken die ook in multiplayer werken..

westwood geeft deze code wel vrij alleen dat duurt iets van 3 maanden

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Waar ik meer moeite mee heb is dat je alleen kunt pre-orderen vanuit de USA of Canada. Geldt dus ook voor al die collector''s editions van TS en RA2, die zijn hier dus ook niet te krijgen. (En de soundtrack van RA2 lust ik wel.)

Niet Westwood''s schuld, meer die van EA, waar ik al langer moeite mee heb.

Verwijderd

Om nog maar te zwijgen over het debiele feit dat je dan in principe sterker bent dan je online game-maatjes.

Het is simpelweg nog niet eerlijk ook.

Gaat nergens over dit.... iedereen gewoon evenveel units, die per House uiteraard netjes uitgebalanceerd moeten zijn.

Verder hoop ik wel dat Dune3 compleet gaat heersen :7

Normaalgesproken ben ik 3D een beetje zat, maar hiervan heb ik previews gezien en ik moet eerlijk bekennen.... dat gaat toch wel weer de juiste kant uit. :)

Nu nog een goede gameplay, en onze videogame-cultuur kent er weer een klassieker bij. 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben ook zeer benieuwd :)
Maar ik ga wel eerst de Iso downloaden als ik die tegenkom, gewoon om te kijken of het werkelijk zo goed is als ik denk. :7

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Die mafketels bij Westwood denken toch niet dat zo''n code lang ''geheim'' blijft he? Die units zijn zo gecrackt ;).
Pagina: 1