Toon posts:

[BC3] Unreal Championship

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zie: http://www.well-rounded.com/games/e32k1/graphics/galleryplate.php3?image=unrealchamp&game=Unreal+Championship&count=9

Helaas alleen voor de X-box, gvd :(:(

Zou de opvolger van Unreal Tournament kunnen zijn. Kwestie van tijd voordat deze game voor de pc uitkomt. Ik kannie wachtuh :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:25

Xanathorn

Mmorpg addict

De opvolger van Unreal wordt (off course) Unreal 2. Info is te vinden op Officiele Unreal 2 site

Unreal championship komt waarschijnlijk niet op de pc :'( (zie fora op Unreal 2 site).

Momenteel staat Unreal2 gepland voor het 1e kwartaal van 2002. Ik moet zeggen dat het er supergelikt uiziet en kan ook niet wachten tot hij uitkomt.

Screenshots hier

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die info & stuff like that van Unreal 2 wist ik ook. En ik kan ook niet wachten :9

En er staat ons heel wat te wachten op Unreal-gebied (unreal 2 , Unreal Tournament 2 (?)/Unreal Championship(?)). Dat wordt een leuk jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik vond de omgeving opbouw van Unreal: Championship niet denderend op de X-box, de models van de figuren zelf en vooral de wapens zagen er wel heeeel mooi uit. Daarbij blijf ik van mening dat een FPS aan speelbaarheid zwaar inlevert op een console (niet leuk met een controller). Ik heb het maar even gespeelt maar vond het niet leuk om te doen.

R./

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen