Toon posts:

[BC3] Star Wars Line-up

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag net op de Lucasarts site dat er weeer een hele nieuwe serie SW-games uit gaat komen, en het lijkt er ook op dat Lucas zn leven gaat beteren. Damn die screens van Rogue Squadron 2, Obi-Wan, Galaxies en die RTS game!! ik kreeg gewoon ff de rillingen op mn rug :) Maarre weet iemand waar ik meer info kan krijgen over deze games? zoals de releasedata, welke console en natuurlijk meer screeeeeeeeeens!! >:) (filmpjes zouden ook best welkom zijn :)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
wat is uberhaupt de url van lucas art dan?

(i am lazy today)

Verwijderd

wat dacht je van http://www.lucasarts.com

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-01 21:55
Laten we hopen dat ze hun leven beteren, want alles na Grim Fandango was totnutoe brak (heb Monkey Island 4 nog niet gespeeld). Het laatste leuke SW spel was Jedi Knight, dat zegt genoeg.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb me anders ook erg vermaakt met SW Racer...errug cool! dat is tenminste een race-spel dat echt hard gaat!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
triest!!

Star Trek New Worlds is veel beter!! :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 mei 2001 11:20 schreef xerofchaos het volgende:
triest!!

Star Trek New Worlds is veel beter!! :)
fijn dat je dat triest vindt, ieder zijn smaak...en ik heb dat Star Trek spel gespeeld, en viel me behoorlijk tegen

• Mister_X
starwars rules !

ik heb nog de originele X-WING en de originele TIE-FIGHTER thuis! die probeerde ik laast te spelen, maar lukte niet :( kut winME.

Verwijderd

Topicstarter
heh heh ja ik weet het. Ik probeerde Rebel Assault met ME te spelen. Werd nix! 98SE dus maar weer geinst :) ik wil mn favo games wel blijve spelen!

• BC3 Victim
SW zuigt gewoon, ik het het dr nu wel mee gehad

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Mister_X
Op dinsdag 22 mei 2001 11:24 schreef Demolition-Man het volgende:
heh heh ja ik weet het. Ik probeerde Rebel Assault met ME te spelen. Werd nix! 98SE dus maar weer geinst :) ik wil mn favo games wel blijve spelen!
ah rebel assault, die had ik toen voor 80 piek gekocht, en hij draaide op me 386! maar ik ben hem kwijt :(:( al een jaar of wat.

• Mister_X
Op dinsdag 22 mei 2001 11:27 schreef Spike5000 het volgende:
oja, lekker origineel gaan kwakken of ut''en is da bomb he?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 mei 2001 11:27 schreef Spike5000 het volgende:
zeer interresant! (post dan nix zou ik zeggen)...en Star Wars zuigt gewoon 10x NIET!...de games die ervan uit gaan komen (of die er al zijn) zijn stuk voor stuk gewoon goed! Tja ok, de laatste vielen allemaal een beetje tegen (TPM, Battle 4 Naboo)...maar den kmaar eens aan Rogue Squadron, X-Wing Alliance (en de rest van die serie), Rebele Assault, Dark Forces, Jedi Knight en zelfs Shadows of the Empire was nie zo slecht! allemaal toch zeer vette games (ik zal er wel een paar vergeten zijn, maar het gaat om het ID)

Verwijderd

Ik heb Rebel Assault 2... wel gaaf spel maar de besturing en de interface is zwaaaar klote! je moet met pijltjes je gun richten en als je eenmaal gericht heb schiet je een stuk of 10 ventjes op diezelfde plek neer en dan ga je gewoon naar de volgende plekkie... nix an...

Maar de "vlieg" missies zijn wel kewl! :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 mei 2001 11:44 schreef MrFreeman het volgende:

Maar de "vlieg" missies zijn wel kewl! :)
jaaaa, die ene met de falcon door die grotten (beetje in begin spel), dat ie opeens vlak langs de muur afgaat langs stalen buizen. Die missie roelde echt!

• Mister_X
het zijn gewoon verzamel spellen man! ook als is er nix aan, je moet gewoon de hele starwars reeks hebben (ik heb dat niet hoor) maar voor de diehard fans kan ik me dat wel voorstellen!

• Mister_X
hmzzzz zal es kijken! ook met multiplayer? (i''net)

• BC3 Victim
Star Trek heerst veel meer!!!!!!!!!!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

yes, heb ze ook gezien, maar ik dacht dat ze eerst consoles deden en daarna pas PC port :(

heb hier heel veel

- Tie Fighter Collectors CS
- X-Wing Collectors CS
- X-Wing VS Tie Foghter
- Dark Forces
- Dark Forces 2: Jedi Knight + Mystreries of the sith
- Star Wars Pahtnom Menace
- Rogue Squadron
- X-Wing Alliance

en natuurlijk de 2 Behind the magics CD''s :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 mei 2001 11:57 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
yes, heb ze ook gezien, maar ik dacht dat ze eerst consoles deden en daarna pas PC port :(

heb hier heel veel

- Tie Fighter Collectors CS
- X-Wing Collectors CS
- X-Wing VS Tie Foghter
- Dark Forces
- Dark Forces 2: Jedi Knight + Mystreries of the sith
- Star Wars Pahtnom Menace
- Rogue Squadron
- X-Wing Alliance

en natuurlijk de 2 Behind the magics CD''s :)
Lucasarts gaat veel oude SW games opnieuw uitbrengen, in collectors editions! Ook laag geprijsd. De meeste van de SW games kosten toch nix meer. Force Commander (zuigt :)) is nog maar 50 piek bij de FRS, TPM 20 piek, X-wing alliance 15 piek. Sw racer zag ik ook al ergens liggen voor 20 piek! is toch geen geld meer voor deze games :) ik ga ze maar es orgineel halen >:)

Verwijderd

Ik vind de star wars spellen zo koel :)

ooit lang geleden kocht ik eens X-Wing en ik was meteen verkocht. TIE-Fighter was vervolgens nog cooler en X-Wings vs. TIE-Fighter multiplayer was echt tha bomb.

Vriend van me had rebel assault en vond het niet koel, na 2 dagen spelen was ik helemaal verkocht :), en rogue squadron was ondanks de onduidelijke missieopbouw soms toch wel vette actie :)

X-Wing alliance had soms frustrerende mission goals en ik vlieg liever in een X-Wing en blaas alles op maar ja daar moest je dan weer logisch dingen doen ;)

Jedi Knight is 1 van de enige spellen die ik meer dan 1 keer heb uitgespeeld, gewoon omdat het zo koel was (cutscenes :9~)

Ik zit er wel op te hopen dat het net zo koel was, 1 vervelend ding... galaxies gaat ook weer abo-geld kosten....

• Mister_X
ik hoop dat eer ooit een gigantische starwars SPACE SIM komt, 1tje waarmee je met duizende en duizende mensen online speelt, in de ruimte, dus met al die verschillende grote schepen! groot en klein, en dan vet kan warren in verschillende sterrestelsels, (rebellen tegen de darkforce uiteraard)

en dan echt helemaal kompleet met:

piraten,
premiejagers
rebellen uiteraard
de slechte uiteraard

dat lijkt me gaaf!

dat je gewoon met je xwing of tiefightertje en een groepje vrienden (vanaf i''net) effe subspace in vliegt en hoopt dat je of een kleine tegenstand tegenkomt, of dat je een dikke cruiser(s) tegekomt, en snel terug moet vliegen of de aanval aangaat, aaaaah is dit prietpraat of hopen jullie ook dat er ooit zo''n game gaat komen?

en nog mooier,

je kan op alle planeten landen, (wel even een "loading" natuurlijk :)) en rondneuzen.

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 12:34 schreef Mister_X het volgende:
ik hoop dat eer ooit een gigantische starwars SPACE SIM komt, 1tje waarmee je met duizende en duizende mensen online speelt, in de ruimte, dus met al die verschillende grote schepen! groot en klein, en dan vet kan warren in verschillende sterrestelsels, (rebellen tegen de darkforce uiteraard)

en dan echt helemaal kompleet met:

piraten,
premiejagers
rebellen uiteraard
de slechte uiteraard

dat lijkt me gaaf!
star wars galaxis is een mmorpg (massive multiplayer online RPG) dus das wel ongeveer wat jij bedoeld, alleen helaas geen spacefights hadden ze aangekondigd, das toch weer jammer.

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 11:22 schreef Mister_X het volgende:
starwars rules !

ik heb nog de originele X-WING en de originele TIE-FIGHTER thuis! die probeerde ik laast te spelen, maar lukte niet :( kut winME.
Er zijn Windows-versies van deze twee verschenen, die draaien op de X-Wing vs TIE Fighter engine, met 3D-support en cd-muziek.

Verwijderd

Topicstarter
maar heb iemand dan nog een site met meer info over de nieuwe SW games?

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 12:40 schreef Mister_X het volgende:
hmzzzz zal es kijken! ook met multiplayer? (i''net)
lijkt me logisch als het een multiplayer on-line rpg wordt he :)
ik geloof dat het iets van www.starwarsgalaxies.com was, maar da weet ik niet meer zeker, zoek anders ff op google je vind echt meer dan zat.

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-02 09:05

Kvn

Star Wars Rulezzz.. Maar Star Trek ook :P

• BC3 Victim
Wie weet waar je deze ouwe nog kan krijgen
-star wars
-empire strikes back
-return of the jedi
weet ze wel voor de nintendo te vinden maar niet voor de pc

zijn de enige die ik nog mis in mijn collectie

trouwens die star wars boekjes roeleren nog meer!!! :P

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een paar van deze spellen voor de SNES emulator...

Verwijderd

LucasArts zuigt tegenwoordig met zijn StarWars games.

Alleen maar kinderachtige games (Naboo gedoe) voor de PC en als ze iets voor de PC goed proberen te doen dan proberen ze teveel te vroeg (Force Commander).

En dan komt er een mooie game uit "Obi Wan" en dan cancellen die voor de PC, om hem wel voor de X-box (of was het P2) uit te brengen!

Ik ben fan van Star Wars (ik heb een verzameling waarvan ik een zeer mooie nieuwe auto kan kopen), maar ik ben geen fan meer van Lucasarts.
Pagina: 1